 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
CJ Pomocy :-( kiepsko pali błąd 41?? |
Autor |
Wiadomość |
pitgora
Nowy Forumowicz
Auto: Colt 1996
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Wrz 2010 Posty: 2 Skąd: Lubań
|
Wysłany: 23-09-2010, 21:49 CJ Pomocy :-( kiepsko pali błąd 41??
|
|
|
Witam kolegów
Mam problem ze swoim Miśkiem 1.3 12V 96’ otóż
miałem awarie gazu i poszło 3 bar prawdopodobnie wtryskiwacze gazu puściły to na cylindry po tym zdarzeniu misiek kiepsko pali na zimno tzn palił na dotyk a po tamtej sytuacji trzeba kręcić tak ok. 20-30s zanim odpali i to jeszcze słychać że nie odpala równo o dziwo gdy odpali chodzi normalnie trzyma obroty, ssanie działa, po zgaszeniu odpala normalnie jednak gdy postoi z 2h nawet w dzień problem zaczyna się powtarzać co gorsza im zimniej tym gorzej się go odpala
Wykluczyłem świece, przewody, kopułkę i palec , wy mrugałem błąd z ECU jednak nie za bardzo mogę go zidentyfikować jest to chyba błąd 41 uszkodzony wtryskiwacz?? Pomierzyłem cewki wtryskiwaczy wszystkie są równe około 15,5 ohma- auto po odpaleniu chodzi normalnie itd.. dodam że próba odpalenia na LPG tak samo się kończy czyli raczej nie jest to wina paliwa...
Macie może jakieś propozycje co go może boleć?? Robi się coraz zimniej i boje się że w końcu nie odpalę…..
Link do filmu z kodem błędu ....
http://www.youtube.com/watch?v=NqLCTZpqCEw |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 24-09-2010, 08:12
|
|
|
Zakrec zawor na butli lpg i wyjezdzij gaz do konca (samoczynne przelaczenie).
Pozniej pojezdzij troche na benzynie. No i jak auto ostygnie-wtedy jak masz problemy-sprobuj go odpalic i zobacz czy jest roznica. Odpalaj na benzynie (zawor caly czas zakrecony).
Wtedy bedziesz wiedzial czy to wina lpg czy mozna go wyeliminowac.
pitgora napisał/a: | miałem awarie gazu i poszło 3 bar |
A skad wiesz jakie bylo cienienie I co to za awaria Bo chyba nie tedy droga. |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
pitgora
Nowy Forumowicz
Auto: Colt 1996
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Wrz 2010 Posty: 2 Skąd: Lubań
|
Wysłany: 24-09-2010, 16:00
|
|
|
LPG już sprawdzone bo kilka dni była nie sprawna instalacja i było wszystko pozakręcane więc to nie wina LPG ale zauważyłem dziwny objaw na czujniku temperatury powietrza -na kolektorze ssącym czujnik sprawny jednak napięcie dziwne zasilanie 5V niby ok podłączam pod czujnik - wyprowadziłem sobie kostkę, i napięcie spada na 2,5 2,4 itd czyli sprawny ale ale nagle skacze na ułamek sekundy na ok 14V czyli napięcie na akumulatorze podczas ładowania, tknęło mnie i dobrałem cię do sterownika no i......jeden kondensator już napuchnięty może to on jest winny mam już dziś komplecik i zaraz zabieram się za wymianę oby pomogło....... |
|
|
|
 |
|
|