 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przeszczep hamulców z VR-4 do SL |
Autor |
Wiadomość |
Krystian990
Forumowicz

Auto: 3000GT SL `96r manual
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Cze 2009 Posty: 172 Skąd: Dłużec
|
Wysłany: 25-12-2010, 18:21 Przeszczep hamulców z VR-4 do SL
|
|
|
Witam. W moim SL 96r mam przytarty jeden tłoczek z przodu i jak już mają być kopane to już odrazu je trochę zmodyfikować (sam przód). Myślałem o przeszczepie od VR-4. Czy zaciski i tarcze bez problemu podejdą do SL? I jaka jest minimalna średnica felg dla hamulców VR-4 przed i po lift? (chociaż pewnie te poliftowe będzie ciężko dostać) |
|
|
|
 |
udi
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 233 Skąd: Lututow/Luxemburg
|
Wysłany: 25-12-2010, 20:38
|
|
|
Cos bylo juz na forum w tym temacie.Mi osobiscie wydaje sie ze zaciski powinny pasowac do mocowan SL na macpesonie.Co do dostepnosci zaciskow z tarcza 314mm(VR-4 polift) jest napawde ciezko lub ludzie sobie je cenia,ale oczywiscie mozna gdzies je wzrwac.
W sumie jezdzilem na obu typach hamulcow i w polifcie wkoncu dosc dobrze hamuja.W wersji 91-93 ze wzgledu na wage auta hamulce nie sa imponujace.Przynajmniej take byly w moim aucie.Ale slyszalem ,ze jak sie zalozy lepsze klocki i tarcze to hamulce sa znosne.
U ciebie jet cos okolo 276 mm to jak zmienisz na 296mm od VR-4 z 91-93 to i tak odczujesz duza roznice,bo waga auta jest mniejsza niz vr-4.
Co do felg to slyszalem ze do vr-4 91-93 mozna wsadzic nawet 16 ale musi byc to specjalnej budowy felga.Mam tu na mysli odsadzenie piasty czyli odpowiednie ET . Ja mam w tej wersji 17 nieorginalne i musialem dolozyc dystans 8mm. W polifcie podobno wchodza 17-- oczywiscie tylko niektore.W tej kwestii to trzeba po prostu felge przykladac i patrzec czy nie zachacza o zacisk. |
_________________ GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 |
Ostatnio zmieniony przez udi 25-12-2010, 20:58, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 25-12-2010, 20:48
|
|
|
SL i vr4 mają inne zwrotnice i zaciski nie będą pasować. |
_________________ www.3000gt-forum.cba.pl
 |
|
|
|
 |
udi
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 233 Skąd: Lututow/Luxemburg
|
Wysłany: 25-12-2010, 21:00
|
|
|
O, czyli moja pomylka,a myslalem ze zwrotnice sa takie same.
Po raz kolejny wiedza n3000 okazuje sie niezastapiona |
_________________ GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 |
|
|
|
 |
arturpaj [Usunięty]
|
Wysłany: 07-01-2011, 20:46
|
|
|
Oprócz tego o czym pisze n3000, to jeszcze jest kilka różnic. Felgi min. 17"xET46, zaciski 4 tłokowe, tarcza przed lift min. 295mm po lift 313mm, a SL ma 275mm od '91 do '99, inne klocki.
Krystian, lekko licząc, to kupa szmalu i roboty. Ale zrobisz jak uważasz. |
|
|
|
 |
|
|