Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Adaho_krak
27-06-2008, 17:19
wariacje silnika
Autor Wiadomość
konrad2
[Usunięty]

Wysłany: 18-03-2006, 13:23   wariacje silnika

Proszę bardzo o pomoc. Posiadam space runnera 96' 1,8 16V. po zapaleniu auta obroty silnika spadają na około 500 i ponownie rosną do około 1400. Jak się silnik nagrzeje też jest to widoczne ale w mniejszym stopniu. Może ktoś już miał taki przypadek i wie co z tym zrobić?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24333
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 18-03-2006, 13:58   

Wariacje obrotów mogą być spowodowane mnóstwem rzeczy. Przede wszystkim - kiedy była czyszczona przapustnica? Czy świeci się Check Engine? Kiedy zmieniane były świece i przewody? No i do sprawdzenia silniczek krokowy regulujący obroty a także sonda lambda. To tylko część możliwości - najpierw sprawdź to, co podałem wyżej. Przepustnicę możesz samemu wyczyścić - opis na mojej WWW (w 4G93 jest podobnie), inna jest regulacja obrotów.
 
 
konrad2
[Usunięty]

Wysłany: 20-03-2006, 13:27   

Dzięki Krzyżak spróbuję przeczyścić przepustnicę, bo świece i przewody były wymienione, czyszczony był też silniczek krokowy i nie pomogło. Na razie dzięki za porady, sprzawdze wszystkie możliwości.

[ Dodano: 28-03-2006, 09:14 ]
Do Krzyżaka. Przeczyściłem przepustnicę, silniczek krokowy też przy okazji, przewody i świece też nowe, zawór PCV-czyszczony, sonda sprawdzona. Wachania obrotów ustały ale nie do końca tzn. jak jest silnik zimny to mają takie chwilowe wachania, jak się nagrzeje to obroty spadają do około 750 i silnik też nierówno pracuje tzn. jak podniosę maskę to trochę nim czarpie. :cry: Jakby ktoś miał jakieś sugestie co to może jeszcze być prosiłbym o odpowiedż.
 
 
USINOROF 
Nowy Forumowicz

Auto: MSR 1.8 GLi 16V '96
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 5
Skąd: OLKUSZ
Wysłany: 06-09-2009, 19:16   

Krzyzak, WITAM MOŻNA ADRES TEJ STRONKI KRZYZAKA TEZ MAM PROBLEM Z OBROTAMI TO ZNACZY ZMIENIAJA SIE CO JAKIES 5 SEKUND. SILNIK CHODZI TROCHE CISZEJ A ZA CHWILE TROCHE GŁOŚNIEJ. NA POCZĄTKU PRZEZ TO GASŁ SILNIK ALE GOSC NA SERWISIE PODKRĘCIŁ TROCHE OBROTY LECZ PROBLEM JEST NADAL OPRÓCZ TEGO ŻE TERAZ SILNIK NIE GAŚNIE..................A PODEJRZEWAM ŻE TAKIE SKOKI ZDROWE DLA SILNIKA NIE SĄ...... PROSZE O SUGESTIE
Ostatnio zmieniony przez USINOROF 16-12-2013, 09:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Kmer 
Mitsumaniak
Arek


Auto: EA5W 2,5 V6 24 SE Automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 921
Skąd: Jawor
Wysłany: 06-09-2009, 20:03   

USINOROF, wedle życzenia http://eurosoftware.com.pl/krzyzak/index.html :D :D :D
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.