Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] problemow dalszy ciag
Autor Wiadomość
p0gr0m 
Forumowicz

Auto: colt CA0 4G92 93r. LPG
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 248
Skąd: olsztyn
Wysłany: 08-10-2006, 07:02   [CA4A 1.6] problemow dalszy ciag

pisalem wiele razy juz o obrotach ze mi spadaja itp a ostatnio rowniez zakladalem temat ze mi gasnie na benzynie czy to na postoju czy w czasie jazdy poprostu gasnie ale tylko na benzynie a na gazie nie gasnie no i oddalem auto do mechanika i:(zaluje)
a zaluje tego ze pozwolilem mu zrobic jakis patent a nawet niewiem jaki i teraz pytanie do was co mogl zrobic ze:
powiedzial mi przed robota ze zrobi jakis patent na obroty (bo niemogl znalezc przyczyny ze spadaja) a patent jakis mowil ze gdzies cos przewierci i zamiast obrotow "elektonicznych"(ecu itp)" zrobi mechanicznie na jakas srubke i wtedy on tak zrobi ze samochod nie bedzie schodzil nizej niz 900 obrotow ale tez nie bedzie podnosil . odebralem samochod i na oko nigdzie nie widac zeby cos wiercil itp. no i sprawa ma sie tak , jade zatrzymuje sie gdzies na swiatlach obroty np z 3000 spadaja blyskawicznie do 900 po czym podnosza sie do 1200 i tak zostaja na 1200 , podjerzdzam dalej i staje na innych swiatlach obroty znowu blyskawicznie do 900 po czym podnosza sie juz np do 1400-1500 i tak trzyma(niewiem jak to mam wytlumaczyc ale uwierzcie mi ze tak to jest hu.... zrobione z tymi obrotami ze szok tak jakby cos oszukiwalo komputer itp)- pytanie co on mogl przewiercic i gdzie zrobic ten swoj patent

no i sprawa druga auto narazie mi nie gasnie jednak bardzo dziwnie sie zachowuje jadac na jakims biegu np dwojce nawet przy malych predkosciach typu 20-30 km/h puszczajac gaz auto bardzo gwaltownie hamuje takie bardzo mocne szarpniecie, ale to pikus z tym ze np. stojac i delikatnie na luzie dodajac gazu powolutku tak zeby obroty sie powoli podnosily gdy na obrotomierzu jest 1800-2000 obrotow silnik zaczyna wariowac obroty leca do 900 po czym podnosza znowu do 1800-2000 i na 900 i tak w kolko(takie zachowanie jakby wyciagnac wtyczke od silniczka krokowego czy przeplywomierza), tak samo jest jak jade np na jedynce albo na dwojce dajac powolutku gazu to wlasnie przy obrotach 1800-2000 auto bardzo mocno szarpie szarpie ( tak samo sie dzieje jak na luzie )- pytanie czego to wina ? przy wyzszym gazowaniu niz 1800-2000 obrotow silnik nie wariuje i chodzi dobrze
a na koniec powiem ze dzieje sie to wszystko co opisalem tylko na benzynie a na gazie jest wszystko ok, pomocy bo trace zimna krew , wpakowalem w misia juz okolo 6000 zyli w ciagu roku a on mnie ciagle zawodzi i jestem o krok od zezlomowania go(serio:(
_________________
MITSUBISHI COLT 1.6 16V 4G92 + LPG
Ostatnio zmieniony przez harpagan 15-10-2007, 02:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
slo_mo
[Usunięty]

Wysłany: 08-10-2006, 08:52   

Właśnie takie patenty to zazwyczaj początki DUŻYCH kłopotów :evil:
Jedyną dobrą radą w Twoim przypadku jest podjechanie do dobrego mechanika, zdiagnozowanie problemu i naprawa.
Na marginesie powiem tylko, że do Tomka Michalaka z Kaplina k/Warszawy przyjeżdżają ludzie z Miśkami nawet znad morza - lepiej zainewstować raz i cieszyć się autem latami.
 
 
bear007
[Usunięty]

Wysłany: 08-10-2006, 10:55   

mam podobne problemy z szarpaniem i spadaniem obrotów po odpaleniu na zimnym..przeczyscilem przepustnice, ustawilem wolne obroty jak to Krzyżak opisuje 4G13 i niestety nic to nie dało...

jestem w trakcie szukania dalszych przyczyn choć powiem że zaczynam to czarno widzieć...
 
 
p0gr0m 
Forumowicz

Auto: colt CA0 4G92 93r. LPG
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 248
Skąd: olsztyn
Wysłany: 08-10-2006, 20:13   

nio panowie wysilcie sie i dajcie wskazowki :(
_________________
MITSUBISHI COLT 1.6 16V 4G92 + LPG
 
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 08-10-2006, 22:10   

p0gr0m napisał/a:
nio panowie wysilcie sie i dajcie wskazowki


Pojechać do mechanika co to robił i niech usuwa. Jeśli się jeszcze da. Pewnie jakiś by-pass zrobił - no ale jak nawet Ty nie wiesz co, to tym bardziej my.
Rada może być jedna - usunąć patent i naprawić żeby działało fabrycznie.
A naprawić u mechanika np jak koledzy mówili Tomek Miachalak, albo samemu (forum+miernik+klucze+być może kasa)
Nie pamiętam już historii co robiłeś przy obrotach - czy zmieniałeś silnik krokowy.
Jak silniczek krokowy był zmieniany i regulacja robiona poprawnie to są 2 możliwości: kabelki do silniczka przerwane gdzieś, albo spalony w ECU układ odpowiadający za sterowanie silniczkiem.
 
 
kostuch
[Usunięty]

Wysłany: 08-10-2006, 23:54   

Dobra widzę że się męczycie to wam coś podpowiem, jeżeli jeździcie na gazie to przyczyna jest prosta mianowicie jest duża temperatura przy wtryskach oczywiście od kolektora co powoduje zapiekanie i zapychanie się wtrysków, jak wiadomo wtryski to bardzo delikatne urządzenia. Jedyną radą jest dolać do benzyny środka STP do czyszczenia wtrysków naprawdę bardzo dobry, a i jeszcze jedna sprawa na cały zbiornik paliwa 200 ml dynaturatu żeby zlikwidować wodę bo jak zaciągnie większą ilość wody to wtrysk do wyrzucenia.
Dlatego na gazie chodzi dobrze a na bezynie jest kicha.
 
 
p0gr0m 
Forumowicz

Auto: colt CA0 4G92 93r. LPG
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 248
Skąd: olsztyn
Wysłany: 09-10-2006, 20:14   

heh odlaczylem dzisiaj wtyczke od tpsa i obroty dodajac gazu nie skacza, tak jak to wyzej opisalem, czy to oznacza zle ustawienie czujnika polozenia przepustnicy tps, czy to ze jest on zepsuty ?

[ Dodano: 10-10-2006, 18:44 ]
i obroty juz nie faluja w tym przedziale 900-2000, przy okazji mechanik mi powiedzial taka rzecz ze teraz jak bede chcial srubka ta na przepustnicy zwiekszyc badz zmniejszyc obroty to juz u mnie nie trzeba masowac lacza bo wlasnie jakies tam przerrobki porobil i ustawia sie bez masowania, czy ktos sie domysla co on mogl zrobic ?:] bo troche mnie te przerobki przerazaja
_________________
MITSUBISHI COLT 1.6 16V 4G92 + LPG
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.