[EAx 97-04] przeładowanie turbinki |
Autor |
Wiadomość |
xDamian95x
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0 TDi & 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Maj 2016 Posty: 6 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 25-05-2016, 07:38 [EAx 97-04] przeładowanie turbinki
|
|
|
Witam. Jestem nowy na forum wiec jezeli temat nie tutaj to prosze o przeniesienie.
Pisze tutaj bo mam duzy problem z moim autkiem. We wrzesniu 2015r. Kupilem galanta i myslalem ze jest wszystko ok. W styczniu okazalo sie ze jest peknieta glowica wiec oddalem do mechanika. Kupilem drugi silnik i mechanik przelozył cala glowice do mojego silnika ( przy okazji wymienil mi mechanik rozrzad ) i wszystko gra i buczy po 300 km pekl mi pasek balansowy i przy okazji urwalo mi czujnik położenia wału ( pewnie mechanik zle zalozyl pasek i dlatego pekl) wyeminil mi na drugi ale od tamtego czasu mam problem z turbina... otoz gdy go odpale i zilnik jest zimny to doladowanie jest lecz gdy tylko silnik sie rogrzeje i zatrzymam sie np na skrzyzowaniu i pozwole silnikowi aby silnik zszedl do 1000 obrotow to wtedy te doladowanie trace. Gdy odpale auto ponownie to doladowanie jest do nastepnego zatrzymania. Coz to moze byc ? Bardzo prosze o pomoc. |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 25-05-2016, 15:04
|
|
|
xDamian95x napisał/a: | po 300 km pekl mi pasek balansowy i przy okazji urwalo mi czujnik położenia wału ( pewnie mechanik zle zalozyl pasek i dlatego pekl) |
W ogóle wymieniał pasek balansowy ?
xDamian95x napisał/a: | gdy go odpale i zilnik jest zimny to doladowanie jest lecz gdy tylko silnik sie rogrzeje i zatrzymam sie np na skrzyzowaniu i pozwole silnikowi aby silnik zszedl do 1000 obrotow to wtedy te doladowanie trace. |
Sprawdz EGR czy przypadkiem nie zacina sie własnie on otwiera sie jak silnik rozgrzeje sie dobrze przyczyn moze byc wiele
xDamian95x napisał/a: | Gdy odpale auto ponownie to doladowanie jest do nastepnego zatrzymania |
Na jakiej podstawie to oceniasz? ciśnienie doładowania sprawdzisz tylko zegarem max 0.65 bara
xDamian95x napisał/a: | silnik zszedl do 1000 obrotow to wtedy te doladowanie trace. |
Na goracym silniku wolne obroty otwiera sie EGR i przymyka przepustnica na dolocie ,prawdopodobnie masz zamienione wezyki podcisnienia jakis czas temu na forum zamiesciłem rozpiskę odnosnie połaczenia węzykw podcisnienia trzeba poszukać |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
xDamian95x
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0 TDi & 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Maj 2016 Posty: 6 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 26-05-2016, 10:38
|
|
|
Na jakiej podstawie to oceniasz? ciśnienie doładowania sprawdzisz tylko zegarem max 0.5 bara
No po prostu samochod znow tak samo przyspiesza jak na zimnym.
Co do schematu podlączenia to wybacz ale przelecialem 50 stron twoich postow i nie znalazlem owwgo schematu. Moglbys mi go podeslac? |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 26-05-2016, 15:41
|
|
|
Wczesniejsze zdjecia giną tu masz podobny
Schemat http://forum.mitsumaniaki...highlight=2.0td |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
xDamian95x
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0 TDi & 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Maj 2016 Posty: 6 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 27-05-2016, 22:14
|
|
|
Podłączyłem tak jak na tym schemacie i niestety nie pomogło, jutro postaram się nagrać filmik jak samochód wtedy pracuje i może to pomoże w zlokalizowaniu błędu.
[ Dodano: 28-05-2016, 15:59 ]
tutaj znajduje się filmik w którym jest pokazane jak auto przyspiesza i jak mam aktualnie podłączony elektrozawór. |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 28-05-2016, 20:54
|
|
|
Przewody podciśnieniowe masz dorze podłaczone ,jedyny błąd nie gaś silnika z wysokich obrotów bo szybko zarżniesz turbine |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
xDamian95x
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0 TDi & 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Maj 2016 Posty: 6 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 28-05-2016, 22:28
|
|
|
Jeżeli mam dobrze podłączone przewody to co może być problemem ? Postaram sie jeszcze egr drugi zamontować. Może to coś pomoże.
PS. czy czujnik położenia wału może mieć z tym coś wspólnego ? |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 29-05-2016, 08:48
|
|
|
xDamian95x napisał/a: | Postaram sie jeszcze egr drugi zamontować. |
Daruj sobie zobacz co sie dzieje w kolektorze dolotowym jak w kominie najlepiej odłaczyć EGR zaślepiając przewód podciśnieniowy dochodzący
xDamian95x napisał/a: | Jeżeli mam dobrze podłączone przewody to co może być problemem ? |
Jaki dokładnie masz problem |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 30-05-2016, 13:32
|
|
|
Kolejny przykład diesla, który spędza sen z powiek....
Jaki został założony czujnik wału i skąd wniosek, że turbina nie ładuje? |
|
|
|
 |
xDamian95x
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0 TDi & 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Maj 2016 Posty: 6 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 02-06-2016, 21:47
|
|
|
Czujnik walu zostal przelozony z tego samego silnika co glowica
Wniosek stąd że brak mu mocy. Pokazane na filmie wyżej |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 02-06-2016, 22:06
|
|
|
Odlacz czujnik walu. Silnik przejdzie w tryb awaryjny. Zobacz czy wtedy będzie lepiej. |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 02-06-2016, 22:40
|
|
|
xDamian95x napisał/a: | Wniosek stąd że brak mu mocy |
Sprawdz drożność od kolektora do czujnika cisnienia doładowania MAP SENSOR
Schemat 1-A głównie rurka wychodząca z kolektora |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
|