Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 20:17
amerykański Outlander
Autor Wiadomość
minimus
[Usunięty]

Wysłany: 09-04-2006, 11:08   amerykański Outlander

Czy ktoś wie czym się różni amerykański Outlander od tych sprzedawanych w Europie? Bo np. w przypadku Forestera różnice, jak dla mnie, są znaczne. Po pierwsze brak reduktora, po drugie chyba są robione gdzieś w Stanach (a może w Meksyku).
Czy podobnie jest z Outlanderem? (wiem, że reduktora w ogóle nie mają). Czy są robione w całości w Japonii? Czy są tylko w automacie czy też manuale? I czy w ogóle, jeśli kupować używany to się opyla amerykański import?

Pozdrawiam
 
 
Jackie 
Mitsumaniak
Dealer Mitsumaniak


Auto: Eclipse Cross PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 3600
Skąd: Białystok
Wysłany: 10-04-2006, 11:57   

Hej,
Różnice są podobne do Forysia - zależnie od wersji mogą niestety być robione w US, dalej, wnętrza typowo hamerykanskie czyli europejczyk może mieć kłopot (jasno zielony welur w szare plamy, czarna deska rozdzielcza, kolor samochodu czerwony...., przykładowa konfiguracja ;) ) Outek na US ma również inne zawieszenie oraz, uwaga, nie ma dodatkowej chłodnicy oleju w dyfrze, czyli nadaje się do pędzenia z zabójczą prędkością 55mil na godzinę, dłuższa jazda z prędkością powyżej 180km/h skutkuje zaspawaniem dyfra ;) (niestety w Forysiu już był taki przypadek...)to samo tyczy się skrzyni biegów. Generalnie ja wyznaję zasadę, że wielbłąd nie będzie się dobrze czuł na biegunie północnym czyli jak coś zrobiono pod warunki US to tam powinno to zostać, ale zaraz pewnie na mnie nakrzyczą, że US Spec jest de best i w ogóle ;) Poza tym ja się nie znam;)
Pozdrawiam
_________________
Jackie
Evolution never ends...
http://wybieramaso.pl/
 
 
 
minimus
[Usunięty]

Wysłany: 10-04-2006, 15:56   

Dzięki Jackie.
 
 
MikeeMike
[Usunięty]

Wysłany: 19-07-2007, 10:09   

Jackie, Mimo wszystko mozna Cie moze poprosic o wiecej danych - predk. max, inne.... Outlander jest b.fajny i wielka szkoda ze nie ma go w wersji 3.0 w Europie, a taki wlasnie chce kupic... Bede wdzieczne za info
M
mi@bds.pl
 
 
Jackie 
Mitsumaniak
Dealer Mitsumaniak


Auto: Eclipse Cross PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 3600
Skąd: Białystok
Wysłany: 19-07-2007, 12:46   

MikeeMike, nie mam niestety oficjalnych informacji a w krzaczkach jeszcze się nie nauczyłem czytać ;) Niemniej 3.0V6 225KM powinien pojechać do 200-220km/h, spalanie nie powinno przekroczyć 14 litrów w mieście, na trasie V6 potrafi zejść do bardzo przyzwoitych wartości rzędu 8-9l. Przyspoeszenie szacuję na jakieś 8 s.
tyle co mi się wydaje znając tę markę. Nie wiem czy pomogłem ale się starałem ;)
Pozdrawiam
_________________
Jackie
Evolution never ends...
http://wybieramaso.pl/
 
 
 
Bulaj
[Usunięty]

Wysłany: 20-07-2007, 13:52   

Faktycznie trzeba uważac z amerykanami. Spotkałem się z uszkodzoną automatyczną skrzynią biegów w Mazdzie 626 sprowadzonej ze Stanów. Powód: w wersji amerykańskiej skrzynia nie miła chłodnicy.
 
