Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
wyciek
Autor Wiadomość
Gregor NEB 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant IV GLSi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2009
Posty: 27
Skąd: Weklice
  Wysłany: 17-02-2010, 18:09   wyciek

Witam mam pytanie?. w moim miśku cieknie olej z uszczelki pod głowica od strony skrzyni ok 1l na500km .Czy da sie to jakoś uszczelnic bez wymiany uszczelki? (Planuje niedługo wynianę motoru )
 
 
kamilek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1107
Skąd: Legionowo
Wysłany: 17-02-2010, 18:27   

:shock: 1l na 500km? No to nie ma opcji, silnik musi go palić. Przy tej ilości to każde zatrzymanie auta i miałbyś czarną plamę pod sobą.
A jak chcesz się pozbyć wycieków, możesz spróbować dociągnąć głowicę, nic innego nie wymyślisz niestety.
_________________
Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy :)

Galant E33 - koniec przygody

"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst
 
 
 
Gregor NEB 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant IV GLSi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2009
Posty: 27
Skąd: Weklice
Wysłany: 17-02-2010, 19:48   

i właśnie zostaje plama. a w garażu lepiej nie mówić
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 17-02-2010, 20:02   

Gregor NEB napisał/a:
Czy da sie to jakoś uszczelnic bez wymiany uszczelki?
spróbuj dociągnąć głowicę jak napisał kamilek, ale skoro mówisz, że tak duży wyciek to raczej dociąganie nic nie da... Jesteś pewny, że to spod głowicy cieknie :?:
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 17-02-2010, 20:51   

A jaki Ty tam masz silnik ?
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 17-02-2010, 23:15   

Możesz spróbować zalać gęstszy olej, ale to nie uszczelni wycieku, lecz może go zmniejszyć. Chyba że już masz najgęstszy (15W-40)
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
Gregor NEB 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant IV GLSi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2009
Posty: 27
Skąd: Weklice
Wysłany: 18-02-2010, 18:25   

na 100% a pod głowicy cilnik był umyty i sprawdzałem. poczatkowo uciekałao 100ml na 1000. a od tych mrozów zaczeło sie coraz bardziej zwiększac

silniczek to 1.8 gażnik. kupiłem identyko od lancera do przełożenia ale sie okazało ze nie pasuje. brakuje mu kilku czujników przy kolektorze sącym a ze starego nie przełoże kolektora bo niepasuja otwory na śruby w głowicy

a co do gęstrzego oleju wlałem motodoktora troszke pomogło ale nie wiele
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 18-02-2010, 18:31   

Gregor NEB napisał/a:
a od tych mrozów zaczeło sie coraz bardziej zwiększac
negatywny wpływ mrozów na uszczelkę. A co się dzieje z tym silnikiem, że chcesz go wymieniać???
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
Gregor NEB 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant IV GLSi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2009
Posty: 27
Skąd: Weklice
Wysłany: 18-02-2010, 18:55   

jak go kupiłem okazało sie ze ma słabe ciśnienie i koles dolał doktorka.

[ Dodano: 18-02-2010, 19:00 ]
a generalka silnika sie nie opłaca pytałem.a wymiana uszczelki równa sie z cena silnika pozatym jezdze na nim 6 miesiecy zrobiłem ok 15 tyś i chodzi ok w mrozy nie było problemu z odpalaniem nawet na gazie.o
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 18-02-2010, 19:41   

Gregor NEB, pierścienie zmienić i uszczelkę i nie będzie tak drogo według mnie...
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 18-02-2010, 19:50   

andrew84, pierścienie kosztują, uszczelka kosztuje, regeneracja głowicy kosztuje, do tego reszta czesci typu uszczelki, srubki, paski, rolki, etc., jak chciec to dobrze zrobic to moze 1000zł braknac, a jak sie okaze ze tuleje maja progi albo sa zrysowane, to nowe pierscienie nie maja sensu, a jak sie stanie tak ze uda sie tanio naprawic góre silnika a pojezdzi klient 2 miesiace i panewka obroci sie na wale, zalamać się mozna, z drugiej strony takze nie ma pewnosci co sie kupuje z innego auta/demontazu, etc.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 18-02-2010, 19:53   

robertdg napisał/a:
z drugiej strony takze nie ma pewnosci co sie kupuje z innego auta/demontazu
właśnie o to chodzi. Jakby zrzucił głowicę, to by zobaczył czy progi ewentualnie są. Myślę, że w 1000 PLN by się wyrobił.
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
Gregor NEB 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant IV GLSi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2009
Posty: 27
Skąd: Weklice
Wysłany: 18-02-2010, 21:09   

właśnie koszt nie mały 1/3 wartości samochodu.mam dobrego znajomego na szrocie moze cos załatwi. a narazie galu postoi tochę w garazu.

[ Dodano: 18-02-2010, 21:23 ]
w 1000 bym sie nie zmieścił zprawdziłem ceny kilku tylko cześci i wyniosło 500 a gdzie robocizna i reszta
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 18-02-2010, 21:41   

Gregor NEB, polecam zadzwonić w sprawie części do Pana Marka Malika.
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 18-02-2010, 23:47   

andrew84 napisał/a:
Jakby zrzucił głowicę, to by zobaczył czy progi ewentualnie są
Dokładnie, a dopiero póżniej zamawiał (bądź nie) części. Zdjęcie głowicy nic nie kosztuje.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.