Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
wymiana pynu chłodzącego
Autor Wiadomość
Prim 
Nowy Forumowicz

Auto: Space runner 1.8 95r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lip 2009
Posty: 5
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 24-12-2009, 00:05   wymiana pynu chłodzącego

Jak powinna wyglądać wymiana płynu chłodzącego w Runnerze tak aby układ był prawidłowo zalany płynem?
 
 
cuuube
[Usunięty]

Wysłany: 25-12-2009, 17:37   

standartowa procedura...
-zlanie starego plynu/wody najlepiej przez najnizszy punkt/rurke ukladu
-zalanie nowym plynem przez zbiornik wyrownawczy , jesli odkrecisz na chwile korek w chlodnicy zapewne wypchnie cos powietrza(mozliwe ze jest gdzies odpowietrznik ale nie jestem obcykany w MSR) , zakrecasz ... odpalasz auto ustawiasz nawiew na maks temperature i np 2 lub wyzszy bieg dmuchawy . sprawdzasz poziom plynu w zbiorniczku ewentualnie uzupelniasz... wprowadz silnik na wyzsze obroty niz na jalowym biegu i przytrzymaj troche, jesli z nawiewu leci cieple powietrze i poziom jest ok to jestes po robocie jesli nie grzeje to wjedz przednimi kolami na jakis stromy podjazd(kraweznik moze niewystarczyc) tak aby zbiorniczek wyrownawczy znalazl sie wyzej niz nagrzewnica to musi poskutkowac wypchnieciem pecherza powietrza z nagrzewnicy
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 27-12-2009, 12:58   

cuuube, w Runner najlepiej jednak nalać świeży płyn przez korek na chłodnicy i oczywiście dolać do zbiorniczka, później odpalić Miśka i odpowietrzyć układ śrubką znajdującą się jak stoisz przodem, do auta po lewej, obok pokrywy zaworów, na takim jakby trójniku, w który wchodzą rury od płynu chłodniczego, na górze tego trójnika. Oczywiście po całej operacji i w jej trakcie pilnować stanu w zbiorniczku wyrównawczym i w razie potrzeby dolać.
Stary płyn najlepiej spuścić korkiem spustowym w chłodnicy, na jej dole w prawym rogu od strony silnika, jak stoisz przodem do auta.

UWAGA NIE WYKRĘCAJ KORKA SPUSTOWEGO DO KOŃCA !!!


Grozi to utratą simeringu który jest na końcu tego korka co w efekcie daje nieszczelność spustu i wyciek nowego płynu. Wystarczy popuścić korek i płyn poleci.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.