Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Muli do 4-5tys
Autor Wiadomość
Devill 
Forumowicz


Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 306
Skąd: Z daleka
Wysłany: 20-05-2009, 09:54   Muli do 4-5tys

Mam pytanko , co może być przyczyna mulenia do 4-5 tyś , od 5 tyś jedzie już dużo lepiej. Z mulenia można wyczuć że albo coś z paliwem (może syfu z baku nałapał?) albo powietrzem, jednak pewności nie mam. Problem jest od ok 3-4dni.
Wymienione : rozrząd, sprzęgło, świece, kable, filtry.

Stało się to jakieś 2 dni po wymianie kabli i świec , przy okazji urwali mi czujnik spalania stukowego, chodź wątpie aby to miało wpływ, 2 dni jeździł dobrze.

[ Dodano: 22-05-2009, 15:58 ]
wydaje mi sie jak by go zalewalo, jak mozna sprawdzic wtryski ?
 
 
 
klapkim 
Forumowicz

Auto: 3000GT SL 92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2008
Posty: 39
Skąd: Poznań
Wysłany: 06-06-2009, 19:42   

Ja mam podobny problem, u mnie muli do 3000 obrotów potem jest szarpniecie i idzie też wymieniłem świece kable i filtry i jak jest zimny trochę dziwnie pracuje proszę o pomoc
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 06-06-2009, 20:48   

jesli masz odlaczony czyjnik spalania stukowego lub jest uszkodzony to do ECU trafia wartosc stukow 7-8-9 ciagle powtarzajaca sie. czyli ze stuki wystepuja.
Na tej podstawie ECU odcina zaplon. u mnie wartosci spalania stukowego to zwykle 0. na wykresie widze ze gdy pojawia sie jakas wartosc...2,3 5,,, czasem 6 to odrazu ECU zmniejsza zaplon.
wiec mysle ze moze byc to powodem mulenia i ogolnie inne pracy silnika.
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
BalantinaŚ 
Nowy Forumowicz


Auto: 3000GTO VR4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 16
Skąd: słupskolandia
Wysłany: 07-06-2009, 12:15   muli???

witam koledzy jestem nowy ale juz w temacie:P Kolego mi tez muliło auto i w dodatku na power w automacie nie chciał zmienic biegu musiałem popuszczać gaz aby przeszedł bieg wyżej a nastepnie cisnac znow do dechy ale nie było czuc tych 286 koni!!!na szczescie i nie szczescie strzeliła mi uszczelka pod głowica po czym robiłem także rozrząd i wyszło ze poprzednie papudraki przestawiły go o 2 zeby i to było powodem tego wszystkiego teraz auto fruwa a nie jeździ!!!więc zacząłbym od tego:) pozdrawiam:)
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 07-06-2009, 13:02   

automat? vr4? 286KM?
zajrzyj do dowodu rejestracyjnego raz jeszce...bo albo ja wczoraj zabalowalem, albo ty:)
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
udi 
Forumowicz


Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 233
Skąd: Lututow/Luxemburg
Wysłany: 07-06-2009, 17:27   

tez pierwsze rzucilo mi sie to w oczy.Przeciez turbo wychodzilo tylko z manualem,wedlug mnie!!!!
Cz to czasem nie wersja wolnossaca 225 koni ????????
_________________
GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 
 
tabek 
Forumowicz


Auto: 3000GT SL `92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2007
Posty: 97
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 09-07-2009, 08:23   

no to i ja sie w koncu podlacze do tematu, jakis czas temu mialem wrazenie ze jadac na niskim biegu i wciskajac gaz auto mulilo
dzis wracam ja sobie z pracy, auto zimne, spokojnie jade drugi bieg 2 tys obrotow ja mu w gaz a on buuuuuuuuuuuu do 3 tys, poczym szarpniecie i zaczyna isc gaz prawie do oporu wcisniety, dalej na 3 bieg i znowu to samo do okolo 3 tysiecy. podczas tego jakby to nazwac buuuuuuuuuuuuuuuuu w tlumikach slyszalem jakby strzaly, zubelnie takie jakby sie paliwo dopalalo w wydechu kilka razy nie za glosno, poprostu sobie prykal dlawiac sie przy tym, po wcisnieciu sprzegla oczywiscie sie odrazu wkrecal na obroty i silnik pracowal normalnie natomiast podczas jazdy nie ma poprostu sily.
czy ktos wie od czego mozna zaczac sprawdzanie? lub co moze byc przyczyna takiego jego zachowania.
 
