Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Jaki olej do 3000gt twinturbo?
Autor Wiadomość
Devill 
Forumowicz


Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 306
Skąd: Z daleka
Wysłany: 07-06-2010, 16:16   Jaki olej do 3000gt twinturbo?

jak w temacie, przebieg licznikowy 130.000 km czy prawdziwy, nie wiem :roll: , aktualnie zalany jest 10w40 z castrola jak sie nie myle. Co bylo by najlepiej wlac ?
 
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 07-06-2010, 17:07   

Najlepiej Milers 10w60 od biedy shell racing 10w60.
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
 
 
 
Devill 
Forumowicz


Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 306
Skąd: Z daleka
Wysłany: 07-06-2010, 17:17   

gdzie dostane ten Millers? na alledrogo nie ma :roll: shell jest w granicach 140zl za 5l

http://www.rpmotorsport.p...oducts_id=14264 tu mam w 1 sklepie
 
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 07-06-2010, 19:25   

http://www.topendpower.pl...rsport++5l.html
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
 
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 07-06-2010, 21:13   

millersa 10w60 , ja leje millersa CFS

ale jezdzil tez na castrolu, mobilu... jakos specjalnie duzej roznicy nie widzialem.
leje CFS tylko ze wzgdleu na strojenie i "przelanie" silnika paliwem w pewnych okolicznosciach
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 07-06-2010, 21:38   

mi na mobilu pukały popychacze a na castrolu jest niskie ciśnienie oleju na rozgrzanym silniku, castrol to dziadostwo to nie ten sam olej co kiedyś.
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
 
 
 
arturpaj
[Usunięty]

Wysłany: 15-06-2010, 15:42   

Mi polecali na czas docierania Mobil1 10W40, po 1 kkm poleciały panewki. Po wymianie wału, panewek i pierścieni zalałem Eneos 0W50, narazie, po 700 km, jest ok.
 
 
zbychu80 
Nowy Forumowicz


Auto: Złom
Kraj/Country: Estonia
Pomogła: 4 razy
Dołączyła: 27 Gru 2009
Posty: 30
Skąd: aaafddzbgdzbgfzd
Wysłany: 23-06-2010, 22:35   

0000000000000000
Ostatnio zmieniony przez zbychu80 20-11-2010, 12:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Krystian990 
Forumowicz


Auto: 3000GT SL `96r manual
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 172
Skąd: Dłużec
Wysłany: 23-06-2010, 23:13   

Raczej źle dociągnięte panewy lub nie doczyszczony brud z kanałów olejowych. Ja swojego SL zalałem Syntetykiem ELF excellium 5W40 i jak narazie jest wszystko bardzo dobrze. Zawory nie klepną nawet na chwilkę po odpaleniu nawet na zimnym silniku.
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 24-06-2010, 08:28   

A ja bym polecił Motula 300V :>
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
ADAMGT
[Usunięty]

Wysłany: 25-06-2010, 22:19   olej

Ja też,motul od 8lat.10w 40-trzeba dbać o turbinki a one nie lubią rzadkiego oleju.
 
 
arturpaj
[Usunięty]

Wysłany: 26-06-2010, 13:26   

[/quote]
Myślisz że to wina oleju ?[/quote]
Nie myślę,ale wiem.... :oops: ....., że nie. To wina przegrzanego silnika i tam takich różnych. Wymieniony wał, panewki i pierścienie. Zmieniłem na 0W50, bo tak się lepiej czuję. Silnik lepiej się wkręca i ogólnie lepiej pracuje, ciśnienie poprawne, temperatura też. Po tym przebiegu nie widać w oleju żadnych opiłków, ani brudu, na oko troszeczkę ciemniejszy.
Tu jest krótki filmik o tym oleju, facet mówi, że mitsubishi zaleca ten olej do silników wysilonych. http://video.lsxtv.com/video_detail.php?mId=7391
 
 
Devill 
Forumowicz


Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 306
Skąd: Z daleka
Wysłany: 21-07-2010, 18:20   

rozmawialem, ze sprzedawca ktory zajmuje sie sprzedaza millersa i do tego silnika polecal 10w50 , co o tym myslicie ?
 
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 22-07-2010, 08:40   

Millers 10w60 zachowuje większą gęstość w wysokich temperaturach niż 10w50 co jest ważne szczególnie w aucie z turbo lepiej lać 10w60.
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
 
 
 
Devill 
Forumowicz


Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 306
Skąd: Z daleka
Wysłany: 22-07-2010, 12:53   

Witam.Odpada 10W60 to jest lane do wyczynu.(samochod na lawecie na tor i z
powrotem do domu)

Albo CFS 10w50 255 zl

A najbardziej polecałbym css 10w40 (175 zł) polsyntetyk do motorsportu
(leja go min goscie od nissanow do driftu)

takiego maila dostalem
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.