 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Adaho_krak 27-06-2008, 17:19 |
wariacje silnika |
Autor |
Wiadomość |
konrad2 [Usunięty]
|
Wysłany: 18-03-2006, 13:23 wariacje silnika
|
|
|
Proszę bardzo o pomoc. Posiadam space runnera 96' 1,8 16V. po zapaleniu auta obroty silnika spadają na około 500 i ponownie rosną do około 1400. Jak się silnik nagrzeje też jest to widoczne ale w mniejszym stopniu. Może ktoś już miał taki przypadek i wie co z tym zrobić? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24333 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 18-03-2006, 13:58
|
|
|
Wariacje obrotów mogą być spowodowane mnóstwem rzeczy. Przede wszystkim - kiedy była czyszczona przapustnica? Czy świeci się Check Engine? Kiedy zmieniane były świece i przewody? No i do sprawdzenia silniczek krokowy regulujący obroty a także sonda lambda. To tylko część możliwości - najpierw sprawdź to, co podałem wyżej. Przepustnicę możesz samemu wyczyścić - opis na mojej WWW (w 4G93 jest podobnie), inna jest regulacja obrotów. |
|
|
|
 |
konrad2 [Usunięty]
|
Wysłany: 20-03-2006, 13:27
|
|
|
Dzięki Krzyżak spróbuję przeczyścić przepustnicę, bo świece i przewody były wymienione, czyszczony był też silniczek krokowy i nie pomogło. Na razie dzięki za porady, sprzawdze wszystkie możliwości.
[ Dodano: 28-03-2006, 09:14 ]
Do Krzyżaka. Przeczyściłem przepustnicę, silniczek krokowy też przy okazji, przewody i świece też nowe, zawór PCV-czyszczony, sonda sprawdzona. Wachania obrotów ustały ale nie do końca tzn. jak jest silnik zimny to mają takie chwilowe wachania, jak się nagrzeje to obroty spadają do około 750 i silnik też nierówno pracuje tzn. jak podniosę maskę to trochę nim czarpie. Jakby ktoś miał jakieś sugestie co to może jeszcze być prosiłbym o odpowiedż. |
|
|
|
 |
USINOROF
Nowy Forumowicz
Auto: MSR 1.8 GLi 16V '96
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Wrz 2009 Posty: 5 Skąd: OLKUSZ
|
Wysłany: 06-09-2009, 19:16
|
|
|
Krzyzak, WITAM MOŻNA ADRES TEJ STRONKI KRZYZAKA TEZ MAM PROBLEM Z OBROTAMI TO ZNACZY ZMIENIAJA SIE CO JAKIES 5 SEKUND. SILNIK CHODZI TROCHE CISZEJ A ZA CHWILE TROCHE GŁOŚNIEJ. NA POCZĄTKU PRZEZ TO GASŁ SILNIK ALE GOSC NA SERWISIE PODKRĘCIŁ TROCHE OBROTY LECZ PROBLEM JEST NADAL OPRÓCZ TEGO ŻE TERAZ SILNIK NIE GAŚNIE..................A PODEJRZEWAM ŻE TAKIE SKOKI ZDROWE DLA SILNIKA NIE SĄ...... PROSZE O SUGESTIE |
Ostatnio zmieniony przez USINOROF 16-12-2013, 09:53, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Kmer
Mitsumaniak Arek

Auto: EA5W 2,5 V6 24 SE Automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 29 Cze 2008 Posty: 921 Skąd: Jawor
|
|
|
|
 |
|
|