Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Odpalil, pochodzil nierowno i padl przy probie ruszenia
Autor Wiadomość
secki 
Forumowicz


Auto: Ford Focus, Lancer GLXi '94
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 127
Skąd: 3miasto
Wysłany: 24-02-2010, 12:24   Odpalil, pochodzil nierowno i padl przy probie ruszenia

Odpaliłem Lancerka i jakoś tak dziwnie chodził (troszkę jak kiedyś jak mi silnik myli i woda sie pod kopułkę zapłonu dostała).
Poczekałem chwile, praca trochę sie ustabilizowała ale przy probie ruszenia padł.

Zajrzałem pod maske i widac wyciek oleju wychodzacy od aparatu zapłonowego (najwyższy zaolejony punkt wiec zakładam, ze to stamtąd).

Teraz lancerek kreci ale nie odpala.

Jakies sugestie co sie moglo stac i jakie sa/beda tego konsekwencje?
(jakis uszczelniacz/oring przy aparacie padl?)

S.
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 24-02-2010, 15:38   

J
secki napisał/a:
Jakies sugestie co sie moglo stac

ak masz olej to pewnie puszcza oring.
Ściągnij aparat i będziesz 100% pewny.
secki napisał/a:
jakie sa/beda tego konsekwencje?

nie odpalisz auta bo zapłon nie ruszy :?: :)
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
secki 
Forumowicz


Auto: Ford Focus, Lancer GLXi '94
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 127
Skąd: 3miasto
Wysłany: 24-02-2010, 16:15   

Dzieki!
Z aparatem pewnie sobie poradze bo tam tylko dwie śruby sa
a jak sprawa wyglada z oringiem? Ciezko sie go wyciaga/wymienia?
(bo ja generalnie z obslugi auta to wiem gdzie sie benzyne leje i ze co jakis czas trzeba olej wymieniac ;) Choc z drugiej strony pasy i szybke juz sam wymienialem w aucie).

Z konsekwencjami to chodzilo mi bardziej czy w zwiazku z tym moglo sie cos wiecej zepsuc.

Jeszcze raz dzieki za odp.

S.
 
 
stary alfer 
Mitsumaniak
Szkiełko i oko.


Auto: Już inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 5211
Skąd: Szczecin
Wysłany: 25-02-2010, 11:35   

Wiem jedno, puszczający oring AZ nie powoduje, że auto przestaje odpalać.

U mnie się lało, samochód jeździł normalnie.

secki, myślę, że nie jest to jakaś szczególnie skomplikowana robota. Szczegółów niestety nie znam, bo robił to mechanik :P
_________________
Dwie zasady gwarantujące sukces:
1. Nigdy nie mów nikomu wszystkiego,
2. ...


Ogarniam prawy ALT
 
 
secki 
Forumowicz


Auto: Ford Focus, Lancer GLXi '94
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 127
Skąd: 3miasto
Wysłany: 25-02-2010, 12:18   

stary alfer napisał/a:
Wiem jedno, puszczający oring AZ nie powoduje, że auto przestaje odpalać.

U mnie się lało, samochód jeździł normalnie.



Kurcze mam nadzieje, ze jak uda mi sie to zrobic to misiek ruszy
bo oszczedzi mi to kłopotliwego holowania go z Wrzeszcza do mojego mechanika w Gdyni.

S.
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 25-02-2010, 12:44   

Instrukcja. Niestety na 99% wymiana oringu nie spowoduje, że auto odpali...
 
 
secki 
Forumowicz


Auto: Ford Focus, Lancer GLXi '94
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 127
Skąd: 3miasto
Wysłany: 25-02-2010, 13:09   

Dzieki za instrukcje !
gregorbu napisał/a:
Niestety na 99% wymiana oringu nie spowoduje, że auto odpali...

To w takim wypadku nie oplaca mi sie wogole za to zabierac tylko od razu holowac do mechanika.

A jaki jest powod, ze po wymianie auto nie ruszy (zalany olejem aparat zaplonowy czy cos jeszcze?).

