 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
obroty!!!! |
Autor |
Wiadomość |
czarek [Usunięty]
|
Wysłany: 28-09-2006, 14:03 obroty!!!!
|
|
|
witam,,,,na zimnym nie trzyma obrotó,,dopiero po paru ,,przygazówkach,, obroty trzyma ale ok 800,,,,na ciepłym silniku i włączonej klimie obroty ok 500,,, zadko kiedy ma powyzej 900,,pomocy,, |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3975 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 28-09-2006, 14:39
|
|
|
witaj
na początek: czyszczenie przepustnicy i regulacja wolnych obrotów
ze stronki naszego klubowego kolegi Krzyzaka |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
czarek [Usunięty]
|
Wysłany: 28-09-2006, 15:41
|
|
|
dzieki,,,,ale jak sie reguluje przepustnice? a wolne obroty? |
|
|
|
 |
stani78
Mitsumaniak
Auto: Galant E33A 2.0 GLSi 92r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Sie 2006 Posty: 132 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 28-09-2006, 16:36 obroty
|
|
|
Poszukaj na forum są opisane te tematy |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24333 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 28-09-2006, 19:37
|
|
|
w 1994 nie bylo silnikow 1.5 - tak jak masz w avatarze napisane
wiec albo to starszy model C5x z silnikiem 1.5 (4G15)
albo to model CAx z silnikiem 1.6 (4G92)
jak C5x, to regulacja, czyszczenie itd. na mojej WWW
jak CAx, to regulacja opisana tu na forum przez Gregorbu - w FAQ Colta |
|
|
|
 |
czarek [Usunięty]
|
Wysłany: 28-09-2006, 22:05
|
|
|
jest to auto sprowadzone w 2000roku z japonii. kupiłem je w irlandii, poj.1496 16v. silnik nr 4G91 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24333 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 02-10-2006, 20:51
|
|
|
a to przepraszam - fakt, były takie silniki 4G91, tym niemniej jesteś pierwszą osobą o której wiem, posiadającą taki silnik
podejrzewam, że kłania się regulacja silnika - skoro jest z rodziny 4G9x, to pewnie się będzie go regulować identycznie jak 4G92, która to regulacja była opisana na forum - post Gregorbu, słowa kluczowe do szukajki: IPS, TPS |
|
|
|
 |
czarek [Usunięty]
|
Wysłany: 03-10-2006, 00:22
|
|
|
dzieki KRZYZAK!!
wyczyscilem przepustnice i obroty lekko podskoczyły ale dalej ,,skaczą,,, jak odpalam na zimnym to wskakuja na 1500 , a za chwilę na 400, wiec daje mu gazu przez chwile i potem trzyma na 1000,i tak trzymaja przez jakis czas. potem skacza na 1500 ale tylko przez chwile,,,,,,,,to kiedy mam regulowac silnik?
dzieki za pomoc |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3975 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 03-10-2006, 00:39
|
|
|
czarek napisał/a: | to kiedy mam regulowac silnik? |
na ciepłym |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
czarek [Usunięty]
|
Wysłany: 03-10-2006, 00:44
|
|
|
ok.
przepraszam ze tak pozno pytam,,,,,,,,,ale jak wyreguluje to muszę resetowac kompa? zdejmując jedną klemę? |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3975 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 03-10-2006, 00:47
|
|
|
eee... raczej nie, jak już dobrze chodzi... |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
czarek [Usunięty]
|
Wysłany: 03-10-2006, 00:52
|
|
|
ok
jutro sprobuję,,,,o efektach dam znać,,,,,,,,,,,,tylko najgorsze jest to ze jak mam 1000 obr. to przy właczeniu klimy spadaja na 500......ale może ten typ tak ma.......mimo wszystko jeszcze raz dzieki... |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3975 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 03-10-2006, 00:58
|
|
|
czarek napisał/a: | tylko najgorsze jest to ze jak mam 1000 obr. to przy właczeniu klimy spadaja na 500 | mogą trochę spaść, ale chyba aż tak nie powinny
przeczytaj dokładnie tę procedurę Krzyzaka, wydrukuj i sprawdź czy robisz po kolei, na pewno się uda |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24333 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 03-10-2006, 11:27
|
|
|
TUTAJ!!!!
http://www.mitsubishi-gra...6&highlight=ips
jest procedura regulacyjna
MUSISZ przejść przynajmniej regulację wolnych obrotów
jeśli dalej będzie nie tak, to masz inny problem z silnikiem - trudno wróżyć z fusów, może być:
- silniczek krokowy
- sonda lambda
- ECU
- pompa paliwa
- dziury w podciśnieniu
- EGR
- setki innych rzeczy |
|
|
|
 |
czarek [Usunięty]
|
Wysłany: 03-10-2006, 15:48
|
|
|
dzieki sliczne za waszą pomoc,,,,,,,,ale dzis sprzedałem swoje auto...... |
|
|
|
 |
|
|