 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Znaki szczególne c50 - prośba o radę |
Autor |
Wiadomość |
J@rek [Usunięty]
|
Wysłany: 03-09-2006, 20:27 Znaki szczególne c50 - prośba o radę
|
|
|
Możecie mi wskazać jakieś punkty typu: jak oznakowane są szyby - czy jeszcze inne - by sprwdzić, czy furka nie była bita? |
|
|
|
 |
szpala85
Mitsumaniak
Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 2156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 03-09-2006, 23:52
|
|
|
jak zobaczysz choc troszke rudej , to znak ze cos jest nie tak , a co do znakow szczegolnych to nie wiem |
|
|
|
 |
J@rek [Usunięty]
|
Wysłany: 03-09-2006, 23:58
|
|
|
szpala85 napisał/a: | jak zobaczysz choc troszke rudej , to znak ze cos jest nie tak , a co do znakow szczegolnych to nie wiem |
Tylko nie widziałem auta c50, które nie było lakierowane i nie miało gdzieś tam początków korozji, w stylu kalafiorków pod lakierem, czy pęcherzy. |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 04-09-2006, 00:30
|
|
|
szpala85 napisał/a: | jak zobaczysz choc troszke rudej , to znak ze cos jest nie tak |
Bez przesady, Colty też rdzewieją, nie potrzeba do tego dzwona. Pisałem gdzieś w topicu innym: rant błotnika tylnego - szczególne dół, pod krótką listwą, klapa tylna - widziałem już kilka egzemplarzy z rdzą przy uszczelce szyby z prawej strony, dach przy uszczelce szyby czołowej, przednie błotniki - w przypadku braku chlapaczy w okolicach ich mocowania.
Szyby mają znaczek mitsu. Obejżyj w komorze silnika czy nie pogięte za błotnikami, z tyłu trudniej ale powinno być widać czy lakierowany przy uszczelkach szyb bocznych. A najlepiej czujnik grubości lakieru zakupić.
W 16 letnim aucie ciężko znaleźć oryginalny lakier na całej powierzchni, a jak już to najprędzej na takim z Niemiec. |
|
|
|
 |
szpala85
Mitsumaniak
Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 2156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 04-09-2006, 00:47
|
|
|
josie napisał/a: | Bez przesady, Colty też rdzewieją, nie potrzeba do tego dzwona. |
josie, ja pisze tylko to co sam wiem (jak pierwszy raz zobaczylem mojego colta to rudej bylo zero przez duze Z ,pod nadkolami nic , komora silnika nic , podwozie nic, nic,nic,nic tylko lakier byl wyblakly wkoncu mial swoje lata ) kolega kupil sobie colta 89 r . z nowym lakierem , po jakims czasie zaczela sie pojawiac ruda na prawym ,przednim blotniku , pojechal do znajomego mechanika i ten zdjol blotnik i okazalo sie ze colt byl bity w prawy przod |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 04-09-2006, 11:36
|
|
|
szpala85, zauważyłem też, że dużo więcej korozji pojawia się na autach które jeżdżą od dłuższego czasu w Polsce. Chyba dlatego że tak u nas solą zimą
Colt z Niemiec faktycznie powinien niemieć korozji prawie wcale, lub pojedyncze ogniska od odprysków kamieni.
W Polsce po kilku zimach uwidaczniają się po prostu miejsca słabiej zabezpieczone fabrycznie |
|
|
|
 |
szpala85
Mitsumaniak
Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 2156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 04-09-2006, 11:54
|
|
|
josie napisał/a: | W Polsce po kilku zimach uwidaczniają się po prostu miejsca słabiej zabezpieczone fabrycznie |
To Prawda |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21953 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 04-09-2006, 12:56
|
|
|
josie napisał/a: | szpala85, zauważyłem też, że dużo więcej korozji pojawia się na autach które jeżdżą od dłuższego czasu w Polsce. Chyba dlatego że tak u nas solą zimą
Colt z Niemiec faktycznie powinien niemieć korozji prawie wcale, lub pojedyncze ogniska od odprysków kamieni. |
Tak właśnie jest. W Polsce sypią solą a na to żadna blacha nie jest odporna. Do tego jeszcze jakieś otarcie lakieru i za kilka miesięcy mamy pęcherz rdzy.
Wczoraj kupiłem tylną klapę do Colta. Wymontowana z auta przywiezionego z Niemiec. 91 r. prod. Ma tylko 2 małe pęcherzyki rdzy w okolicach rejestracji (widać, że były to odpryski od kamieni). Trochę rdzy jest jeszcze pod ramką rejestracji (ocierała się o klapę i stąd rdza). Poza tym stan bez zastrzeżeń.
Musielibyście widzieć klapę, którą miałem do tej pory . Ogromne pęcherze rdzy naokoło szyby i gdy ją wyciąłem (ledwo się trzymała) złamałem klapę bez żadnego wysiłku na pół. Nie nadawała się na nic-tak była zgnita. Moje auto jeździ po polskich "drogach" od 1995 r. |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 04-09-2006, 12:58
|
|
|
Hugo napisał/a: | Wczoraj kupiłem tylną klapę do Colta. Wymontowana z auta przywiezionego z Niemiec. 91 r. prod. Ma tylko 2 małe pęcherzyki rdzy w okolicach rejestracji (widać, że były to odpryski od kamieni). Trochę rdzy jest jeszcze pod ramką rejestracji (ocierała się o klapę i stąd rdza). Poza tym stan bez zastrzeżeń. |
Przepraszam za OT, ale czy to była biała klapa z Allegro za 35zł? Bo się na nią czaiłem, gość miał mi wysłać fotki rdzy ale mi @ padła |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21953 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 04-09-2006, 13:55
|
|
|
josie napisał/a: | Przepraszam za OT, ale czy to była biała klapa z Allegro za 35zł? Bo się na nią czaiłem, gość miał mi wysłać fotki rdzy ale mi @ padła |
Tak to ta. Jeszcze jej nie wycofał z Allegro, ale już jest w moim Colcie założona. Sprzedał za 30 zł. Pojechałem po nią sam. Trochę daleko (170 km w jedną stronę), ale za tą cenę warto było się przejechać. Jeśli chodzi o jej stan i cenę to naprawdę śmieszne pieniądze za nią dałem. Tak w ogóle mam ostatnio dobrą passę: najpierw ten zderzak przedni za 40 zł, a teraz klapa.
Gość ma dobre ceny-wziąłem jeszcze parę gratów (boczki do bagażnika, klapkę wlewu paliwa, włącznik ogrzewania tylnej szyby). Każdy element po 10 zł.
Jak chcesz kupić klapę to ma jeszcze jedną (też białą, bo przywiózł 2 Colty białe na części). Cena na nią nie wiem jaka jest, ale koleś naprawdę w porządku i jak pogadasz to pewnie sprzeda za 30 zł. Stan podobny do tej co ja kupiłem a może nawet lepszy. Tylko ma ślad od kleju na górze bo zdjął z niej lotkę (może też ma na sprzedaż). Ma jeszcze dużo plastików z wnętrza (oprócz tapicerki drzwi) i tego co ja wziąłem, belkę pod silnik, drzwi, maskę itd. Szkielet karoserii poszedł na złom. |
|
|
|
 |
|
|