[E54A 2.0 V6] Projekt |
Autor |
Wiadomość |
mateo_GD
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.0 V6 24v 150 KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2013 Posty: 5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 24-09-2013, 01:47 [E54A 2.0 V6] Projekt
|
|
|
Witam. Po nadciągającej zimie planuje podniesienie mocy w galantku problem jednak tkwi w skrzyni (automat). Co o tym myslicie ? Warto czy lepiej wrzucic manuala ? Prosze o opinie |
_________________ Lewy pas to nie kółko różańcowe |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 24-09-2013, 06:24
|
|
|
Nikt Ci nie powie ile zniesie ta skrzynia bo nikt się nie bawił zbytnio w podnoszenie mocy w Galantach 7 generacji Tylko ja i Arek ale żaden z nas nie ma automatu
Ciekaw jestem co planujesz wykombinować tam w Galancie bo za dużo się nie da |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
mateo_GD
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.0 V6 24v 150 KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2013 Posty: 5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 24-09-2013, 12:07
|
|
|
A ile obecnie ma/miał twój ? Chetnie bym dowiedział sie cos wiecej |
_________________ Lewy pas to nie kółko różańcowe |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 24-09-2013, 17:01
|
|
|
Ja już się nie bawie sama rama stoi po galancie i ja się nie bawiłem z tym silnikiem bo nic z niego się nie da wyciągnąć sensownego nie hamowałem go też Ja miałem 2.0 4 cylidrowaca z turbiną
Galant z jaką kol wiek jednostką napędową jaką ma oferowaną w serii prócz 2.0 V6 Twin turbo jest totalnie nie rozwojowy chyba że zadowala kogoś marne 20-30KM przyrostu mocy... Jak się da przelot wydech, dobry filtr powietrza wywali wszystkie podciśnienia wywali się klime wszystkie podciśnienia tempomatu plus zrobi strojenie silnika to mooooże będziesz miał 170-175KM mocy o ile silnik zdrowy |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
mateo_GD
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.0 V6 24v 150 KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2013 Posty: 5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 24-09-2013, 20:32
|
|
|
Turbo ? kosztowne w V-ce ale duzy przyrost |
_________________ Lewy pas to nie kółko różańcowe |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 24-09-2013, 22:07
|
|
|
Do Twojego V6? żaden przyrost na nie odprężonym silniku, tłokach i korbach z wolnossaka to możesz tam sobie dmuchnąć 0,3 - 0,5 i modlić się żeby troche pojeździł
Koszty turbo większę niż ten znikomy przyrost mocy z soft turbo jak chcesz męsko dmuchać tam fajnie ciśnienie to albo zakuć tylko nie wiem skąd wytargać do tego kucizne albo szukać silnika z takiego galanta jak Twój ale wersji VR4 czyli 2.0 V6 Twin turbo 240KM w serii i 4x4 ale tego nie dorwiesz
Generalnie ja bym sobie odpuścił zrobił miśka na cacy ładną felgę wrzucił zrobił coś oryginalnego ładny świecący się E54A a takich malutko pewnie go tam już chrupie od dołu, nadkolach powoli ( na 95% bez względu czy był dbany czy nie ) nawet jak nie widać jeszcze to po zimie pewnie zacznie
No ale zrobisz co uważasz ja tylko sugeruje z autopsji |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
mateo_GD
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.0 V6 24v 150 KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2013 Posty: 5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 24-09-2013, 23:21
|
|
|
Może i masz racje . Wrzuce fotki na dniach bo chciałbym jakąś opinie na jego temat |
_________________ Lewy pas to nie kółko różańcowe |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 25-09-2013, 18:42
|
|
|
http://forum.mitsumaniaki...4107&start=1635
Co miesiąc spoty są na pomorskim 15sty każdego miecha "letnie spoty parking na końcu Jana Pawał II na zaspie w strone wody zimowe pizzernia de grasso w gdyni na obłużu.
Jeszcze są w gdańsku z tego co wiem ale jak październik będzie zimny to 15stego w gdyni sie spotkają szybki dojazd z obwodnicy masz jak będziesz zainteresowany to pisz do mnie na priv zgadamy sie oblukam Twojego galanta Co do zlotów rodzinna atmosfera, stare konie, konserwatyści więc jak chcesz wpaść to bez pisków opon itp. to klub promujący bezpieczną jazde itp. co każdy robi to jego sprawa ale po prostu nie afiszujemy się z tym |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
|