Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E32A 1.8] Nawiew, silnik działa ale po podpieciu pod napiec
Autor Wiadomość
guzer 
Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 124
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 06-08-2009, 08:58   [E32A 1.8] Nawiew, silnik działa ale po podpieciu pod napiec

Witam

od jakis 2 tyg mam problem z nawiewem, raz dziala raz nie dziala niewiem od czego to zalezy, moze ktos z was ma podobny problem

pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez guzer 15-09-2009, 00:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 06-08-2009, 09:31   

zajrzyj

nawiew
_________________

 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 06-08-2009, 09:55   

Pewnie przepaliła się taka kostka z rezystorami o której mowa temacie podanym przez Serka. Znajduje się ona mniej więcej w środku deski. Dostać się do niej można zdejmując schowek pasażera - po zdjęciu jest z lewej strony na dwóch śrubach o łepkach 8mm lub śrubokręt. Potem lutownica i lutujesz przerwany styk :)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Mikesz
[Usunięty]

Wysłany: 06-08-2009, 13:16   

Miałem tą samą dolegliwość, pomogła wymiana szczotek. Zdemontuj schowek i zobacz czy na każdym biegu dochodzi napięcie do silnika, jeżeli tak to stawiam na szczotki.
 
 
guzer 
Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 124
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 08-08-2009, 16:16   

ale u mnie raz dziala raz nie dziala na kazdym biegu
 
 
A 
Mitsumaniak

Auto: Yaris d-4d
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 65
Skąd: Łódź
Wysłany: 08-08-2009, 17:00   

MIałem coś podobnego w fordzie, jak się kopnęło w skrzynkę bezpieczników zaczynało działać :D Okazało się że przepalił się styk tuż przy panelu bezpieczników... pomogło zmostkowanie plusa z sąsiednim.
_________________
Wcześniej: Galant 95 1.8 GLi.
 
 
Mikesz
[Usunięty]

Wysłany: 08-08-2009, 17:50   

Czyli na każdym biegu zachowuje się podobnie (napięcie dochodzi nadal nie działa za każdym razem?), nadal stawiam na szczotki. Pisałe miałem tak samo chodzi na drugi dzień cisza ponowne odpalenie chodzi po wymianie szczotek 100 na 100.
 
 
guzer 
Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 124
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 09-08-2009, 13:37   

czyli gdzie musze zobaczyc te szczotki ? bo powiem ze niewiem dokladnie o co chodzi
 
 
Mikesz
[Usunięty]

Wysłany: 10-08-2009, 19:39   

Dmuchawa jest pod schowkiem pasażera, więc trzeba zdemontować schowek i tą osłonke nad nogami pasażera, potem wykręcasz 3 śruby i demontujesz dmuchawę. Jak ją masz na zewnątrz rozkręcasz i masz szczotki.Ale przed wyciąganiem sprawdzi zasilanie na przewodach dochodzących do silnika kostka z 2 przewodami, na każdym biegu powinno być napięcie.
 
 
guzer 
Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 124
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 17-08-2009, 10:52   

wiec tak

dostalem sie pod schowek ale tej dmuchamy nie odkrecalem, jednak jak juz zadziala dmuchawa slychac taki dzwiek, ktorego wczesniej nie bylo sluchac niewiem jak by spiecie jakies albo opor niewiem, co sadzicie ? odkrecac to i zobaczyc ?
 
 
Vlad
[Usunięty]

Wysłany: 17-08-2009, 13:06   

a moze sie samo naprawi? albo ktos na forum podrzuci magiczne zaklecie na niesforna dmuchawe:)
 
 
guzer 
Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 124
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 13-09-2009, 23:34   

Witam

dlugo zwlekalem z naprawa bo czasu brak, ale wkoncu zacząłem i tak to wyglada.

Tak jak pisalem raz dzialalo raz nie, wykrecilem silnik i z poczatku myslalem ze to szczotki, tak wiec je wymienilem, ale problem nie znikł i wyglada tak:
Silnik po podpieciu do napiecia innego niz wtyczka od galant, czyli np akumulator dziala, ale jak podepne pod wtyczke w miska nie dziala. Na wtyczce mam ciagle napiecie 12 v niezaleznie od tego na ktorym jest biegu, ale po podpieciu silnika napiecie tak jak by znikalo, bo silnik nie dziala. Nie mam pojecia gdzie moze tkwic przyczyna, tak wiec prosze was o pomoc bo bez nawiewu zimy nie przezyje. POZDRO
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11189
Skąd: Radomsko
Wysłany: 15-09-2009, 16:25   

Z tego co piszesz, wynika,że wentyl jest sterowany masą.
Sprawdź wszystkie złącza masowe :)
_________________

 
 
 
guzer 
Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 124
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 15-09-2009, 19:22   

Witam

No ok bede sprawdzał ale jak by nie bylo masy to nie dawalo by mi chyba napiecia na kabel zasilajacy silnik, bo tak jak pisalem napiecie jest jezeli podepne miernik takie samo na kazdym biegu
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 15-09-2009, 21:08   

Sprawdź jakie masz napięcie na wtyczce na każdym biegu i czy jak jest na 0 to napięcie znika?
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.