 
MikeeMike
[Usunięty]

Wysłany: 23-07-2007, 08:38   

Jackie Dzieki za info, pewnie ze pomogles, tym bardziej ze napierw postraszyles tym zespawaniem dyfra pow 180km/h :) pozdr
MI
 
 
Abacuss
[Usunięty]

  Wysłany: 20-09-2007, 23:19   

Witam,
to ja bedę zdawał relacje z użytkowania Outlandera z Ameryki Północnej (2.4 l, automat). Na dzień dzisiejszy jestem już po kilku przejazdach A2 Stryków - Nowy Tomyśl z maksymalną prędkością osiąganą przez ten samochód czyli 180 km/h (ma ograniczenie: 4 200 obr na czwartym biegu co daje rzeczone 180 km/h i koniec...). Nic się z samochodem nie dzieje ale po info od Jackie trochę mi nieswojo...
 
 
pimelodus
[Usunięty]

Wysłany: 19-06-2008, 23:35   Outek USA/UE

Są inne nie tylko w wyposażeniu i bogatym środku ale i w...........gadamy
 
 
Leszek_Kamil
[Usunięty]

Wysłany: 20-06-2008, 00:05   Re: Outek USA/UE

pimelodus napisał/a:
Są inne nie tylko w wyposażeniu i bogatym środku ale i w...........gadamy


Ani razu kolego twojego posta/tematu nie zrozumiałem :)
 
 
Hiszpan 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 1564
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 20-06-2008, 01:07   

Temat już się przewijał, więc scaliłem.
Leszek Kamil - post/temat kolegi pimelodus był bardziej zrozumiały dopiero po tej wypowiedzi http://www.mitsubishi-gra...p=325231#325231
_________________
Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.

 
 
 
kordiank2 
Mitsumaniak
MojTytułJestZaDługi

Auto: eclipse 4G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Maj 2005
Posty: 704
Skąd: Boćki - podlaskie
Wysłany: 14-08-2008, 11:48   

...a ja chciałbym wiedzieć, czy chodzi o outlandera I czy II. bo może jedynki też występowały w 3 litrach i jeszcze w twinturbo...
wracając do wnętrza amerykańskiej jedynki, to mam całkiem przyzwoite stalowo-szare welury, ciemne plastiki, szarą podsufitkę, trochę plastikowego aluminium i fajną dziurkowaną imitację karbonu w podłokietnikach drzwiowych i na konsoli - zupełnie jak w europejczyku. :roll:
_________________
taka prawda i lepiej naucz się w zgodzie z nią żyć - zapamiętaj: jest jak jest, nie jak powinno być

DZIEŁA na SZTUKI
 
 
zalesik 
Forumowicz


Auto: oII 2.4 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 50
Skąd: białystok
Wysłany: 16-09-2008, 21:28   

Witam Wszystkich Mitsumaniaków!
właśnie stałem się posiadaczem oII 2.4 CVT z US. Po Waszych opiniach o wozach z za Wielkiej Wody chyb stracę satysfakcję z zakupu... ;)
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-09-2008, 22:42   

zalesik napisał/a:
chyb stracę satysfakcję z zakupu...

Jak padnie skrzynia to na 100% nie będziesz zadowolony :D
_________________

 
 
zalesik 
Forumowicz


Auto: oII 2.4 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 50
Skąd: białystok
Wysłany: 16-09-2008, 23:48   

na 100% to mi padła w manuale po70 tys.
WSZYSTKO może się zdarzyć w KAŻDYM autku i nie ma na to mocnych. Gdyby w ten sposób dokonywać wyboru, to najlepszy byłby polonez: nie ma elektroniki, różnego rodzju czujników etc. i wniosek jest taki że nie ma się w nim co psuć, a jak jest naprawdę - wiadomo. Po co płacić w nowym wozie za el.szyby, ABS,ESP itp., przecież to wszystko też może się zepsuć, po co 4x4 - też pewnie siądzie.
A automat jest tak wygodną opcją, że w ruchu miejskim wręcz dla mnie niezbędną.
Spróbuj, a się przekonasz
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.