Obniżenie 3000gt |
Autor |
Wiadomość |
Devill
Forumowicz

Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 306 Skąd: Z daleka
|
Wysłany: 21-01-2010, 16:18 Obniżenie 3000gt
|
|
|
zna ktoś jakąś metodę na obniżenie 3000gt ? po załozeniu 19' felg strasznie go podniosło. A nie umie nigdzie trafić regulowanego zawieszenia do tego modelu. |
|
|
|
 |
udi
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 233 Skąd: Lututow/Luxemburg
|
Wysłany: 21-01-2010, 22:37
|
|
|
Sa dwa sposoby:
1 Taki jak ja. Czyli zawieszenie gwintowane TEIN SUPER STREET.
Auto opadnie okolo 5 cm z przodu ,a tyl podregulujesz tak zeby linia auta byla dobra.Cena okolo 4200zl
2 Montujesz sprezyny obnizajace tez firmy TEIN : koszt okolo 1000zl za komplet.
Jak chcesz zobaczyc jak auto wtedy wyglada na 17" to zerknij do mojej galerii
Wpisz w wyszukiwarke na naszym forum TEIN to znajdziesz duzo info na temat tej zawiechy ,bo jest po prostu super.
A kolego jakie felgi zamontowales ,bo tez szukam 19" ale nic fajnego i cenowo przystepnego nie moge znalezc |
_________________ GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 |
|
|
|
 |
Devill
Forumowicz

Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 306 Skąd: Z daleka
|
Wysłany: 22-01-2010, 09:39
|
|
|
[ Dodano: 22-01-2010, 10:26 ]
sprężyny obniżające przód 4cm tył 3,5cm wystarczą ? |
|
|
|
 |
udi
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 233 Skąd: Lututow/Luxemburg
|
Wysłany: 22-01-2010, 21:46
|
|
|
Ja u siebie mam obnizone okolo 5cm a z tylu z tego co pamietam 3cm lub 4cm.Tak zeby jakos linia auta fajnie wygladala |
_________________ GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 |
|
|
|
 |
Daro
Mitsumaniak

Auto: Carisma I
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Lis 2008 Posty: 208 Skąd: Stara Miłosna
|
Wysłany: 09-06-2010, 05:20
|
|
|
Można jeszcze oberżnąć sprężyny brzeszczotem tak, jak poprzedni właściciel mojego auta |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 09-06-2010, 09:09
|
|
|
Jak obetniesz sprężyny to auto będzie się kiepsko prowadziło. |
_________________ www.3000gt-forum.cba.pl
 |
|
|
|
 |
Daro
Mitsumaniak

Auto: Carisma I
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Lis 2008 Posty: 208 Skąd: Stara Miłosna
|
Wysłany: 10-06-2010, 20:15
|
|
|
n3000 napisał/a: | Jak obetniesz sprężyny to auto będzie się kiepsko prowadziło. |
No way |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 10-06-2010, 23:13
|
|
|
ja mam tez gwint coprawda nie jest to TEIN ale ksport/d2 , w zasadzie to D2, jedno i to samo. musze powiezdiec ze jest calkiem fajny , regulowana wysokosc /twardosc.
mialem wczesniej sprezyny teina i bylo niezle w porownaniu do serii , ale gwint jest znacznie lepszy odnosnie prowadzenia , szybkiej jazdy.
tein sprezyny calkiem ladnie obniza. ne ebyu jest tego duzo/ 3sx /price matched parts/wiadomo ma cala game. w polsce tomson motorsport i tein.pl
takze wybor jest , pytanie tylko ile chcialbys na to wydac |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 11-06-2010, 02:03
|
|
|
Daro napisał/a: | n3000 napisał/a:
Jak obetniesz sprężyny to auto będzie się kiepsko prowadziło.
No way |
Skoro wiesz że to zły pomysł to po co go podajesz na forum ? cięcie sprężyn to druciarstwo i głupota, nikomu tego nie polecam auto staje się niestabilne w prowadzeniu po takim zabiegu. |
_________________ www.3000gt-forum.cba.pl
 |
|
|
|
 |
desper
Forumowicz

Auto: 3000GT SL
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Gru 2009 Posty: 41 Skąd: TRÓJMIASTO
|
Wysłany: 12-06-2010, 19:36
|
|
|
własnie założyłem felgi 18 z profilem 40 i tak się zastanawiam o ile cm trzeba obnizyc auto żeby wyglądało dobrze a jednocześnie bezpiecznie jezdzic na garbach itp dla mnie koszt zawieszenia w kwocie 4000zł jest zbyt wysoki wieć rozważam same sprężyny. co polecacie jakość/cena??? |
_________________ MEMENTO MORI |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 12-06-2010, 20:00
|
|
|
Sprężyny Tein są bardzo dobre koszt ok 1300zł, obniżają o ok 4cm. |
|
|
|
 |
desper
Forumowicz

Auto: 3000GT SL
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Gru 2009 Posty: 41 Skąd: TRÓJMIASTO
|
Wysłany: 12-06-2010, 20:05
|
|
|
pytanie tylko jak to sie ma do seryjnych amorków...u mnie co prawda poprzedni własciciel zmienił amorki na zwykłe przez co pali sie kontrolka SPORT ale czytałem troszke o zakladaniu samych spręzyn i wiekszość osób odradza...powód: szybsze zuzycie amortyzatorów i niebezpieczeństwo związane z naszymi dziurawymi drogami...sam już nie wiem |
_________________ MEMENTO MORI |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 12-06-2010, 20:37
|
|
|
Nie wiem gdzie to czytałeś ale pewnie to było o spreżynach typu jamex lub innego badziewia Tein robi spręzyny pod seryjny amortyzator dopasowane do jego charakterystyki auto prowadzi się na nich lepiej niż na seryjnych spreżynach. |
_________________ www.3000gt-forum.cba.pl
 |
|
|
|
 |
desper
Forumowicz

Auto: 3000GT SL
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Gru 2009 Posty: 41 Skąd: TRÓJMIASTO
|
Wysłany: 22-06-2010, 09:15
|
|
|
znalazłem na allegro sprężyny TEIN tylko nie wiem czy podejdą do mojego SL-a z 91' jaki powinien być wymiar sprężyn???
http://moto.allegro.pl/it...ort_tuning.html |
_________________ MEMENTO MORI |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 22-06-2010, 12:14
|
|
|
Żadne uniwersalne a te z linku na bank nie będą pasować (wystarczyło pujść i rzucić okiem na sprężyny w 3kgt) poza tym są tylko na przód więc nie wiem czemu w ogóle bierzesz je pod uwagę, masz tu link do sprężyn teina w pl http://www.jdl-performanc...shi-3000gt.html pisze tam że są tylko do awd ale pasują także do fwd z ecs (sprawdzone osobiście) możesz też kupić eibacha też są dobre http://topendpower.net/p/...+fwd+91-99.html nie rób żadnego druciarstwa typu uniwersalne sprężyny czy coilovery za 500zł bo auto będzie ci się beznadziejnie prowadzić i w końcu i tak będziesz musiał kupić porządne sprężyny lub założyć serię na tym nie da się zaoszczędzić. |
|
|
|
 |
|