[E32A 1.8] Nawiew, silnik działa ale po podpieciu pod napiec |
Autor |
Wiadomość |
guzer
Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Paź 2008 Posty: 124 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 06-08-2009, 08:58 [E32A 1.8] Nawiew, silnik działa ale po podpieciu pod napiec
|
|
|
Witam
od jakis 2 tyg mam problem z nawiewem, raz dziala raz nie dziala niewiem od czego to zalezy, moze ktos z was ma podobny problem
pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez guzer 15-09-2009, 00:50, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 06-08-2009, 09:31
|
|
|
zajrzyj
nawiew |
_________________
 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 06-08-2009, 09:55
|
|
|
Pewnie przepaliła się taka kostka z rezystorami o której mowa temacie podanym przez Serka. Znajduje się ona mniej więcej w środku deski. Dostać się do niej można zdejmując schowek pasażera - po zdjęciu jest z lewej strony na dwóch śrubach o łepkach 8mm lub śrubokręt. Potem lutownica i lutujesz przerwany styk |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Mikesz [Usunięty]
|
Wysłany: 06-08-2009, 13:16
|
|
|
Miałem tą samą dolegliwość, pomogła wymiana szczotek. Zdemontuj schowek i zobacz czy na każdym biegu dochodzi napięcie do silnika, jeżeli tak to stawiam na szczotki. |
|
|
|
 |
guzer
Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Paź 2008 Posty: 124 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 08-08-2009, 16:16
|
|
|
ale u mnie raz dziala raz nie dziala na kazdym biegu |
|
|
|
 |
A
Mitsumaniak
Auto: Yaris d-4d
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Cze 2009 Posty: 65 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 08-08-2009, 17:00
|
|
|
MIałem coś podobnego w fordzie, jak się kopnęło w skrzynkę bezpieczników zaczynało działać Okazało się że przepalił się styk tuż przy panelu bezpieczników... pomogło zmostkowanie plusa z sąsiednim. |
_________________ Wcześniej: Galant 95 1.8 GLi. |
|
|
|
 |
Mikesz [Usunięty]
|
Wysłany: 08-08-2009, 17:50
|
|
|
Czyli na każdym biegu zachowuje się podobnie (napięcie dochodzi nadal nie działa za każdym razem?), nadal stawiam na szczotki. Pisałe miałem tak samo chodzi na drugi dzień cisza ponowne odpalenie chodzi po wymianie szczotek 100 na 100. |
|
|
|
 |
guzer
Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Paź 2008 Posty: 124 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 09-08-2009, 13:37
|
|
|
czyli gdzie musze zobaczyc te szczotki ? bo powiem ze niewiem dokladnie o co chodzi |
|
|
|
 |
Mikesz [Usunięty]
|
Wysłany: 10-08-2009, 19:39
|
|
|
Dmuchawa jest pod schowkiem pasażera, więc trzeba zdemontować schowek i tą osłonke nad nogami pasażera, potem wykręcasz 3 śruby i demontujesz dmuchawę. Jak ją masz na zewnątrz rozkręcasz i masz szczotki.Ale przed wyciąganiem sprawdzi zasilanie na przewodach dochodzących do silnika kostka z 2 przewodami, na każdym biegu powinno być napięcie. |
|
|
|
 |
guzer
Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Paź 2008 Posty: 124 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 17-08-2009, 10:52
|
|
|
wiec tak
dostalem sie pod schowek ale tej dmuchamy nie odkrecalem, jednak jak juz zadziala dmuchawa slychac taki dzwiek, ktorego wczesniej nie bylo sluchac niewiem jak by spiecie jakies albo opor niewiem, co sadzicie ? odkrecac to i zobaczyc ? |
|
|
|
 |
Vlad [Usunięty]
|
Wysłany: 17-08-2009, 13:06
|
|
|
a moze sie samo naprawi? albo ktos na forum podrzuci magiczne zaklecie na niesforna dmuchawe:) |
|
|
|
 |
guzer
Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Paź 2008 Posty: 124 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 13-09-2009, 23:34
|
|
|
Witam
dlugo zwlekalem z naprawa bo czasu brak, ale wkoncu zacząłem i tak to wyglada.
Tak jak pisalem raz dzialalo raz nie, wykrecilem silnik i z poczatku myslalem ze to szczotki, tak wiec je wymienilem, ale problem nie znikł i wyglada tak:
Silnik po podpieciu do napiecia innego niz wtyczka od galant, czyli np akumulator dziala, ale jak podepne pod wtyczke w miska nie dziala. Na wtyczce mam ciagle napiecie 12 v niezaleznie od tego na ktorym jest biegu, ale po podpieciu silnika napiecie tak jak by znikalo, bo silnik nie dziala. Nie mam pojecia gdzie moze tkwic przyczyna, tak wiec prosze was o pomoc bo bez nawiewu zimy nie przezyje. POZDRO |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11189 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 15-09-2009, 16:25
|
|
|
Z tego co piszesz, wynika,że wentyl jest sterowany masą.
Sprawdź wszystkie złącza masowe |
_________________
 |
|
|
|
 |
guzer
Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Paź 2008 Posty: 124 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 15-09-2009, 19:22
|
|
|
Witam
No ok bede sprawdzał ale jak by nie bylo masy to nie dawalo by mi chyba napiecia na kabel zasilajacy silnik, bo tak jak pisalem napiecie jest jezeli podepne miernik takie samo na kazdym biegu |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 15-09-2009, 21:08
|
|
|
Sprawdź jakie masz napięcie na wtyczce na każdym biegu i czy jak jest na 0 to napięcie znika? |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
|