 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[1g 92r] dziwne obroty |
Autor |
Wiadomość |
raQo
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse 1g Gie eSsS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2009 Posty: 27 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 31-12-2009, 13:14 [1g 92r] dziwne obroty
|
|
|
witam mam taki problem, obtory minimalnie falują ale słychać takie bukanie jak by przerywanie w zapłonie, nie znam się za dobrze ale mam filmik . Może ktoś coś wywnioskuje po nim . Osobiście obstawiam kable lub coś z zapłonem
dodam jeszcze że po odpaleniu do osiągnięcia powiedzmy 80-90 stopni jedzie ok, po nagrzaniu zaczynają się hopki, obroty spadają normalnie wszystko w granicy 900obrotów tylko to przerywanie, i gaśnięcie dobija zwłaszcza jak się dojeżdża do skrzyżowania
http://www.youtube.com/watch?v=Snv3BF8MghE |
|
|
|
 |
kamil4711
Forumowicz

Auto: Eclipse 2G 95r. 420a N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 15 Cze 2009 Posty: 197 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 31-12-2009, 13:35
|
|
|
moze byc wiele powodow , wtryski , przeplywa , nieszczelny dolot , krokowy , brak uczenia obrotow |
_________________
 |
|
|
|
 |
HouseM
Mitsumaniak Noob stalker :-X

Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 25 Cze 2007 Posty: 884 Skąd: Kraktown
|
Wysłany: 31-12-2009, 13:49
|
|
|
Zacznij od wyjęcia silniczka krokowego i dokładnego wyczyszczenia go. Następnie przeczyść przepustnicę i wyreguluj obroty od nowa wg procedury Krzyżaka.
http://mitsubishifan.webpark.pl/
Kable/świece dają podobny efekt wypadania zapłonów ale NIE gaśnięcia silnika.
PS.Zaglądałeś do ECU ? nic nie wylało ? |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 |
|
|
|
 |
raQo
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse 1g Gie eSsS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2009 Posty: 27 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 31-12-2009, 13:56
|
|
|
nie zaglądałem, teraz taki okres że mało przy samochodzie robiłem, zacznę chyba właśnie od sprawdzenia tego ecu,
tylko zastanawia mnie to czemu na zimnym silniku chodzi idealnie, dopiero jak sie nagrzeje zaczynają się problemy , dzięki chłopaki za podpowiedzi
tak sobie myślę że gdyby to był silniczek krokowy to obroty powinny falować cały czas i np nie spadał by na 900 obrotów tylko trzymał 1500np itp ? a tu jest ten efekt przeskoku jak by gdzieś iskra waliła bokiem a obroty zawsze i tak spadną lub po prostu zgaśnie
a właśnie i drugie pytanie, chodzi mi o czujnik IPS na przepustnicy, raz jest kabel na czujniku czasem mi spadnie, rok tak przejezdziłem i ani na założonym kablu ani na zdjętym nie było różnicy a chyba powinna być bo z tego co wyczytalem to czujnik (czujnik położenia silniczka przepustnicy) |
Ostatnio zmieniony przez raQo 31-12-2009, 14:01, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 31-12-2009, 14:01
|
|
|
raQo napisał/a: | a właśnie i drugie pytanie, chodzi mi o czujnik IPS na przepustnicy, raz jest kabel na czujniku czasem mi spadnie, rok tak przejezdziłem i ani na założonym kablu ani na zdjętym nie było różnicy a chyba powinna być bo z tego co wyczytalem to czujnik (czujnik położenia silniczka przepustnicy) |
To czujunik zamknięcia przepustnicy, duże prawdopodobieństwo, że to właśnie jego wina że Ci auto gaśnie. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
raQo
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse 1g Gie eSsS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2009 Posty: 27 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 31-12-2009, 14:04
|
|
|
kurcze tylko wiesz, kupiłem auto rok temu i kupiłem go ze zdiętym kabelkiem, dopiero po przyjechaniu pod blok obczaiłem że jest on nie podpięty, rok przejezdziłem bez problemów i końcówkę zimy w tamtym roku, czemu dopiero teraz czyli od miesiąca mam z tym problem, wiem że można by gdybać i gdybać a bez wizyty w warsztacie i tak się nie obędzie, sprawdzę ecu i wymienie kable bo z tego co zauważyłem to kable wychodzi ze spłonki tej na świecy jak go chciałem wczoraj wyciągnąć |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 31-12-2009, 14:09
|
|
|
W związku z tym że padły Ci kable IPS zaczyna być potrzebny. Ten czujnik daje znać do ECU że przepustnica jest zamknięta i ma zacząć reagować silniczek krokowy w celu utrzymania wolnych obrotów. Moja rada: wymień kable, podepnij IPS, wyczyść silniczek krokowy i przepustnice, sprawdź szczelność dolotu. Instrukcje jak to zrobić na stronie kolegi Krzyżaka: http://mitsubishifan.webpark.pl/ |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
raQo
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse 1g Gie eSsS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2009 Posty: 27 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 31-12-2009, 14:13
|
|
|
o a można go wymienić ( wykręcić ten wkręcić nowy) czy trzeba coś regulować ustawiać itp ?? jaki jest koszt takiej zabawki może sie ktoś orientuje
jeszcze raz dziękuje wszystkim za szybkie wypowiedzi
HouseM i Adaho_krak świetna strona dzięki za namiar !!
a co do kabli to wyciągając je , ujrzałem to
 |
|
|
|
 |
HouseM
Mitsumaniak Noob stalker :-X

Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 25 Cze 2007 Posty: 884 Skąd: Kraktown
|
Wysłany: 31-12-2009, 15:30
|
|
|
Fakt. Kable w stanie śmierci klinicznej.
Co do wyboru nowych. Każdy powie Ci ,że jedynym rozwiązaniem jest kupno NGK. Fakt to najlepsze wyjście. Jednak jeśli chcesz oszczędzać na tym elemencie to Kager jest rozwiązaniem "ekonomicznym" W żadnym wypadku nie kupuj Janmorów firma ta od lat stosuje kable bez żadnego systemu oporu przeciwzakłóceniowego. Jednym słowem kable ich produkcji nie nadają się do naszych aut. |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 |
|
|
|
 |
|
|