Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Silniczek krokowy bzyczy i nie kręci
Autor Wiadomość
mitutoyo
[Usunięty]

Wysłany: 19-08-2010, 15:01   Silniczek krokowy bzyczy i nie kręci

Witajcie drodzy Klubowicze!
Od jakiegoś czasu walcze z coolciakiem dziewczyny, brak wolnych obrotów, gaśnięcie, standardzik. Silniczek krokowy pomierzyłem i faktycznie na dwóch cewkach miał po 10 OHM, kupiłem inny, pomierzyłem, wszystko gitara, po 35 Ohm na każdej.Włożyłem go i dalej kicha, po włączeniu zapłonu bzyczy w te i wewte, niby wszystko powinno być ok ALE. No właśnie, wyjąłęm przepustnicę i rozkręciłem tak by było widać króciec silniczka (bez wyjmowania silniczka), okazało się że faktycznie bzyczy ale sie nie wysuwa, tylko drży jak silnik prądu stałego podłączony do prądu zmiennego.
Macie może pojęcie co z tym fantem zrobić?
Na wtyczce po włączeniu zapłonu pojawia się napięcie na dwie cewki 6V po chwili spada do zera, natomiast na drugie dwie cewki 6V i wzrasta do 12V.

Wielkie dzieki z góry za podpowiedzi i pozdrawiam serdecznie!
 
 
Zajc3w 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 801
Skąd: Londyn
Wysłany: 19-08-2010, 16:43   

cześć, są dwie opcje - zablokowany silniczek i padnięte ECU
_________________
Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana
 
 
 
mitutoyo
[Usunięty]

Wysłany: 19-08-2010, 18:24   

Uuuuuuu, to kiepawo bo sprawdziłem silniczek i chodzi luźno, bez tarć itp.
Myślicie że wystarczą nowe kondensatory? bo to max na co mnie stać :)

[ Dodano: 11-09-2010, 16:36 ]
Nowe fakty, stary problem. Komputer wymieniony, brak poprawy, krokowiec dziala jak nalezy w innym samochodzie. Co mnie jeszcze zastanawia to fakt ze przy odłączonym komputerze silnik normalnie odpalil i chodzil jak zawsze. Moze to wogóle nie ta puszka??
Podpowiecie co dalej?
Dzięki!!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.