Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Lancer VIII kombi
Autor Wiadomość
maksmus86 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer VIII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 5
Skąd: Cisiec
Wysłany: 13-11-2009, 19:16   Lancer VIII kombi

Witam zakupiłem właśnie lancera z 2004 roku z silnikiem 2,0l. Zamontowałem w nim gaz sekwencyjny i autko chodzi elegancko. Spotkałem się jednak z opiniami że autko będzie coś się przez to psuło. Proszę Was o opinie.
Pozdrawiam
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 13-11-2009, 19:19   

Jeśli instalacja jest dobra i dobrze wyregulowana silnik 4G63 dobrze znosi ten rodzaj zasilania. Problemy mogą się pojawić przy nieprecyzyjnej mieszance (zapali się kontrolka CE).
 
 
maksmus86 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer VIII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 5
Skąd: Cisiec
Wysłany: 13-11-2009, 19:27   

Właśnie po instalacji na trasie się zapaliła. Jednak po wizycie w firmie i regulacji ta sytuacja się nie powtórzyła. Autko ma już przejechane 10 000 km na gazie więc idzie teraz do wymiany filtrów.
 
 
rydzu25 
Forumowicz


Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 106
Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki/Płock
Wysłany: 13-11-2009, 19:52   

Nie przejmuj się tą kontrolka u mnie zapala sie czesto nieraz potrafi świecić sie i miesiąc a nie ma to wpływu na prace silnika
pozdrawiam
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 13-11-2009, 19:57   

Jak się wypalą gniazda zaworowe to też nie będzie miało wpływu na pracę silnika? Moim zdaniem warto jednak podjechać do kogoś kto potrafi dobrze wyregulować instalację gazową żeby silnik pracował na optymalnej mieszance a nie ustawionej na oko (a zła mieszanka to podwyższona temperatura spalania).
 
 
maksmus86 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer VIII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 5
Skąd: Cisiec
Wysłany: 13-11-2009, 20:09   

U mnie po regulacji kontrolka już się nie pali. Chciałem zasięgnąć Waszej rady czy przejmować się tym gazem czy nie, bo opinie niektórych ludzi są niepokojące:)
 
 
ApAcHoS 
Mitsumaniak


Auto: Volvo C70 Cabrio/ Grandis
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 434
Skąd: WWL
  Wysłany: 13-11-2009, 20:31   Re: Lancer VIII kombi

Siema, kolejny kombiaczek 2 litrowy na forum...
Ja tu jestem młody stażem ale ze "słyszenia" wiem że te silniki/ głowice dobrze znoszą ten rodzaj zasilania (w odróżnieniu np. do silników vvti toyoty) -jednak tak jak już zostało napisane-dobry montaż, mieszanka jest tego wymogiem by eksploatacja była bezproblemowa...
Jaką masz sekwencję? i ile śmigasz km. że ja założyłeś..? :wink:
 
 
 
maksmus86 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer VIII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 5
Skąd: Cisiec
Wysłany: 13-11-2009, 21:14   

Gaz KME model diego3. Myślicie że to dobry wybór? A kilometrów to różnie ale muszę często jeździć do Wrocławia, a ode mnie w dwie strony to wychodzi około 1000 km :)
 
 
ApAcHoS 
Mitsumaniak


Auto: Volvo C70 Cabrio/ Grandis
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 434
Skąd: WWL
Wysłany: 13-11-2009, 21:17   

Kwestia jak został założony i Kto go zakładał...
 
 
 
maksmus86 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer VIII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 5
Skąd: Cisiec
Wysłany: 13-11-2009, 21:22   

No tego już być pewny nie mogę z tym założeniem. Raz stało się tak jak pisałem na trasie, ale po regulacji wszystko ok już było. Jest przejechane nim 10k km i 0 zastrzeżeń.
Ostatnio zmieniony przez mkm 15-11-2009, 12:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
MisiekNM974 
Forumowicz

Auto: Lancer 2.0 Sport combi 2004
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 90
Skąd: W-ch
Wysłany: 14-11-2009, 12:38   

Witam,

samym jezdzeniem na gazie nie powinienes sie przejmowac. Silnik ten bardzo lubi gaz. Ja w swoim zalozylem sekwencje Prins'a 2.5 roku temu (we Wroclawiu) i przejechalem na gazie 37 tys km bez wymiany filtrow itp. Od poczatku nie zaswiecila sie zadna kontrolka a po 1000 km podjechalem na doregulowanie i na tym skonczyly sie moje spotkania z gazownikiem. Po roku jezdznia na gazie musialem zrobic przeglad bo autko skonczylo 3 lata (jezdze w Niemczecxh i tu ma rejestracje) i w ADAC przeszedl pomiar spalin bez najmniejszego problemu. Na koniec dodam ze od poczatku nie mialem ani jednego nawet najmniejszego incydentu na gazie takie go jak jakies dlawienie sie albo nierownomierne obroty.

Pozdrawiam
 
 
AdamColt
[Usunięty]

Wysłany: 14-11-2009, 18:53   

Co do kontrolki "check engine" to przy prawidłowo wyregulowanej instalacji nie ma prawa się NIGDY zapalić!!
Ostatnio zmieniony przez mkm 15-11-2009, 12:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
ApAcHoS 
Mitsumaniak


Auto: Volvo C70 Cabrio/ Grandis
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 434
Skąd: WWL
Wysłany: 15-11-2009, 20:21   

A to prawda- w sensie że w sekwencji nigdy się zapalić nie może...
 
 
 
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 19-11-2009, 08:47   

Jeśli chodzi o CE i CSa 2.0 sport w gazie to muszę przyznać że na początku też miałem z tym problem - zresztą nie tylko ja bo w outkach i lancerach jest ten sam powód. U mnie zapalała się podczas spokojnej jazdy.
_________________

 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 19-11-2009, 09:57   

Artii napisał/a:
U mnie zapalała się podczas spokojnej jazdy.


Jeśli to szybsza (powyżej 80) spokojna jazda to wtedy elektronika przeprowadza test katalizatora.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.