 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
podlaczenie dodatkowych zegarow auto gauge zamiast orginalu |
Autor |
Wiadomość |
misi3000gt
Nowy Forumowicz
Auto: 3000gt vr4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Maj 2010 Posty: 6 Skąd: olsz
|
Wysłany: 08-02-2011, 21:30 podlaczenie dodatkowych zegarow auto gauge zamiast orginalu
|
|
|
Mam pytanie, czy te orginalne 3 zegary (temperatura,cisnienie oleju,boost) da sie je zastompic zegarami auto-gauge?
wiem ze sie da, chodzi mi czy np. wskaznik od temperatury, gdy odlacze orginal to bede mogl swobodnie podlaczyc ten od auto-gauge i bedzie wszystko pasowac jesli chodzi o podlaczenie? tak samo jesli chodzi o cisnienie oleju i boost - pytanie czy bede musial kombinowac ze zmiana kabelkow, szukac innych podlaczen itp jesli niebedzie wszystko z orginalu pasowac do auto-gauge, to czy jest duzo przy tym pracy? |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 09-02-2011, 00:32
|
|
|
misi3000gt, jak już koniecznie musisz zmieniać, to przynajmniej porządne Defi byś kupił a nie jakiegoś śmieciowego auto-gauge...
Ale odpowiadając na Twoje pytanie - z a-g zawsze jest dużo pierniczenia i kabelkologii i uszczelniania i więcej za przeproszeniem srania niż to warte |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Devill
Forumowicz

Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 306 Skąd: Z daleka
|
Wysłany: 09-02-2011, 11:46
|
|
|
pasować nie pasuje, trzeba na nowo puszczać kable , ale nie ma z tym w cale dużo roboty. Wszystkie kable jak i instrukcje masz w komplecie przy zegarach. |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 09-02-2011, 11:51
|
|
|
Devill napisał/a: | Wszystkie kable |
kilka centymetrów.... trzeba dokupować kable do połączenia czujnika z zegarem. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
udi
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 233 Skąd: Lututow/Luxemburg
|
Wysłany: 12-02-2011, 00:17
|
|
|
Nie wiem dlaczego piszecie ze jest z tym duzo kombinacji.Mialem zamontowane te zegarki w misku i nie bylo z tym duzo roboty jezeli chodzi o kable.
Wiadomo zasilanie ciagniesz od starych zegarow.Wymieniasz czujnik cisnienia oleju na ten z zestawu,gwint pasuje i podlaczasz do niego orginalny kabel ,ktory byl podlaczony do orginalnego czujnika.Nastepnie znajdujesz kabelek od cisnienia oleju w gniezdzie od starych zegarow i podlaczasz do nowego zegara.
Identyczna sytuacja jest przy zegarze z temperatura wody.
Zadnych nowych kabli nie przeciagalem.
Inaczej sprawa sie ma z Boost.Jak masz zegar manualny to musisz po prostu oprocz wspomnianego zasilania ,doprowadzic do niego wezyk(z zestawu) z cisnieniem z dolotu.Montujesz trojnik na wezyku przy dolocie i przeciagasz do zegara.Wszystko. |
_________________ GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 |
|
|
|
 |
kochajj
Mitsumaniak

Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2024 Skąd: z daleka
|
Wysłany: 13-02-2011, 11:47
|
|
|
Maretzky85 napisał/a: | misi3000gt, jak już koniecznie musisz zmieniać, to przynajmniej porządne Defi byś kupił a nie jakiegoś śmieciowego auto-gauge...
Ale odpowiadając na Twoje pytanie - z a-g zawsze jest dużo pierniczenia i kabelkologii i uszczelniania i więcej za przeproszeniem srania niż to warte |
rozumiem, że zdanie poparte doświadczeniem...
Miałem AG i mam DEFI... Z ag nie miałem nigdy problemów ( 6 zegarów)... podłączenie bajeczne proste
Rożnica w stosunku do DEFI to oprócz spraw jakościowych cena... komplet 6 szt defi wraz z centralką ponad 7000zł... komplet AG w 1000 się zmieści... wskazania praktycznie identyczne... |
|
|
|
 |
|
|