Przesunięty przez: harpagan 16-01-2010, 00:31 |
gasnie na ciepłym |
Autor |
Wiadomość |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 16-01-2010, 00:24 gasnie na ciepłym
|
|
|
Witam poszukuje u was rady bo colt C50 gasnie mojej koleżnance na ciepłym silniku. Doradzcie jak moge jej pomóc
Edit prosze o przeniesienie tematu do C50 niewiem ale jakos z szukajki przeszło mi tutaj... Nie chciałem.. |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
remix
Mitsumaniak
Auto: Civic 2015, Corolla 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Maj 2007 Posty: 83 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 16-01-2010, 00:51
|
|
|
zacznij od świec. Sprawdź je. |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 16-01-2010, 03:40
|
|
|
remix napisał/a: | zacznij od świec. Sprawdź je. |
no dzieks A co nastepnie jest prawdopodobne???? |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 16-01-2010, 10:53
|
|
|
rosomak1983, określ się dokładnie o co chodzi
Mi czasem gaśnie na zimnym, ale spowodowane jest to zbyt dużymi oporami zaspy śnieżnej ze zbyt małym momentem przekazywanym na koła, co za tym idzie za szybkim puszczeniem sprzęgła, albo za małą ilością dodanego gazu
Konkretniej |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 16-01-2010, 11:34
|
|
|
hehe dokladnie to niewiem. Koleżanka mnie molestuje zeby jej pomóc z tym coltem...
Opisuje to tak; Auto normalnie odpala jeżdzi na zimnym jest OK. Gdy silnik sie zagrzeje auto gasnie. Ja ide tropem brudna przepustnica / krokowiec... No ale czekam na wasze propozycje
PS ma drugiego rozbitego wiec jakby co jest wszystko na podmianke |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
areksz121
Mitsumaniak Elektronik
Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1327 Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
|
Wysłany: 16-01-2010, 11:51
|
|
|
Przyczyn może być wiele, nie wiem czy dobrze mówię, ale u mojej starszej w Hyundaiu Pony jest bardzo podobny silnik?rok 1994...
Mieliśmy przygody z czujnikiem temperatury, który podaje sygnał do ECU. Objawy były dziwne, ponieważ w czasie postoju na skrzyżowaniu silnik potrafił wejść na wysokie obroty i zgasnąć...i nie dał się tak od razu uruchomić. Pompka paliwowa też zdarzyło się że raz działała a raz nie. Czujniki itp, jest trochę opcji, więc trzeba zacząć od najłatwiejszych:)
Pozdrawiam |
_________________ POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać
Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku
Carisma '99 4G92 BRAT http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 16-01-2010, 12:42
|
|
|
areksz121 napisał/a: | Mieliśmy przygody z czujnikiem temperatury |
gdzie jest ten czujnik temperatury? |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
areksz121
Mitsumaniak Elektronik
Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1327 Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
|
Wysłany: 16-01-2010, 13:49
|
|
|
Hmm, na dziś dzień nie dam głowy, ale czujników jest 2szt.
Osobny jak to bywa jest do zegara, jeden przewód,
Do Ecu musi być dwa przewody i tutaj nie pamiętam jak dokładnie są rozmieszczone, ale poszukać trzeba w okolicy termostatu, ewentualnie bok bloku silnika po stronie skrzyni...
Odnośnie czujnika to jedynie przypuszczenia, możliwe że czujnik przestaje działać po nagrzaniu silnika a ECU "głupieje" w takiej sytuacji... |
_________________ POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać
Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku
Carisma '99 4G92 BRAT http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT |
|
|
|
 |
avangarda
Mitsumaniak

Auto: colt glxi 89r. 4g15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Maj 2009 Posty: 226 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 16-01-2010, 22:00
|
|
|
Gdyby to była kwestia czujnika temperatury to zapaliłby się Check, a pali się? |
_________________
 |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 16-01-2010, 22:35
|
|
|
Sprawa wygla tak auto odpala jedzie jak sie nagrzeje gasnie podczas jazdy...
Zeby dalej jechać trzeba chwile poczekać. |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 16-01-2010, 22:46
|
|
|
rosomak1983, możliwe zaśniedziale styki w kostce aparatu zapłonowego, albo cewka aparatu zapłonowego moze dostawac przerwy przy pewnej temp. kiedys mialem taki przypadek, z tym ze czasami potrafilo wywalic CE tuz przed zdechnieciem. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
remix
Mitsumaniak
Auto: Civic 2015, Corolla 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Maj 2007 Posty: 83 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 16-01-2010, 22:49 .
|
|
|
po świecach (bogatą mieszankę jest łatwiej zapalić, a bogata jest w zimnym silniku)
sprawdziłbym cewkę/aparat zapłonowy.
IMO są to objawy słabej iskry, czujnik temp. niewiele ma tu do powiedzenia. |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 26-01-2010, 12:39
|
|
|
jeżeli jest walnienty czujnik temperatury ECU wzbogaca mieszanke -- tak jak na ssaniu /zimny/
mieszanka jest za bogata bo przymykana jest przepustnica -- a iskierka będzie kiepska bo świece się robią mokre -- na gorącym zalewamy świece |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
Kaleid
Mitsumaniak

Auto: Volvo S60 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 09 Lip 2006 Posty: 350 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 26-01-2010, 12:55
|
|
|
Rosomak: to jest wersja gaźnikowa ? |
_________________ Volvo w garażu, Mitsubishi w sercu. |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 26-01-2010, 18:04
|
|
|
silnik 4g15 w Coltach C5x i Lancerach C6x nie występował w wersji gaźnikowej
\ |
|
|
|
 |
|