Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Napięcie.
Autor Wiadomość
Krystian990 
Forumowicz


Auto: 3000GT SL `96r manual
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 172
Skąd: Dłużec
Wysłany: 19-06-2010, 11:59   Napięcie.

Witam. Jakie napięcie pokazuje Wam oryginalny voltomierz w 3kGT po odpaleniu silnika?? Bo mi przed odpaleniem 12V, a po odpaleniu 11 lub 10V :roll: Kontrolka od ładowania co prawda gaśnie. I właśnie teraz po uruchomieniu Miśka mam taki problem, że po odpaleniu przerywa kapkę, a jak go wrzucę pod prostownik to chodzi idealnie równo. To mógłby być problem, że mam słaby alternator, podaje mi za niskie napięcie i od zbyt niskiego napięcia ma za słabą iskrę i przerywa??
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 19-06-2010, 16:36   

Po odpaleniu ładowanie powinno mieścić się w granicach od 13,9 do 14,5V. Najepiej 14,2V. Z tego co podałeś wynika że nie masz ładowania, sprawdź alternator.
 
 
Krystian990 
Forumowicz


Auto: 3000GT SL `96r manual
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 172
Skąd: Dłużec
Wysłany: 19-06-2010, 21:55   

Ale kontrolka od ładowania gaśnie. Mogą to być diody na alternatorze lub coś z regulatorem napięcia??
 
 
 
bubek
[Usunięty]

Wysłany: 19-06-2010, 22:05   

Krystian990, u mnie 2 dni temu zabrakło ładowania ale kontrolka sie nie zapalała, na aku przy uruchomionym silniku miałem 11,6 V...okazało sie, ze alternator nie ładował (jedna szczotka sie skończyła) - uszkodzony alternator zregenerowałem stąd wiem co bylo przyczyną...moim zdaniem zacznij od tego. Objawy jakie mialem to bardzo wolno działajace wycieraczki i wyłączała się kontrola trakcji (TCL)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.