 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Mitsubishi Lancer 1.8 SEDAN INFORM czy wart zakupu? |
Autor |
Wiadomość |
myfirma2009
Nowy Forumowicz
Auto: opel szukam m.....
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2009 Posty: 2 Skąd: kielce
|
Wysłany: 03-12-2009, 20:36 Mitsubishi Lancer 1.8 SEDAN INFORM czy wart zakupu?
|
|
|
Witam
od jakiegos czasu oglądamy nowe auta z żona do okolo 60tys
dizelka kupi sie za tyle hundaia i30 nieduzo wiecej forda focusa opla astre 3
opel odpadł jak go zobaczyłem skoda terz... hundai wmiare wygląda i dizelek pracuje i spala fajnie ale jak narazie jezdze malo i 100%po miescie to zamorduje to autko\
Trafiłem na Lancerka nowy benzyna 60tys sedan 1,8 jak narazie wystarczyła by pojemnosc a po przeprowadzce za miasto za klika lat mozna zalozyc lpg
jak myslicie czy to warte autko...zakupu ...
mało jest opinji o tym modelu nie wiem czemu ale ludziska sie boją.....
a cena dobra myslałem ze dla mnie nie osoągalna a porównywalna z i30
prosze o podpowiedz |
|
|
|
 |
gzesiolek
Forumowicz

Auto: Mazda 6 GJ 2.5 AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 2698 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 03-12-2009, 22:01
|
|
|
jesli za ok 60tys masz nowego Focusa w diselku w jakims choc przyzwoitym wyposazeniu (trend+klima) to bralbym go... bo to naprawde dobra cena jak za klekota...
ja jak szukalem w lutym to za Focusa z miare wyposazeniem (trend plus pakiet Gold) i benzyna 1,6 115KM chcieli 60k-63k (zaleznie od wersji karoserii) a za diselka 1,6 90KM 5k wiecej... a za 1,8 115KM (zacnie sie tym jezdzi) juz od ok.70k
ja koniec koncow wzialem Lancerka 1,5 Invite za 62k w kredycie 50/50/24
bo chcialem auto duze, oszczedne, w miare jezdzace, dobrze wyposazone i bezpieczne... no i nie jezdzi ich tysiace jak flotowych focusow
i30 ma opinie ok i z tego co wiem cene najlepsza w tej chwili na rynku, ale jednak jak wsiadlem to jakos nie przypadl mi do gustu, ale moze po prostu bylem uprzedzony
Informa 1,8 ma mazin ale on ma przykre doswiadczenia i SB |
_________________ Był: Mitsubishi Lancer 1.5 MT Invite 2008
Jest: Mazda 6 2.5 AT SkyPassion Kombi FL 2015

 |
|
|
|
 |
pekaes
Forumowicz

Auto: Lancer Sedan 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Maj 2009 Posty: 264 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-12-2009, 19:52 Re: Mitsubishi Lancer 1.8 SEDAN INFORM czy wart zakupu?
|
|
|
myfirma2009 napisał/a: |
Trafiłem na Lancerka nowy benzyna 60tys sedan 1,8 jak narazie wystarczyła by pojemnosc a po przeprowadzce za miasto za klika lat mozna zalozyc lpg
jak myslicie czy to warte autko...zakupu ...
mało jest opinji o tym modelu nie wiem czemu ale ludziska sie boją.....
a cena dobra myslałem ze dla mnie nie osoągalna a porównywalna z i30
prosze o podpowiedz |
Witam!
Piszesz, że ludzie sie boją... Ciężko mi się wypowiadać, bo generalnie na rynku mało jest Lancerków w wersji Inform. No cóź, Inform to "golas" wśród pozostałych wersji. Osobiście wolałbym wersję bogatszą - tak też zrobiłem i kupiłem Invite. Jeśli Twój budżet nie jest z gumy, to na Twoim miejscu kupiłbym Invite w silniku 1.5, tym bardziej, że pisałeś, że jeździsz po mieście. Ja mam silnik 1.8 i muszę z przykrością stwierdzić, że do miasta (szczególnie do warszawskich gęstych korków) ten samochód się nie nadaje. Musisz dokładnie przemyśleć sprawę.
Pozdrawiam,
K. |
|
|
|
 |
Trik
Mitsumaniak 1056/KMM

Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 3045 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 16-12-2009, 20:55
|
|
|
pekaes napisał/a: | Jeśli Twój budżet nie jest z gumy, to na Twoim miejscu kupiłbym Invite w silniku 1.5, tym bardziej, że pisałeś, że jeździsz po mieście |
I tu się z kolegą bardzo zgadzam. 1,5 naprawdę jest wystarczający na miasto. A w trasie też w zupełności daje sobie radę. Ale jeśli wolisz mieć tzw "kopyto i zapas mocy", która zaczyna się od poziomu ok 3500-4000 obr/min czyli od poziomu, w którym ta auto zaczyna się tak na prawdę budzić, a w korkach i tak jest do niczego to ten 1,8 (golas) będzie Twój. |
_________________ Suzuki Ignis 1,2 (2019) |
|
|
|
 |
|
|