Jaki olej do 3000gt twinturbo? |
Autor |
Wiadomość |
Devill
Forumowicz

Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 306 Skąd: Z daleka
|
Wysłany: 07-06-2010, 16:16 Jaki olej do 3000gt twinturbo?
|
|
|
jak w temacie, przebieg licznikowy 130.000 km czy prawdziwy, nie wiem , aktualnie zalany jest 10w40 z castrola jak sie nie myle. Co bylo by najlepiej wlac ? |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 07-06-2010, 17:07
|
|
|
Najlepiej Milers 10w60 od biedy shell racing 10w60. |
_________________ www.3000gt-forum.cba.pl
 |
|
|
|
 |
Devill
Forumowicz

Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 306 Skąd: Z daleka
|
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 07-06-2010, 21:13
|
|
|
millersa 10w60 , ja leje millersa CFS
ale jezdzil tez na castrolu, mobilu... jakos specjalnie duzej roznicy nie widzialem.
leje CFS tylko ze wzgdleu na strojenie i "przelanie" silnika paliwem w pewnych okolicznosciach |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 07-06-2010, 21:38
|
|
|
mi na mobilu pukały popychacze a na castrolu jest niskie ciśnienie oleju na rozgrzanym silniku, castrol to dziadostwo to nie ten sam olej co kiedyś. |
_________________ www.3000gt-forum.cba.pl
 |
|
|
|
 |
arturpaj [Usunięty]
|
Wysłany: 15-06-2010, 15:42
|
|
|
Mi polecali na czas docierania Mobil1 10W40, po 1 kkm poleciały panewki. Po wymianie wału, panewek i pierścieni zalałem Eneos 0W50, narazie, po 700 km, jest ok. |
|
|
|
 |
zbychu80
Nowy Forumowicz

Auto: Złom
Kraj/Country: Estonia
Pomogła: 4 razy Dołączyła: 27 Gru 2009 Posty: 30 Skąd: aaafddzbgdzbgfzd
|
Wysłany: 23-06-2010, 22:35
|
|
|
0000000000000000 |
Ostatnio zmieniony przez zbychu80 20-11-2010, 12:34, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Krystian990
Forumowicz

Auto: 3000GT SL `96r manual
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Cze 2009 Posty: 172 Skąd: Dłużec
|
Wysłany: 23-06-2010, 23:13
|
|
|
Raczej źle dociągnięte panewy lub nie doczyszczony brud z kanałów olejowych. Ja swojego SL zalałem Syntetykiem ELF excellium 5W40 i jak narazie jest wszystko bardzo dobrze. Zawory nie klepną nawet na chwilkę po odpaleniu nawet na zimnym silniku. |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 24-06-2010, 08:28
|
|
|
A ja bym polecił Motula 300V :> |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
ADAMGT [Usunięty]
|
Wysłany: 25-06-2010, 22:19 olej
|
|
|
Ja też,motul od 8lat.10w 40-trzeba dbać o turbinki a one nie lubią rzadkiego oleju. |
|
|
|
 |
arturpaj [Usunięty]
|
Wysłany: 26-06-2010, 13:26
|
|
|
[/quote]
Myślisz że to wina oleju ?[/quote]
Nie myślę,ale wiem.... ....., że nie. To wina przegrzanego silnika i tam takich różnych. Wymieniony wał, panewki i pierścienie. Zmieniłem na 0W50, bo tak się lepiej czuję. Silnik lepiej się wkręca i ogólnie lepiej pracuje, ciśnienie poprawne, temperatura też. Po tym przebiegu nie widać w oleju żadnych opiłków, ani brudu, na oko troszeczkę ciemniejszy.
Tu jest krótki filmik o tym oleju, facet mówi, że mitsubishi zaleca ten olej do silników wysilonych. http://video.lsxtv.com/video_detail.php?mId=7391 |
|
|
|
 |
Devill
Forumowicz

Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 306 Skąd: Z daleka
|
Wysłany: 21-07-2010, 18:20
|
|
|
rozmawialem, ze sprzedawca ktory zajmuje sie sprzedaza millersa i do tego silnika polecal 10w50 , co o tym myslicie ? |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 22-07-2010, 08:40
|
|
|
Millers 10w60 zachowuje większą gęstość w wysokich temperaturach niż 10w50 co jest ważne szczególnie w aucie z turbo lepiej lać 10w60. |
_________________ www.3000gt-forum.cba.pl
 |
|
|
|
 |
Devill
Forumowicz

Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 306 Skąd: Z daleka
|
Wysłany: 22-07-2010, 12:53
|
|
|
Witam.Odpada 10W60 to jest lane do wyczynu.(samochod na lawecie na tor i z
powrotem do domu)
Albo CFS 10w50 255 zl
A najbardziej polecałbym css 10w40 (175 zł) polsyntetyk do motorsportu
(leja go min goscie od nissanow do driftu)
takiego maila dostalem |
|
|
|
 |
|