Przesunięty przez: Hubeeert 04-05-2008, 01:40 |
[MSS ALL] HAMULCE Tarcze hamulcowe przednie |
Autor |
Wiadomość |
djkynek [Usunięty]
|
Wysłany: 21-02-2007, 17:16 [MSS ALL] HAMULCE Tarcze hamulcowe przednie
|
|
|
Czy ktos z Szanownych Forumowiczow moze mi polecic jakies tarcze w rozsadnej cenie - moje fabryczne po 120 kkm troche sie zwichrowaly i trzesie kierownica przy hamowaniu, szczegolnie przy predkosci miedzy 60 a 80 km/h. |
Ostatnio zmieniony przez cns80 11-02-2009, 14:34, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
co_hipi [Usunięty]
|
Wysłany: 23-02-2007, 23:13 SBS SBS NAPRAWDE DOBRE TARCZE
|
|
|
WITAM
Moge z czystym sumieniem polecic tarcze SBS , tarcze sa bardzo wysokiej jakosci , w tej chwili mam załozone je juz w drogim aucie i sprawuja sie rewelacyjnie cena za sztuke w granicach 100zł za szt Kolega ze sklepu motoryzacyjnego polecił mi je i nie załuje , upierałem sie przy brembo ale podobno zaczeli je robic w polsce i troche im juz odeszło ( wypaczaja sie) dystrybutor firma ELIT
POZDRAWIAM |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 23-02-2007, 23:23
|
|
|
ja tam polecam ATE |
|
|
|
 |
gregor7 [Usunięty]
|
Wysłany: 25-02-2007, 15:50
|
|
|
a ja założyłem Sakura (Japan - 72PLN/szt) z klockami Ferodo Premier (125PLN) i też nie narzekam. Myślę, że to rozsądna jakość za bardzo dobrą cenę
Pozdr. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 25-02-2007, 19:42
|
|
|
a ja zalozylem tak zachwalane Ferodo Premier do Colta i piszcza - kurcze, mialem juz rozne klocki i piszczal generalnie tani koreanski syf - bardzo sie rozczarowalem
poczatkowo bylo OK, teraz zaluje, ze nie wzialem klockow Lucas - jak w drugim aucie |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 25-02-2007, 19:58
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | Ferodo Premier do Colta i piszcza |
a nie pisalem o tym ze to szmelc ?? |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
siemka [Usunięty]
|
Wysłany: 27-02-2007, 20:43
|
|
|
Tarcze Brembo + klocki Lucas.......40 tkm......ani śladu rysy na tarczy, a hamulce extra
pozdro |
|
|
|
 |
gregor7 [Usunięty]
|
Wysłany: 28-02-2007, 09:48
|
|
|
a moje zestawienie j.w. z klockami Ferodo Premier nie piszczą.
Krzyzak napisał/a: | a ja zalozylem tak zachwalane Ferodo Premier do Colta i piszcza |
ale pewnie tylko podczas hamowania |
|
|
|
 |
jezyk [Usunięty]
|
Wysłany: 19-04-2007, 13:14
|
|
|
polecam Tarcze Brembo + klocki Ferodo - jerstem bardzo zadowolony!
niestety zrazilem sie do Lukasow.
Przerabialem tez kashyame ale strasznie piszczaly i zarznely tarcze - choc przyznac musze ze skuteczne byly |
|
|
|
 |
kisian
Mitsumaniak kisian 00537
Auto: MSS 1.6 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 16 Sty 2007 Posty: 546 Skąd: Wola Dębińska
|
Wysłany: 25-07-2013, 17:45
|
|
|
Troszkę odświeżę i zmodyfikuję ten temat. Czy przerabiał ktoś wymianę tarcz z przodu na 281mm z Carismy poliftowej? Mam już powoli tarcze z przodu do wymiany i tak się zastanawiam czy przy wymianie tarcz na 281 wystarczy tylko zmiana jarzm czy trzeba coś więcej modyfikować? |
|
|
|
 |
Macenty
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Space Star 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2010 Posty: 37 Skąd: PL
|
Wysłany: 11-09-2013, 22:27
|
|
|
kisian napisał/a: | Troszkę odświeżę i zmodyfikuję ten temat. Czy przerabiał ktoś wymianę tarcz z przodu na 281mm z Carismy poliftowej? Mam już powoli tarcze z przodu do wymiany i tak się zastanawiam czy przy wymianie tarcz na 281 wystarczy tylko zmiana jarzm czy trzeba coś więcej modyfikować? |
Hej A może kupić dobry komplet?
