 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
lancer |
Autor |
Wiadomość |
karo1986
Forumowicz show must go one
Auto: Mitsubishi colt glxi 1,5 `89
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 10 Paź 2009 Posty: 33 Skąd: Grudziądz
|
Wysłany: 23-02-2010, 14:39 lancer
|
|
|
znajoma ma taki problem bo olej wciekl jej korkiem do wlewu oleju. co moze byc przyczyna?/ czy to ma cos zwiazek z cisnieniem? |
|
|
|
 |
Poler [Usunięty]
|
Wysłany: 23-02-2010, 15:09
|
|
|
Miałem to samo. Ojciec oleju dolewał, źle korek zakręcił i obrzygało silnik podczas jazdy. Gdyby oleju było za dużo to wywalałoby uszczelkę pod pokrywą zaworów - też to miałem. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21953 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 23-02-2010, 16:38
|
|
|
Wymienić uszczelkę pod korkiem wlewu oleju i po sprawie. |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 23-02-2010, 20:52
|
|
|
karo1986 napisał/a: | znajoma ma taki problem bo olej wciekl jej korkiem do wlewu oleju. co moze byc przyczyna?/ czy to ma cos zwiazek z cisnieniem? | normalne zmęczenie materiału, dużo użytkowników miśków ma problem z cieknącym korkiem. Rozwiązanie to tak jak napisał Hugo, lub zakup nowego korka http://allegro.pl/item919...hi_hyundai.html |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
ryba_84
Forumowicz ryba_84

Auto: colt 91' 1.8 Gti już 2.0Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 27 Sie 2006 Posty: 111 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 23-02-2010, 23:36 sprawdz odme
|
|
|
sprawdź drożność przewodu gumowego miedzy pokrywa zaworów a rura dolotowa
a korek można reanimować jeśli ma cala uszczelkę to trzeba dogiąć blaszki w korku
[ Dodano: 25-02-2010, 15:07 ]
tak ma to zwiazek z cisnieniem panujacym pod pokrywa zaworow.w silniku sa przedmuchy i to powoduje duze nadcisnienie w silniku odma jest od tego zeby te gazy wciagnac do dolotu.Przy zdjetym korku wlewu oleju i dodaniu gazu powinno zasysac powietrze przez wlew oleju w pokrywie zaworow. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|