 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[MSS GDI] Dziwne bulgotanie przy wyższych obrotach |
Autor |
Wiadomość |
kabul_wawa
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi spacestar 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Kwi 2010 Posty: 8 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-04-2010, 13:30 [MSS GDI] Dziwne bulgotanie przy wyższych obrotach
|
|
|
Witajcie.
Jestem tu świeży i jest to mój pierwszy post.
Na wstępie witam wszystkich i z góry dziękuję za udzielone rady.
A teraz do rzeczy. Dwa miesiące temu zakupiłem Mietka SS 1,8 GDI z 99 roku. Autko generalnie zadbane, z przebiegiem 180 000, kupione w polskim salonie, 1 właściciel, jeszcze na czarnych blachach. Z miejsca wymienilem wszystkie plyny, oleje, filtry i rozrząd bo robie tak przy kazdym nowo zakupionym aucie. Autko spisuje sie rewelacyjnie, po za klekotaniem na zimnym silniku, ale wyczytałem już tu że ten typ tak ma
Jest jednak pewna rzecz ktora nie daje mi spokoju i nie znalazlem takich objawów na calym forum. Przy przekroczeniu 4000-4300 obrotów na minute pod przednia szyba slychać dziwne bulgotanie, jak by pęcherzyki powietrza płynęły w przewodzie z płynem chłodniczym-taka była moja pierwsza diagnoza. Płyn jednak został wymieniony, poziom jest właściwy i nie ma mowy o zapowietrzeniu przewodów. Macie jakieś pomysły co się może dziać. Nie wpływa to w żaden sposób na jazde autkiem, niemniej jednak takie pierdołki mnie irytują.
POMOCY!!! |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 30-04-2010, 14:06
|
|
|
kabul_wawa wymieniałeś pompę wody? |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
kabul_wawa
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi spacestar 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Kwi 2010 Posty: 8 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-04-2010, 14:13
|
|
|
Wymieniłeś
Razem z rozrządem bo taka to konstrukcja |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 30-04-2010, 14:16
|
|
|
Nic z silnikiem się nie dzieje, tzn. nie ubywa płyn itp.? |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
kabul_wawa
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi spacestar 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Kwi 2010 Posty: 8 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-04-2010, 14:35
|
|
|
Puki co nie zauważyłem. Wszystkie wspomniane wcześniej czynności naprawcze robione były dwa dni temu i puki co ubytku płynu nie ma. Silnik chodzi jak igła, prócz wspomnianego wcześniej klekotania na zimnym. Nie wiem czy to istotna informacja ale wlasnie podczas tego porannego klekotania jednorazowo podwyzszaja sie obroty z 1000 na 1500 i wtedy klekotanie ustaje, ale to chyba kwestia zaworow samoregulujacych. |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 30-04-2010, 14:52
|
|
|
To wydaję mi się, że nie ma się tym narazie co przejmować. Pilnuj stanu płynu w zbiorniczku i jeździj. Powiem Ci, że w colcie mi tak bulgotało, wymieniłem pompę wody i przestało, teraz tylko po zapaleniu chwilę bulgotnie i tyle. W galu bulgotało gdy miałem pękniętą głowicę, ale to inna bajka, bo wtedy działy się różne inne rzeczy
Piszesz, że Cytat: | Przy przekroczeniu 4000-4300 obrotów na minute pod przednia szyba slychać dziwne bulgotanie | Może rzeczywiście jakieś pęcherzyki powietrza krążą po układzie. Póki co nie przejmuj się tym... |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
kabul_wawa
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi spacestar 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Kwi 2010 Posty: 8 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-04-2010, 14:58
|
|
|
Przejmować się nie będę bo puki co nic się nie dzieje, ale dociec prawdy się postaram, bo nie lubię jak cosik w aucie bulgocze a ja nie wiem co
dzięki i pozdrawiam |
|
|
|
 |
|
|