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 09-07-2009, 17:59   

Witam, wersja turbo była tylko w manualu, chyba ze kolejny raz ktoś ma SL z 286 km :)
 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 09-07-2009, 18:12   

Ja bym proponował zczytać błędy z ECU - będzie wiadomo czy jest problem z jakimś czujnikiem czy z innym obwodem. Wtedy będzie można ustalić plan działania. Ewentualnie przydać się może podłączenie kabelka do ECU i uruchomienie programiku TMOLog - można odczytać wiele parametrów ze sterownika, zwłaszcza w trakcie pracy silnika. To powinno pomóc w ustaleniu przyczyn niewłaściwej pracy silnika
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
udi 
Forumowicz


Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 233
Skąd: Lututow/Luxemburg
Wysłany: 09-07-2009, 18:39   

Tez najpierw rozpoczynalbym od sprawdzenia bledow,a jak nic nie pokarze to swiece i kable,bo wedlug mnie to wina swiec ewentualnie kabli.Sprawdz tez wejscia kabli do cewek,bo mi kiedys sie jeden kabel lekko wypiol z cewki,wygladal na dobrze wsadzony ale tak nie bylo i tez wtedy jakos brakowalo mocy i dziwnie chodzil zwlaszcza przy obciazeniu,na wolnych obrotach i jak jechalem rowno to bylo ok,ale jak dalem gazu to wlasnie jakies dziwne prykania i brak mocy.
_________________
GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 
 
Krystian990 
Forumowicz


Auto: 3000GT SL `96r manual
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 172
Skąd: Dłużec
Wysłany: 29-06-2010, 21:36   

Tabek no i co w Twoim Miśku było powodem tego mulenia? Bo ja w swoim mam identycznie...
 
 
 
tabek 
Forumowicz


Auto: 3000GT SL `92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2007
Posty: 97
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 30-06-2010, 07:47   

mitsubishi to taki super samochod ze naprawil sie sam:) jeszcze niedawno znowu tak mi zrobil, ale teraz jest ok. Pewnie niebawem znowu da znac o sobie. Sprawdzam go czasem moim komputerkiem i nie ma zadnych bledow. Nie znam sie az tak zeby samemu przeanalizowac wykresy i dane jak sprawdzalem gdy sie mulil.

[ Dodano: 30-06-2010, 12:34 ]
hehehe no i pochwalilem:) i dzis znowu mial chwile nieposluszenstwa, wprawdzie przez chwile ale nie wolno jednak chwalic:)

jak ktos wie czemu tak sie czasem dzieje to rowniez prosze o porade bo widze ze ten problem u mnie jednak jest czy tez bedzie aktualny
 
 
 
Sławek vr4 
Nowy Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 '95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 29
Skąd: Żywiec
Wysłany: 30-06-2010, 22:43   

witam
mialem podobne problemy z "muleniem"( dodatkowo przy obciazeniu silnika, powyzej 3 tys obrotow czasami szarpalo autem... po wymianie akumulatora objawy ustały... nie twierdze ze to to ale moze warto sprawdzic... pozdro
 
 
 
tabek 
Forumowicz


Auto: 3000GT SL `92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2007
Posty: 97
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 01-07-2010, 02:06   

Aku jest dobry, swiece i kable tez byly wymieniane, byla wymieniona takze sonda lambda.

Jak zaczyna zamulac to przy wcisnieciu gazu na wlaczonym biegu slychac tak jakby na wszystkie gary nie palil, taki odglos jakby bulgotania silnika i dzwiek dochodzacy z wydechu jakby dopalal paliwo. Przy tych objawach jak sie wcisnie sprzeglo i przygazuje to wkreca sie na obroty. Na wolnych obrotach widac ze sa lekko nizsze powiedzmy z 600obr po chwili dochodza do tych okolo 750-800 i potem juz jest ok. Dzieje sie to czesciej na zimnym silniku ale na rozgrzanym tez sie zdarza.

a tak mnie zastanawia czy tak moglby sie zachowywac padajacy przeplywomierz? czy jest on na tyle delikatny ze jakby padl to by tak caly czas bylo a nie czasami. Moge sprawdzic go palmem ale nie wiem w jakim zakresie powinien pracowac przeplywomierz, kojaze ze pokazuje tam cyferki razem z hercami ale moze ktos wie ile ich powinno byc albo ile nie powinno.

no i jeszcze pytanie, bo mnie to dreczy a nie chcialbym na daremno rozkladac kompa ale czy tego mulenia nie beda powodowac wylane kondensatory w ECU????
 
 
 
Tiamat 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 290
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 01-07-2010, 11:02   

ja bym sprawdził zapłon. Moim zdaniem jest opóźniony i dlatego obroty na jałowym są nisko i muli. Przynajmniej to było powodem mulenia, buczenia i przygasania w moim eclipse 1G.
_________________
Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.