Też przekopałem forum jak miałem zmieniać tarcze. Pierwszy komplet kupiłem tarcze brembo i klocki Ferodo hamowało ok ale pyliło i popiskiwało przy małych prędkościach później klocki ATE i hamowało super i nie piszczało i mało pyliło. Teraz mam drugi komplet; tarcze ATE powlekane i klocki ATE i hamuje super np.z 170km/h (na niemieckiej autobahnie) hamuje pewnie i bezproblemowo choć nie są to super "żylety":) Space star to tylko autko rodzinne.
Ja mogę polecić ATE.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
RaVciO
Mitsumaniak

Auto: był MSS 1.6 jest Superb II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 06 Kwi 2009 Posty: 1254 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 12-09-2013, 19:27
|
|
|
Ja mam na przodzie tarcze Zimmerman klocki TRW, na tyle tarcze i klocki TRW i także nie ma żadnego piszczenia, ponadprzeciętnego pylenia też nie zauważyłem. |
_________________ Si vis pacem, para bellum. |
|
|
|
 |
emjot
Mitsumaniak

Auto: Space Star '02 Family 1.6 LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2011 Posty: 66 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 12-09-2013, 21:11
|
|
|
U mnie przód tarcze Mikoda i klocki TRW, tył all na TRW. 20 tys km i zużycie nieduże, nie pylą, hamują ok. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Macenty
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Space Star 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2010 Posty: 37 Skąd: PL
|
Wysłany: 12-09-2013, 21:55 a propos trwałości hamulców w Space Star
|
|
|
emjot napisał/a: | U mnie przód tarcze Mikoda i klocki TRW, tył all na TRW. 20 tys km i zużycie nieduże, nie pylą, hamują ok. |
Co do zużycia to tarcze Brembo starczyły na około 71tys. km w stylu dużo jazdy miejskiej + długie trasy. Klocki Ferodo starczyły na około 30 tys. klocki ATE starczyły na ciut dłużej.
Bębny hamulcowe oryginalne starczyły na 199tys. km podobnie tyle posłużyły przewody hamulcowe sztywne z tyłu zanim zaczeły poważnie korodować.
A jak u Was, na ile średnio starczają hamulce? |
|
|
|
 |
kisian
Mitsumaniak kisian 00537
Auto: MSS 1.6 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 16 Sty 2007 Posty: 546 Skąd: Wola Dębińska
|
Wysłany: 23-11-2014, 20:12
|
|
|
Ja właśnie zakończyłem sukcesem wymianę hamulców na 281mm. Stare oryginały miały już 11 lat i 187000km, wężyki też już zaczynały powierzchownie pękać. Potrzebne części kupiłem używane, ale prawie nowe tarcze i klocki. Zapewne zostanę skrytykowany za zakup używanych tarcz, ale te były chyba świeżo założone w Niemczech na Carismę. Koszt 40zł tarcza TRW, 40zł zacisk z jarzmem, klocki w "gratisie", wszystko z jednego auta. Próbowałem sam zmienić, niestety poległem w starciu z zaciskiem Space Stara który okazał się być zbyt wysoki na końcówce, tak na szerokości piany piwnej czyli na dwa palce. Wyszło to u mechanika, więc zleciłem wymianę kompletu zacisków, uprzednio zregenerowanych. Koszt całości 160zł zaciski z tarczami i klockami + 400zł za regenerację zacisków(profilaktycznie), przewody elastyczne 2 z przodu i jeden z tyłu(drugi już wcześniej wymieniony przez inny warsztat), płyn hamulcowy, montaż, odpowietrzenie. Czy drogo? Kwestia sporna. Dodam że miałem już nagrane nowe tarcze TRW za 150zł co tylko mnie dopingowało do swapu hebli. |
|
|
|
 |
|