Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 20:04
[I 2.0T] nie odpala i nie jezdzi na beznynie
Autor Wiadomość
stempel999 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 4
Skąd: Bełchatów
  Wysłany: 07-12-2009, 23:29   [I 2.0T] nie odpala i nie jezdzi na beznynie

Witam
mam outlandera Turbo ( gaz)
wracajac do domu zatrzymalem sie by wejsc do sklepu a gdy juz wrocilem moj outlander nie odpalil. Wyglada to tak jakby nie dostawal paliwa (kreci ) dla tego ze jak przejde na reczne dostarczenie gazu po dlugim kreceniu zaczyna chodzic jednak jak przelacze na benzyne odrazu kicha. W ten sam dzien kiedy to sie stalo jezdzilem na benzynie caly dzien dopiero pod wieczor gaz ale wszystko bylo ok.
PS Czy ktos wie gdzie jest papka paliwa ??
Za pomoc z gory dziekuje
 
 
mariusz_2050 
Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2.4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 89
Skąd: PL
Wysłany: 08-12-2009, 18:01   

Kolego zapewne pompa jest gdzieś z tyłu przy zbiorniku. Jak przekręcisz stacyjkę to powinna się na chwilę odezwać. Jeżeli jest cisza to coś z nią nie tak.
 
 
Pawmitsu 
Forumowicz

Auto: Outlander 1 2004 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 210
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 08-12-2009, 19:42   

Ja z kolei uslyszalem takie ostrzezenie (w zasadzie) przy zakladaniu gazu, aby nie dopuszczac do jezdzenia na malej rezerwie benzyny, gdyz to szybko wykancza pompe paliwa, jesli ta nie zostala zrobiona/zalaczona w ten sposob, ze sie wylacza przy gazie a zalacza przy benzynie
_________________
Mój taki
 
 
tomek.rzepek 
Mitsumaniak


Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Mar 2007
Posty: 239
Skąd: polska
Wysłany: 08-12-2009, 23:10   

pompa paliwa chodzi non stop (chyba że ktoś zamontuje wyłącznik, ale to nie wchodzi w skłąd instalacji) i w przypadku gdy nie ma paliwa w baku, ulega ona uszkodzeniu. Widziałem kiedyś taką pompę paliwa, zrobił się z niej jeden wielki glut poprostu:-]
_________________
Mitsubishi Outlander 2.0 4WD 136KM
 
 
 
Hiszpan 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 1564
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 09-12-2009, 11:31   

tomek.rzepek napisał/a:
chyba że ktoś zamontuje wyłącznik
Tego z kolei nie robi się w młodszych samochodach, bo komputer od razu wyświetla błąd - przynajmniej z tego co słyszałem. Faktem jest, że mój Focus zajechał 2 pompy paliwa podczas około 100 tys na LPG.
_________________
Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.

 
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 09-12-2009, 16:28   

stempel999 napisał/a:
Czy ktos wie gdzie jest papka paliwa ??
nie wiem dokładnie jak w Outku, ale w większości samochodów jest obecnie montowana w zbiorniku paliwa. Dostęp do niej zazwyczaj jest pod siedzeniami tylnymi, tak aby można było ją wymontować bez demontażu zbiornika. Dlatego nie wolno jeździć na LPG na rezerwie benzyny ponieważ przepływająca przez pompę benzyna chłodzi ją. Przy braku benzyny - nie ma czym chłodzić pompy i po prostu się zaciera.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
mariusz_2050 
Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2.4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 89
Skąd: PL
Wysłany: 09-12-2009, 22:43   

Pawmitsu napisał/a:
Ja z kolei uslyszalem takie ostrzezenie (w zasadzie) przy zakladaniu gazu, aby nie dopuszczac do jezdzenia na malej rezerwie benzyny, gdyz to szybko wykancza pompe paliwa, jesli ta nie zostala zrobiona/zalaczona w ten sposob, ze sie wylacza przy gazie a zalacza przy benzynie


Pompy paliwa nie powinno sie odłączać podczas jazdy na gazie. W żaden sposób jej to nie pomaga. Natomiast w momencie przełączenia z gazu na benzynę kiedy jest ona odłączona wtryski benzynowe przez krótki czas pracują na sucho co raczej im nie pomaga.
 
 
Pawmitsu 
Forumowicz

Auto: Outlander 1 2004 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 210
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 09-12-2009, 23:55   

mariusz_2050 napisał/a:

Pompy paliwa nie powinno sie odłączać podczas jazdy na gazie. W żaden sposób jej to nie pomaga. Natomiast w momencie przełączenia z gazu na benzynę kiedy jest ona odłączona wtryski benzynowe przez krótki czas pracują na sucho co raczej im nie pomaga.


Nie pisze, ze jestem tego zwolennikiem, choc mi to zaproponowano.
Jesli chodzi o stwierdzenie, ze w zaden sposob jej to nie pomaga, to owszem, pomaga, gdyz mozna wyjezdzic benzyne prawie do zera i jezdzic na gazie, wtedy pompa pada, jak juz pisano wyzej.
Co do suchej pracy, rzeczywiscie jest cos takiego i poinformowano mnie o tym, ale stwierdzono tez (w dosc renomowanym zakladzie), ze nie jest to problemem i nie bedzie zuzycia czesci.

Zastanawiam sie nad ta pompa, gdyz tak naprawde to ona pracuje niepotrzebnie, gdy sie jezdzi na gazie i zuzywa sie. Pytanie tylko, czy skorka warta wyprawki, tj. czy warto ja oszczedzac podczas jazdy na gazie?
_________________
Mój taki
 
 
stempel999 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 4
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 12-12-2009, 15:05   

co do pompy okazalo sie ze dziala ( zawsze mam conajmniej pol baku benzyny gdy jezdze na gazie ) wina tkwi w gazie. Mechanik postanowil odlaczyc gaz poniewaz wystapil problem przy wtryskach nie dostarczaly paliwa.
Teoria mechanika to popsuty emulator wtryskow (prins) ale dzwonilem do firmy ktora zakladala gaz iii nie chca w to wierzyc :) ponoc nigdy nie spotkali sie z taka usterka jestem umowiony na piatek do Wroclawia (siedziba firmy zakladajacej gaz ) aby zdiagnozowac blad.

Powiem szczerze, ze caly ten gaz (instalacja prinsa) nie bardzo podpasowal outkowi
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.