Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
obroty!!!!
Autor Wiadomość
czarek
[Usunięty]

Wysłany: 28-09-2006, 14:03   obroty!!!!

witam,,,,na zimnym nie trzyma obrotó,,dopiero po paru ,,przygazówkach,, obroty trzyma ale ok 800,,,,na ciepłym silniku i włączonej klimie obroty ok 500,,, zadko kiedy ma powyzej 900,,pomocy,,
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 28-09-2006, 14:39   

witaj

na początek: czyszczenie przepustnicy i regulacja wolnych obrotów

ze stronki naszego klubowego kolegi Krzyzaka
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
czarek
[Usunięty]

Wysłany: 28-09-2006, 15:41   

dzieki,,,,ale jak sie reguluje przepustnice? a wolne obroty?
 
 
stani78 
Mitsumaniak

Auto: Galant E33A 2.0 GLSi 92r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 132
Skąd: szczecin
Wysłany: 28-09-2006, 16:36   obroty

Poszukaj na forum są opisane te tematy
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24333
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 28-09-2006, 19:37   

w 1994 nie bylo silnikow 1.5 - tak jak masz w avatarze napisane
wiec albo to starszy model C5x z silnikiem 1.5 (4G15)
albo to model CAx z silnikiem 1.6 (4G92)

jak C5x, to regulacja, czyszczenie itd. na mojej WWW
jak CAx, to regulacja opisana tu na forum przez Gregorbu - w FAQ Colta
 
 
czarek
[Usunięty]

Wysłany: 28-09-2006, 22:05   

jest to auto sprowadzone w 2000roku z japonii. kupiłem je w irlandii, poj.1496 16v. silnik nr 4G91
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24333
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 02-10-2006, 20:51   

a to przepraszam - fakt, były takie silniki 4G91, tym niemniej jesteś pierwszą osobą o której wiem, posiadającą taki silnik
podejrzewam, że kłania się regulacja silnika - skoro jest z rodziny 4G9x, to pewnie się będzie go regulować identycznie jak 4G92, która to regulacja była opisana na forum - post Gregorbu, słowa kluczowe do szukajki: IPS, TPS
 
 
czarek
[Usunięty]

Wysłany: 03-10-2006, 00:22   

dzieki KRZYZAK!!
wyczyscilem przepustnice i obroty lekko podskoczyły ale dalej ,,skaczą,,, jak odpalam na zimnym to wskakuja na 1500 , a za chwilę na 400, wiec daje mu gazu przez chwile i potem trzyma na 1000,i tak trzymaja przez jakis czas. potem skacza na 1500 ale tylko przez chwile,,,,,,,,to kiedy mam regulowac silnik?
dzieki za pomoc
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 03-10-2006, 00:39   

czarek napisał/a:
to kiedy mam regulowac silnik?

na ciepłym
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
czarek
[Usunięty]

Wysłany: 03-10-2006, 00:44   

ok.
przepraszam ze tak pozno pytam,,,,,,,,,ale jak wyreguluje to muszę resetowac kompa? zdejmując jedną klemę?
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 03-10-2006, 00:47   

eee... raczej nie, jak już dobrze chodzi...
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
czarek
[Usunięty]

Wysłany: 03-10-2006, 00:52   

ok
jutro sprobuję,,,,o efektach dam znać,,,,,,,,,,,,tylko najgorsze jest to ze jak mam 1000 obr. to przy właczeniu klimy spadaja na 500......ale może ten typ tak ma.......mimo wszystko jeszcze raz dzieki...
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 03-10-2006, 00:58   

czarek napisał/a:
tylko najgorsze jest to ze jak mam 1000 obr. to przy właczeniu klimy spadaja na 500
mogą trochę spaść, ale chyba aż tak nie powinny
przeczytaj dokładnie tę procedurę Krzyzaka, wydrukuj i sprawdź czy robisz po kolei, na pewno się uda
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24333
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 03-10-2006, 11:27   

TUTAJ!!!!
http://www.mitsubishi-gra...6&highlight=ips
jest procedura regulacyjna

MUSISZ przejść przynajmniej regulację wolnych obrotów
jeśli dalej będzie nie tak, to masz inny problem z silnikiem - trudno wróżyć z fusów, może być:
- silniczek krokowy
- sonda lambda
- ECU
- pompa paliwa
- dziury w podciśnieniu
- EGR
- setki innych rzeczy
 
 
czarek
[Usunięty]

Wysłany: 03-10-2006, 15:48   

dzieki sliczne za waszą pomoc,,,,,,,,ale dzis sprzedałem swoje auto......
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.