Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Instalacja lpg zenit
Autor Wiadomość
eremita 
Mitsumaniak

Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 2507
Skąd: Poznań
Wysłany: 09-03-2009, 11:27   Instalacja lpg zenit

ma ktos z was w swoim galu najlepiej 2,5 V6 instalacje zenit? jak sie sprawuje?
Ostatnio zmieniony przez Owczar 05-07-2010, 11:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pepi 
Forumowicz


Auto: gitarowe
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 519
Skąd: zabrze
Wysłany: 12-03-2009, 13:50   

czesc

ja mam taka ale w 2,0 ale jezdza po zabrzu 2 miski z 2,5 i z tego co wiem sa zadowoleni nawet bardzo
podastawa to dobre ustawienie ja za 3 podejsciem ustawilem sobie tak ze nie czuc ze jedziesz na gazie
a czasem benzyniaki 2,0 nie daja mi rady

ale tak jak mowie dobre ustawienie ( najlepiej z laptopek w czasie jazdy )
pozdrawiam
_________________

 
 
 
maczek
[Usunięty]

Wysłany: 31-03-2009, 20:41   Re: instalacja lpg zenit

eremita napisał/a:
ma ktos z was w swoim galu najlepiej 2,5 V6 instalacje zenit? jak sie sprawuje?


witam, ja posiadam instalacje lpg zenita w swoim 2,5. spisuje sie swietnie. pali okolo 14 w miescie zima. latem schodzi do 13 z kawalkiem. oczywiscie zalezne to jest od ciezaru stopy kierowcy. jezdze na niej od ponad roku i zrobilem jakies 30tys i bylem w sumie raz na czyszczeniu i regulacji. niestety wiem ze zalezy to wszystko od tego kto zaklada instalacje, marka instalacji to juz inna bajka. ale jak ktos sie na tym zna to kazda tak zalozy ze bedzie dobrze chodzic. jak chcesz namiary na zaklad we wrocku to na pw, nie bede tu reklamy robil :)
 
 
misjonarz. 
Mitsumaniak
\KSG/


Auto: Subaru OBK III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 1444
Skąd: zabrze
Wysłany: 02-04-2009, 22:58   

zgadzam się z maczek, chodzi fajnie a co do spalania po mieście to od 14l gazu potrafiłem zejść do 11.5l choć to raczej ciężko nazwać jazdą :D ale czego się nie robi dla eksperymentu
_________________
http://kabaret.tworzymyhistorie.pl/

Gość zobacz mojego misia

ex colt 1,8 gti '90
ex rover 218 SD '94
ex EA2W SE '98
ex EA5W '00
 
 
 
Koyocik 
Mitsumaniak
Kuba


Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 631
Skąd: BB
Wysłany: 28-06-2010, 17:59   

ok, a gdzie jechać to ustrojstwo porządnie ustawić?
_________________
Tamagocchi ("Bordello Edition" - Bartek) i EA3,5W, EA2W, B12
Były: EA2W, CP9A-4G63t i E57A-4D68t
"All is hardcore when made with love"
 
 
 
misjonarz. 
Mitsumaniak
\KSG/


Auto: Subaru OBK III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 1444
Skąd: zabrze
Wysłany: 30-06-2010, 17:38   

ja swojego robiłem w rudzie śląskiej
http://ruda-slaska.autote...nski,29606.html
_________________
http://kabaret.tworzymyhistorie.pl/

Gość zobacz mojego misia

ex colt 1,8 gti '90
ex rover 218 SD '94
ex EA2W SE '98
ex EA5W '00
 
 
 
Koyocik 
Mitsumaniak
Kuba


Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 631
Skąd: BB
Wysłany: 30-06-2010, 19:39   

misjonarz., tam montowałem właśnie, ale nie potrafią/nie chcą tego sensownie ustawić - szarpie poniżej 2500rpm i jest mułowaty.
_________________
Tamagocchi ("Bordello Edition" - Bartek) i EA3,5W, EA2W, B12
Były: EA2W, CP9A-4G63t i E57A-4D68t
"All is hardcore when made with love"
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 30-06-2010, 20:01   

Koyocik, może cewka Ci nawala
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Koyocik 
Mitsumaniak
Kuba


Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 631
Skąd: BB
Wysłany: 30-06-2010, 20:10   

robertdg, ale na benzynie jest okej, (nie mam pojęcia o LPG, to mój pierwszy gazor sekwencyjny w życiu i pierwsza instalka LPG od 10 lat, więc proszę o wyrozumiałość)
_________________
Tamagocchi ("Bordello Edition" - Bartek) i EA3,5W, EA2W, B12
Były: EA2W, CP9A-4G63t i E57A-4D68t
"All is hardcore when made with love"
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 30-06-2010, 20:24   

U mnie też szarpało na samym gazie i cewka była walnięta, też w zakresie obrotów do 2500, sprawdź cewki, fajki oraz świece na ślady przebić oraz parametry podane wedle manuala.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 02-07-2010, 12:36   

Koyocik napisał/a:
robertdg, ale na benzynie jest okej


Na gazie szybciej wyjda niedomagania ukladu WN niz na Pb.
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
piotruswie 
Mitsumaniak
piotruswie

Auto: Galant 97 kombi EA5W 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 104
Skąd: Łódź / dąbrowa
Wysłany: 06-07-2010, 12:40   

a ja myślę że to szarpanie ma ścisły związek ze świecami, może zrobiły już grubo powyżej 100tyś, co do instalacji mam składaka z kompem zenit i chodzi bez problemowo już 3 roczek, spalanie również oscyluje około 13 i dziwi mnie że ludki nażekają że to dużo, ustawienie gazu tylko pod ekonomię nie jest dal silnika za dobre a i jazda w tępie żułwia odbiera resztkę przyjemności
_________________
My wiemy co dobre :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.