S.
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 25-02-2010, 15:59   

secki napisał/a:
A jaki jest powod, ze po wymianie auto nie ruszy (zalany olejem aparat zaplonowy czy cos jeszcze?).
Grawitacja. :mrgreen: Przy nietrzymającym oringu, olej nie popłynie poziomo w głąb aparatu, a pionowo w dół po głowicy i bloku/skrzyni. Konkludując: najprawdopodobniej to nie olej jest sprawcą nieodpalania. Zapewne wina leży w samym układzie zapłonowym.
 
 
biriapro 
Forumowicz


Auto: colt79 gal86 colt 94 cbw95
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 233
Skąd: Pruszcz gdański
Wysłany: 25-02-2010, 21:11   

Ja obstawiam modół,ja odpaliłem i po 200-u metrach zdechł.
Zobacz rozrząd( czy jeszcze jest)
A co do wycieku oleju to przyjrzyj się czy czasem uszczelka pod głowicą nie wywaliła,efekt identyczny,sam w zapłonie wymieniałem i ring i uszczelke przed aparatem.Niestety dupa kwas
_________________

 
 
 
Hornet 
Forumowicz


Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 889
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 25-02-2010, 21:38   

Miałem podobnie. Tyle że ja nawet nie zdążyłem ruszyć. Przyczyna - aparat zapłonowy.
A świeci Ci się kontrolka CHECK ENGINE po nieudanym odpaleniu ??
PS. Pamiętaj aby zaznaczyć położenie aparatu względem silnika (np. kreska mazakiem), bo potem trzeba się będzie bawić w ustawienie zapłonu !
 
 
secki 
Forumowicz


Auto: Ford Focus, Lancer GLXi '94
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 127
Skąd: 3miasto
Wysłany: 26-02-2010, 10:04   

biriapro napisał/a:
Ja obstawiam modół,ja odpaliłem i po 200-u metrach zdechł.
Zobacz rozrząd( czy jeszcze jest)
A co do wycieku oleju to przyjrzyj się czy czasem uszczelka pod głowicą nie wywaliła,efekt identyczny,sam w zapłonie wymieniałem i ring i uszczelke przed aparatem.Niestety dupa kwas


Nie no ja metra nie ujechalem, zakrecilem kolami iprzycisnalem gaz poruszyl sie i zdechl.
Rozrzad chyba jest (brakuje mu jeszcze ok 5tys do 60 wiec powinno byc ok) choc nie przygladalem sie, ciemno jest jak koncze prace :(
Uszczelke pod glowica wymienialem nie tak dawno.


Hornet napisał/a:
Miałem podobnie. Tyle że ja nawet nie zdążyłem ruszyć. Przyczyna - aparat zapłonowy.
A świeci Ci się kontrolka CHECK ENGINE po nieudanym odpaleniu ??
PS. Pamiętaj aby zaznaczyć położenie aparatu względem silnika (np. kreska mazakiem), bo potem trzeba się będzie bawić w ustawienie zapłonu !


Wczoraj odpalil na kilka sekund ale ledwo zipal (po odpaleniu zadna kontrolka sie nie swiecila). A wczesniej z tego co kojarze po nieudanym odpaleniu swiecil sie aku i olej, engine nie.
Generalnie bede go targal dzis tak czy inaczej do mechanika bo skoro wymiana oringa nie gwaratuje sukcesu to nie bede nawet probowal. Niech sie fachowiec tym zajmnie.


Dzieki wszystkim za pomoc !!
S.
 
 
Ja_good 
Mitsumaniak
01986/KMM


Auto: Nissan Cube Z12
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 503
Skąd: Kraków
Wysłany: 26-02-2010, 18:30   

biriapro napisał/a:
Ja obstawiam modół,ja odpaliłem i po 200-u metrach zdechł.

mialem niedawno to samo u siebie-diagnoza wlasnie taka.modol wymieniony i smiga jak talala
_________________
 
 
secki 
Forumowicz


Auto: Ford Focus, Lancer GLXi '94
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 127
Skąd: 3miasto
Wysłany: 02-03-2010, 14:49   

Auto jest już (dopiero) u mechanika i na razie wiem tyle, ze brak mu sprężania.

S.
 
 
biriapro 
Forumowicz


Auto: colt79 gal86 colt 94 cbw95
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 233
Skąd: Pruszcz gdański
Wysłany: 02-03-2010, 18:03   

czyli prawdopodobnie rozrząd
_________________

 
 
 
secki 
Forumowicz


Auto: Ford Focus, Lancer GLXi '94
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 127
Skąd: 3miasto
Wysłany: 03-03-2010, 15:59   

No i samochod znowu jezdzi.
Generalnie poza tym wyciekiem oleju pod kopulka zaplony byl maly basen (ta kopulka zreszta byla jakos juz nieorginalnie dokrecona, jakies wkrety z podkladkami).
Z tym sprezaniem to nie wiem do konca o co chodzilo mechanikowi (dla mnie to czarna magia).

Dzieki wszystkim za zainteresowanie i pomoc !

S.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.