wymiana paska rozrzadu koszty ? |
Autor |
Wiadomość |
romeck
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 3.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 26 Skąd: znienacka
|
Wysłany: 29-10-2009, 22:17 wymiana paska rozrzadu koszty ?
|
|
|
Ile tak mniej wiecej kosztuje wymiana paska ? niedlugo kupuje autko i chcialbym wiedziec ile na starcie trzeba bedzie wydac ? ( w starym aucie niezmienilem bo wg sprzedawcy mial 40tys kilo przejechanych i sie rozwalil i silnik do remontu) ? |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-10-2009, 23:14
|
|
|
romeck napisał/a: | Ile tak mniej wiecej kosztuje wymiana paska ? |
Jaki silnik? 2.0 czy 2.4? Czy może 2.0 DID? |
_________________
 |
|
|
|
 |
romeck
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 3.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 26 Skąd: znienacka
|
Wysłany: 29-10-2009, 23:47
|
|
|
amerykan 3.0 |
|
|
|
 |
Hiszpan
Mitsumaniak

Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 12 Wrz 2007 Posty: 1564 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 29-10-2009, 23:47
|
|
|
Jeśli 2.0 DiD to około 4-4,5 tys. PLN - niestety.
Jak ktoś ma dobrego mechanika, który ma czas na zabawę, można mu zlecić sprawdzenie czy np. rozrząd od VW nie będzie pasował do tego silnika.
Miałem taką propozycję tyle, że musiałbym samochód zostawić na kilka ładnych dni, oczywiście gwarancji na to nikt nie da, a i tak mogłoby się okazać, że trzeba zamówić oryginalne części, bo inne i tak nie podejdą.
Za dużo tych "ale" więc i tak Outek pojechał do ASO. |
_________________ Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.
 |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-11-2009, 23:48
|
|
|
romeck napisał/a: | amerykan 3.0 |
Tu masz numery cześci. Zadzwoń do ASO o ceny
1145A026 - rolka prowadząca
1145A042 - rolka napinająca
1145A055 - napinacz hydrauliczny
1145A034 - pasek
PS Przy okazji warto sprawdzić luzy zaworowe.(tylko zawory ssące) |
_________________
 |
|
|
|
 |
dziku79
Forumowicz

Auto: Out III 2.2 DID AT Int+ 2018
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sty 2009 Posty: 57 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-11-2009, 09:01
|
|
|
Hiszpan, a mozna wiedziec po jakim przebiegu robiles wymiane |
|
|
|
 |
Hiszpan
Mitsumaniak

Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 12 Wrz 2007 Posty: 1564 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 02-11-2009, 23:27
|
|
|
120 tys. km w Outku wspólnika.
Mojemu brakuje jeszcze parę tys. ale pewno już niedługo też się wybiorę. |
_________________ Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.
 |
|
|
|
 |
romeck
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 3.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 26 Skąd: znienacka
|
|
|
|
 |
tcic
Forumowicz
Auto: Outlander 2.2 DID Intense PLUS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2009 Posty: 38 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 05-11-2009, 10:50
|
|
|
Witam,
Z zaciekawieniem czytam ten wątek. Czy nikt jeszcze w praktyce nie rozgryzał tematu pt. wymiana rozrządu poza ASO?
Przyznam, że liczyłem, iż zarówno dla silników 2.0 VW oraz 2.2 PSA będzie można stosować rozrząd z tych właśnie koncernów. Jesli tak by było - koszty w porównaniu z ASO - spadłyby o ok. 70%. Trochę żal wydawać na pasek i napinacze (+ ew.pompa) 4,5 tys zł. Tym bardziej, iż zarówno pasek jak i napinacze na 100% są produkowane przez dedykowane do tego firmy a jedynie firmowane przez Mitsubishi. Jesli ktoś rozgryzł temat - niech podzieli się wiedzą. Ciekawy temat. |
|
|
|
 |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 05-11-2009, 17:36
|
|
|
Jak kupowałem Spejsa to też mówiło się o jakichś tys zł za wymianę rozrządu w DID (ok. 2 tys.) Potem ceny "siadły" a ostatecznie i tak kupowało się części na rynku i negocjowało z ASO usługę. U mnie było to 250 zł za usługę. I tu chyba trzeba postąpić podobnie, przecież na 2.0 VW już się nikt nie będzie doktoryzował.
Zgryz mogą mieć ci, którym "rozrząd" wypada jeszcze w trakcie gwarancji |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
dab
Mitsumaniak

Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 917 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 06-11-2009, 23:47
|
|
|
JCH napisał/a: | Zgryz mogą mieć ci, którym "rozrząd" wypada jeszcze w trakcie gwarancji |
ale rozrzad wymienia sie chyba po 120tys km lub 5 latach? Jesli sie myle to mnie prosze poprawcie. Jesli jest jak powyzej to raczej na gwarancji nie wypadnie? |
_________________ Pozdrawiam
dab
 |
|
|
|
 |
Wazzi
Forumowicz
Auto: Outlander intense +
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Sie 2009 Posty: 95 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 07-11-2009, 02:41
|
|
|
ale masz tez dwa lata bez limitu km wiec jak baaaaardzo duzo latasz to moze przypasc na gwarancji. |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 07-11-2009, 14:33
|
|
|
Jakie pierwsze 2 lata bez limitu km? Gwarancja fabryczna Mitsubishi trwa 3 lata lub 100 tys. km, w zależności co wypadnie pierwsze. Innymi słowy jeśli się jeździ 60 tys. km rocznie to gwarancja mija już po 2 latach.
Pozdr. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-11-2009, 20:37
|
|
|
mitsu00 napisał/a: | Jakie pierwsze 2 lata bez limitu km? |
W ciągu pierwszych dwóch lat możesz zrobić 1 000 000 km i wciąż masz auto na gwarancji. |
_________________
 |
|
|
|
 |
tcic
Forumowicz
Auto: Outlander 2.2 DID Intense PLUS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2009 Posty: 38 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 07-11-2009, 20:56
|
|
|
Celem uściślenia.
Gwarancja jest na 100 tys km lub 3 lata (co nastąpi szybciej).
Ale wracając do tematu postu.
W mojej instrukcji doczytałem, że dla silnika 2.2 DID wymiana rozrządu nastapi po 240 tys km !!!! Az mi się wierzyć nie chce, ponieważ od lat jeżdziłem Peugeotem 607 z tym samym motorem i tam rozrząd trzeba było robić po 120 tys km.
Co to może oznaczać?
1. Albo rozrząd w Peugeocie/ Citroenie różni się od Mitsubishi (jakieś wzmocnienie)
2. Albo te rozrządy są kompatybilne i Mitsubishi przesadziło z okresem wymiany a skutki nastąpią doiero w prztszłości
240 tys km to chyba rekord świata w wymianie paska rozrządu.
Czyżby rozrząd na pasku mógł wytrzymać cwierć miliona km? |
|
|
|
 |
|