Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAx 97-04] przeładowanie turbinki
Autor Wiadomość
xDamian95x 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant 2.0 TDi & 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Maj 2016
Posty: 6
Skąd: Elbląg
  Wysłany: 25-05-2016, 07:38   [EAx 97-04] przeładowanie turbinki

Witam. Jestem nowy na forum wiec jezeli temat nie tutaj to prosze o przeniesienie.
Pisze tutaj bo mam duzy problem z moim autkiem. We wrzesniu 2015r. Kupilem galanta i myslalem ze jest wszystko ok. W styczniu okazalo sie ze jest peknieta glowica wiec oddalem do mechanika. Kupilem drugi silnik i mechanik przelozył cala glowice do mojego silnika ( przy okazji wymienil mi mechanik rozrzad ) i wszystko gra i buczy po 300 km pekl mi pasek balansowy i przy okazji urwalo mi czujnik położenia wału ( pewnie mechanik zle zalozyl pasek i dlatego pekl) wyeminil mi na drugi ale od tamtego czasu mam problem z turbina... otoz gdy go odpale i zilnik jest zimny to doladowanie jest lecz gdy tylko silnik sie rogrzeje i zatrzymam sie np na skrzyzowaniu i pozwole silnikowi aby silnik zszedl do 1000 obrotow to wtedy te doladowanie trace. Gdy odpale auto ponownie to doladowanie jest do nastepnego zatrzymania. Coz to moze byc ? Bardzo prosze o pomoc.
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 25-05-2016, 15:04   

xDamian95x napisał/a:
po 300 km pekl mi pasek balansowy i przy okazji urwalo mi czujnik położenia wału ( pewnie mechanik zle zalozyl pasek i dlatego pekl)

W ogóle wymieniał pasek balansowy ?
xDamian95x napisał/a:
gdy go odpale i zilnik jest zimny to doladowanie jest lecz gdy tylko silnik sie rogrzeje i zatrzymam sie np na skrzyzowaniu i pozwole silnikowi aby silnik zszedl do 1000 obrotow to wtedy te doladowanie trace.

Sprawdz EGR czy przypadkiem nie zacina sie własnie on otwiera sie jak silnik rozgrzeje sie dobrze przyczyn moze byc wiele
xDamian95x napisał/a:
Gdy odpale auto ponownie to doladowanie jest do nastepnego zatrzymania

Na jakiej podstawie to oceniasz? ciśnienie doładowania sprawdzisz tylko zegarem max 0.65 bara
xDamian95x napisał/a:
silnik zszedl do 1000 obrotow to wtedy te doladowanie trace.

Na goracym silniku wolne obroty otwiera sie EGR i przymyka przepustnica na dolocie ,prawdopodobnie masz zamienione wezyki podcisnienia jakis czas temu na forum zamiesciłem rozpiskę odnosnie połaczenia węzykw podcisnienia trzeba poszukać
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
xDamian95x 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant 2.0 TDi & 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Maj 2016
Posty: 6
Skąd: Elbląg
Wysłany: 26-05-2016, 10:38   

Na jakiej podstawie to oceniasz? ciśnienie doładowania sprawdzisz tylko zegarem max 0.5 bara

No po prostu samochod znow tak samo przyspiesza jak na zimnym.

Co do schematu podlączenia to wybacz ale przelecialem 50 stron twoich postow i nie znalazlem owwgo schematu. Moglbys mi go podeslac?
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 26-05-2016, 15:41   

Wczesniejsze zdjecia giną tu masz podobny
Schemat http://forum.mitsumaniaki...highlight=2.0td
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
xDamian95x 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant 2.0 TDi & 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Maj 2016
Posty: 6
Skąd: Elbląg
Wysłany: 27-05-2016, 22:14   

Podłączyłem tak jak na tym schemacie i niestety nie pomogło, jutro postaram się nagrać filmik jak samochód wtedy pracuje i może to pomoże w zlokalizowaniu błędu.

[ Dodano: 28-05-2016, 15:59 ]
tutaj znajduje się filmik w którym jest pokazane jak auto przyspiesza i jak mam aktualnie podłączony elektrozawór.
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 28-05-2016, 20:54   

Przewody podciśnieniowe masz dorze podłaczone ,jedyny błąd nie gaś silnika z wysokich obrotów bo szybko zarżniesz turbine
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
xDamian95x 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant 2.0 TDi & 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Maj 2016
Posty: 6
Skąd: Elbląg
Wysłany: 28-05-2016, 22:28   

Jeżeli mam dobrze podłączone przewody to co może być problemem ? Postaram sie jeszcze egr drugi zamontować. Może to coś pomoże.
PS. czy czujnik położenia wału może mieć z tym coś wspólnego ?
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 29-05-2016, 08:48   

xDamian95x napisał/a:
Postaram sie jeszcze egr drugi zamontować.

Daruj sobie zobacz co sie dzieje w kolektorze dolotowym jak w kominie najlepiej odłaczyć EGR zaślepiając przewód podciśnieniowy dochodzący
xDamian95x napisał/a:
Jeżeli mam dobrze podłączone przewody to co może być problemem ?

Jaki dokładnie masz problem :?:
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 30-05-2016, 13:32   

Kolejny przykład diesla, który spędza sen z powiek....

Jaki został założony czujnik wału i skąd wniosek, że turbina nie ładuje?
 
 
xDamian95x 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant 2.0 TDi & 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Maj 2016
Posty: 6
Skąd: Elbląg
Wysłany: 02-06-2016, 21:47   

Czujnik walu zostal przelozony z tego samego silnika co glowica
Wniosek stąd że brak mu mocy. Pokazane na filmie wyżej
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 02-06-2016, 22:06   

Odlacz czujnik walu. Silnik przejdzie w tryb awaryjny. Zobacz czy wtedy będzie lepiej.
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 02-06-2016, 22:40   

xDamian95x napisał/a:
Wniosek stąd że brak mu mocy

Sprawdz drożność od kolektora do czujnika cisnienia doładowania MAP SENSOR
milo napisał/a:
Schemat http://forum.mitsumaniaki...highlight=2.0td

Schemat 1-A głównie rurka wychodząca z kolektora
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.