GALANT 2.4GDI 99R PROBLEM Z SILNIKIEM |
Autor |
Wiadomość |
michalorient
Nowy Forumowicz
Auto: galant 2.4gdi (kombi)
Dołączył: 24 Lut 2009 Posty: 3 Skąd: cieszyn
|
Wysłany: 08-03-2010, 12:41 GALANT 2.4GDI 99R PROBLEM Z SILNIKIEM
|
|
|
Witam wszystkich mitsumaniaków!!!Mam problem ze swoim galem!!! Mianowicie wymieniłem w nim tydzień temu rozrząd , zmieniłem olej na Shella pół syntetyk (był castrol pełen syntetyk) , filtr paliwa i powietrza od tego czasu silnik pracuje tragicznie tzn. zawory klepią, nie trzyma obrotów po zapaleniu silnik przez chwilę pracuje po czym gaśnie dzieje się tak także po zagrzaniu go, jest słabszy i jak chcę dynamiczniej przyśpieszyć to zapala mi się kontrolka check engine. Czy ktoś może mi powiedzieć co to może być i jak to ugryźć? Z góry dzięki za pomoc. |
|
|
|
 |
j-rules
Mitsumaniak devil inside

Auto: Lancer 93 sedan GLXi 1.6 4g92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 1422 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 08-03-2010, 13:03
|
|
|
A czemu przeszedles na pol-syntetyk? Wracaj do syntetyka |
_________________ Najpierw ty popracujesz a ja odpoczne, pozniej na odwrót, ja odpoczne a ty popracujesz
 |
|
|
|
 |
michalorient
Nowy Forumowicz
Auto: galant 2.4gdi (kombi)
Dołączył: 24 Lut 2009 Posty: 3 Skąd: cieszyn
|
Wysłany: 08-03-2010, 13:15
|
|
|
Na pol syntetyk przeszedlem dlatego ze silnik sie troche poci i bral mi olej. |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 08-03-2010, 13:27
|
|
|
michalorient napisał/a: | Na pol syntetyk przeszedlem dlatego ze silnik sie troche poci i bral mi olej. |
taaaa czyli dobić zamiast naprawić......Pocić się nie przestanie, brać nie przestanie, ale zacznie grać popychaczami.....
Nowy nabytek, czy już masz trochę tego Gala? |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
j-rules
Mitsumaniak devil inside

Auto: Lancer 93 sedan GLXi 1.6 4g92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 1422 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 08-03-2010, 13:59
|
|
|
a co do problemu to chyba zle zalozony pasek/paski? |
_________________ Najpierw ty popracujesz a ja odpoczne, pozniej na odwrót, ja odpoczne a ty popracujesz
 |
|
|
|
 |
michalorient
Nowy Forumowicz
Auto: galant 2.4gdi (kombi)
Dołączył: 24 Lut 2009 Posty: 3 Skąd: cieszyn
|
Wysłany: 08-03-2010, 14:14
|
|
|
Jesli chodzi o olej to spowrotem zalac pelen syntetyk? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 08-03-2010, 22:52
|
|
|
michalorient napisał/a: | Jesli chodzi o olej to spowrotem zalac pelen syntetyk? | Tylko i wyłącznie. Parametrami maksymalnie zbliżony do zalecanego przez instrukcję. Popychacze hydrauliczne przestaną klepać. Zrób to jak najszybciej. |
|
|
|
 |
|