Immobilajzer |
Autor |
Wiadomość |
demeone
Mitsumaniak

Auto: Carisma '98 1.8 GDI
Kraj/Country: UK
Pomógł: 16 razy Dołączył: 06 Wrz 2008 Posty: 598 Skąd: Szczecin/Manchester
|
Wysłany: 20-10-2009, 23:47 Immobilajzer
|
|
|
Wiem że problem z odpaleniam czasami auta ma wielu z was. A wiec czy jest jakis sposób aby pozbyć się immobilajzera? Wiem że nie otrzymam odpowiedzi na łamach forum ale może prywatnie przez e-mail ktoś zna sposób. Po prostu mam czasami miesiąc spokoju a czasami jak dzisiaj 5 razy w ciągu dnia i wiem że to tylko immo.W nerwach mam ochote doszczętnie zniszczyć, spalić to auto a z reguły bywam spokojny. Nie interesuje mnie wymiana ECU-immo i kluczyków, chce się pozbyć tego ustrojstwa. Może ktoś wie jak przebiega komunikacja głównego ECU z ECU-immo albo kluczyka i ECU-immo. Czy kod jest zmienny czy taki sam? |
_________________
 |
|
|
|
 |
andy1 [Usunięty]
|
Wysłany: 21-10-2009, 00:11
|
|
|
Jak ktoś wie, to i ja poproszę info na PW. Misiek mój stoi w warsztacie bo już prawie wcale nie odpala no i oczywiście winne immo, wszelka pomoc się przyda |
|
|
|
 |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 21-10-2009, 00:16
|
|
|
andy1 napisał/a: | Misiek mój stoi w warsztacie bo już prawie wcale nie odpala no i oczywiście winne immo, wszelka pomoc się przyda | A szukałeś na Forum hasła "pętla immobilizera" Zdarzało się w MSS DID to pewnie i w Cari też może. |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
demeone
Mitsumaniak

Auto: Carisma '98 1.8 GDI
Kraj/Country: UK
Pomógł: 16 razy Dołączył: 06 Wrz 2008 Posty: 598 Skąd: Szczecin/Manchester
|
Wysłany: 21-10-2009, 00:25
|
|
|
Nie rozczulajcie sie nad typowymi problemami/usterkami bo te to sprawdzilem. Wiem ze moze byc problem z kluczykiem bo mam jeden ale nie interesuje mnie wymiana kluczykow i ECU bo auto nie jest warte (biorąc pod uwage jego cene) takiego zachodu. A włożyłem za dużo czasu i serca w niego aby brnąć w taką trywialną rzecz jak durne IMMO które sprawia tyle problemów |
_________________
 |
|
|
|
 |
pawelsonx
Forumowicz
Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 1606 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 21-10-2009, 12:19
|
|
|
co do immobilizera to w download-zie są schematy elektryczne . jest zaznaczone którymi kablami ecu-imobilizera łączy się z ecu tylko pytanie co one sobie wysyłają i w jakiej postaci?
Jak ktoś wie również jestem zainteresowany tematem .
Ja temat będę przerabiał w styczniu bo w Polsce kupuje centralkę z pilotem scyzoryk(taniej to wyniesie niż kluczyk w serwisie) i będę musiał wywalić immobilizer.
Doszedłem do wniosku do samochodu który kosztuje mniej niż połowa miesięcznej pensji również nie opłaca się ładować kupę kasy. |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 26-10-2009, 21:41
|
|
|
IMHO ECU za pośrednictwem pętli indukcyjnej wokół stacyjki odczytuje kod (jak podobnie RFID czy z kart zbliżeniowych) z kluczyka - jeśli pasuje do tego co "zna" ECU to odpala jeśli nie to nie odpala i tyle tematu. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
demeone
Mitsumaniak

Auto: Carisma '98 1.8 GDI
Kraj/Country: UK
Pomógł: 16 razy Dołączył: 06 Wrz 2008 Posty: 598 Skąd: Szczecin/Manchester
|
Wysłany: 26-10-2009, 22:54
|
|
|
Hmmm jak dziala RFID to ja wiem. Tylko zastanawiam się czy wówczas Immo ECU przesyła jakiś kod do głównego ECU. I czy jest to stały kod czy zmienny? (Mam na mysli ten na drodze Immo ECU i Główny ECU) Chciałbym mieć przy sobie jakiś oscyloskop albo jakiś rejestrator
Albo drugie pytanie czy da rade dorobić kluczyk w dowolnym punkcie? Czy to tylko w salonie albo przy pomocy MUT II trzeba później programować IMMO-ECU? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Cichanos [Usunięty]
|
Wysłany: 31-10-2009, 11:15
|
|
|
U mnie problem jak na tą chwile ustąpił.
Ale wiem że za jakiś czas powróci jak zły szelong.
Ja osobiście próbowałem z wymianą komputera i nic nie pomogło. Problem powracał w trakcie tygodnia. To nie jest problem kluczyka.
Więc problem występuje nie tylko u mnie. A co za tym idzie jest wart głębszego zainteresowania się.
Jest jeszcze jeden tzw. złodziejski sposób Ja to tak nazywam A cena części z wymianą potrzebnych elementów nie jest taka potężna (koszt z rabatem około 200zł). |
|
|
|
 |
demeone
Mitsumaniak

Auto: Carisma '98 1.8 GDI
Kraj/Country: UK
Pomógł: 16 razy Dołączył: 06 Wrz 2008 Posty: 598 Skąd: Szczecin/Manchester
|
Wysłany: 06-11-2009, 19:16
|
|
|
Sorki nastąpiła pomyłka. Myslałem że odłączyłem immo i auto odpalilo (odpinałem po omacku) ale okazlo się jak dopiero zajrzałem pod kierownice ze wtyczka dalej siedziala tylko caly moduł mi się wysunoł z obudowy. Tak wiec może to jakiś kabelek nie styka. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|