Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wysokie spalanie
Autor Wiadomość
miki1001 
Nowy Forumowicz

Auto: MSW 2.0 GLXi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 13
Skąd: Trzebinia
Wysłany: 26-10-2009, 22:53   Wysokie spalanie

witam wszystkich:)
mam taki maly problem jak w temacie
a dokladniej przy zimnym silniku auto spala straszne ilosci paliwa, po naciśnięciu pedał gazu (podczas postoju) silnik dusi sie i musi minać chwilka zeby wskoczył na obroty. problem ten znika wraz ze wzrostem temperatury, a przy ciepłym silniku problem calkowicie znika
moze ktos wie co go gryzie??
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 26-10-2009, 22:59   

Przerywa podczas jazdy? Zmień najpierw świece zapłonowe, a jeśli to nie pomoże to przewody zapłonowe.
 
 
miki1001 
Nowy Forumowicz

Auto: MSW 2.0 GLXi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 13
Skąd: Trzebinia
Wysłany: 27-10-2009, 02:30   

nie przerywa podczas jazdy, co najwyzej strasznie muli:) wiec nie wydaje mi sie zeby swiece i kable mialy tutaj duzy wplyw choc moge sie mylic
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 27-10-2009, 08:01   

miki1001 napisał/a:
wiec nie wydaje mi sie zeby swiece i kable mialy tutaj duzy wplyw choc moge sie mylic
Mogą mieć.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 27-10-2009, 17:19   

Swiece i kable jak najbardziej maja wplyw na spalanie, a najczesciej powoduja szarpanie silnikiem, swojego space masz na aparacie zaplonowym? moze wystarczy wyregulowac zaplon?
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
miki1001 
Nowy Forumowicz

Auto: MSW 2.0 GLXi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 13
Skąd: Trzebinia
Wysłany: 27-10-2009, 19:32   

hmm
ale jak juz pisalem auto mi nie przerywa!!!! :)
po prostu na zimnym silniku pozera paliwo i tyle
nie przeywa nie skacze itp
 
 
Miroslaw1305 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt CJO 1,3 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 474
Skąd: Kępno
Wysłany: 28-10-2009, 21:21   

miki 1001 a ile to jest dużo(chodzi o twoje spalanie)
 
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 29-10-2009, 10:21   

A jak sprawdziłeś że na zimnym "pożera" duże ilości paliwa :?: Robiłeś pomiar :?:
Równie dobrze można napisać, że nie dostaje paliwa na zimnym...
Ja tutaj też na początek składniałbym się -j/w - w stronę układu zapłonowego.
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 29-10-2009, 16:56   

Kazde auto na zimnym silniku pracujac na ssaniu pozera duzo wieksze ilosci paliwa niz w warunkach znamionowej pracy (silnik nagrzany do odpowiedniej temp)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Miroslaw1305 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt CJO 1,3 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 474
Skąd: Kępno
Wysłany: 30-10-2009, 19:25   

czytałem gdzieś na forum że pierwszy kilometr to spalanie ok 20 l na 100 i jeśli się jeżdzi krótkie trasy to spalanie jest wyż sze . U mnie na krótkiej trasie 4,5 km do pracy spalanie rzędu 9 l na 100 ,zimą dobre 10 l na 100 .Jeśli chcemy żeby mało paliło trzeba zmienić niestety markę samochodu .Mitsubishi nie należą do aut oszczędnuch przy małych przebiegach jednostkowych .
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 30-10-2009, 22:50   

Miroslaw1305, zadne auto do takich nie nalezy, nawet najnowsze diesle, tymbardziej im nizsza temperatura tym gorzej, auto nieraz wogole sie nie nagrzeje zanim dojedzie sie do pracy , ssanie wylaczy sie tuz przed zatrzymaniem auta, zwlaszcza jak sie jezdzi na tak krotkich odcinkach jak opisujesz, ja nie widze powodu do zdziwienia i obaw, jak w zeszla zime dojezdzalem do pracy na odleglosc 6km w jedna strone to przy mocnch mrozach spalanie mi wychodzilo w okolicach 13litrow
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
miki1001 
Nowy Forumowicz

Auto: MSW 2.0 GLXi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 13
Skąd: Trzebinia
Wysłany: 02-11-2009, 21:41   

trudno zmierzyc ile dokladnie spala na zimnym silniku (choc na 2 butle gazu tankuje za 50 zl paliwa) wiec moze podejdzmy do tego problemu z innej strony:) a o wysokim spalaniu na razie zapomnijmy

dlaczego po odpaleniu i wcisnieciu pedału gazu auto sie dusi?? nie musze chyba mowic ze przy ruszaniu z miejsca jest ten sam problem i jest to dosc klopotliwe na skrzyzowaniu!!
auto potrzebuje chwili zeby wejsc na obroty, wraz ze wzrostem temperatury problem zanika
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 02-11-2009, 22:18   

KaWu napisał/a:
Ja tutaj też na początek składniałbym się -j/w - w stronę układu zapłonowego.
Jak napisałem wyżej, ja również poszedłbym w tym kierunku. Świece, kable zapłonowe, kopułka aparatu zapłonowego, palec rozdzielacza.
 
 
miki1001 
Nowy Forumowicz

Auto: MSW 2.0 GLXi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 13
Skąd: Trzebinia
Wysłany: 02-11-2009, 23:24   

aparat zapłonowy nowy jest:)

ja tam mechanikiem nie jestem wiec powiedzmy ze macie racje
ale czy gdyby to bylo to (siwce kable) to po rozgrzaniu problem by znikl??

ja tam sobie myslalem ze to moze jakies ssanie czy cus takiego co reguluje sklad mieszanki, moze jakies lewe powietrze lub cos tam jeszcze
ale skoro jestm w mniejszosci to zakladam ze macie racje i zastanowie sie nad na razie swiecami
 
 
Bartek3g 
Forumowicz
Już mgr inż. :)

Auto: Eclipse GTS - 3g 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 216
Skąd: Kraków
Wysłany: 03-11-2009, 05:37   

miki1001 napisał/a:
ale czy gdyby to bylo to (siwce kable) to po rozgrzaniu problem by znikl??
tak, bo wtedy w silniku proces spalania sie odbywa w warunkach projektowych, przez co zaplon jest latwiejszy i uklad zaplonowy ma prostsze zadanei.
miki1001 napisał/a:
moze jakies lewe powietrze
wtedy by Ci falowaly obroty.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.