 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E33A 2.0] Wtryski E33A |
Autor |
Wiadomość |
Zysiuu
Mitsumaniak 02353/KMM

Auto: Galant E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 07 Wrz 2010 Posty: 108 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 07-09-2010, 18:57 [E33A 2.0] Wtryski E33A
|
|
|
Witam.
Mam Galanta 2.0 8v z 91 roku z instalacją lpg, ostatnimi czasy zaniedbałem wtryski paliwowe (jazda cały czas na gazie). Szukałem w wielu miejscach używanych wtrysków, bo na te po regeneracji mnie nie stać, lecz nie znalazłem. Wie ktoś czy do tego modelu pasują wtryski z innych aut? Może Eclipse 91'?
Pozdrawiam. |
Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 08-09-2010, 09:25, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 07-09-2010, 19:33
|
|
|
Możesz wsadzić wtryski od eclipsa, mają większą wydajność, ale powinny chodzić dobrze. W sumie każdy wtrysk będzie chodził, aby pasował do listwy i miał identyczną oporność. |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 08-09-2010, 09:25
|
|
|
Najlepiej, żeby były takiej samej albo bardzo zbliżonej pojemności, jak będzie duża różnica to komputer sobie nie poradzi. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Zysiuu
Mitsumaniak 02353/KMM

Auto: Galant E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 07 Wrz 2010 Posty: 108 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 11-09-2010, 23:45
|
|
|
Wymieniłem wtryski na używane. Kolor fiolet/róż (oryginalne są białe). Sprzedawca mówił, że wtryski te są z silnika 2.4 8v więc przypuszczam, że to nie E3xA . Kształtem są identyczne poza tym że górny otwór mają odrobinę szerszy. Omomierz przy oryginalnym wtrysku pokazuje 15 ohm, nowe mają 14.8 ohma. Mimo to auto chodzi świetnie, jest żwawe nawet na wyższych biegach. Zapomniałem jakie mają oznaczenie (inp ...) jeżeli kogoś to interesuję mogę sprawdzić.
Pozdrawiam i dziękuję za pomoc. |
_________________ "..gdyby ktoś coś poczebował to mnie na razie nie ma. Bajo.."
Mój Galant
 |
|
|
|
 |
centurion_alarm
Nowy Forumowicz
Auto: caro-, scenic ph1, golf4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 4 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 24-09-2010, 10:33
|
|
|
Wszystko ładnie pieknie tylko ze tym zwiekszyłeś sobie spalanie co ? |
|
|
|
 |
Zysiuu
Mitsumaniak 02353/KMM

Auto: Galant E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 07 Wrz 2010 Posty: 108 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 26-09-2010, 16:38
|
|
|
Odrobinę rzeczywiście, jednak jeżdżę głownie na LPG, na benzynie jedynie rozgrzewam silnik i czasem go przeciągnę na wyższych obrotach . Auto naprawdę się rwie do przodu. |
|
|
|
 |
|
|