Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
podlaczenie dodatkowych zegarow auto gauge zamiast orginalu
Autor Wiadomość
misi3000gt 
Nowy Forumowicz

Auto: 3000gt vr4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 6
Skąd: olsz
Wysłany: 08-02-2011, 21:30   podlaczenie dodatkowych zegarow auto gauge zamiast orginalu

Mam pytanie, czy te orginalne 3 zegary (temperatura,cisnienie oleju,boost) da sie je zastompic zegarami auto-gauge?

wiem ze sie da, chodzi mi czy np. wskaznik od temperatury, gdy odlacze orginal to bede mogl swobodnie podlaczyc ten od auto-gauge i bedzie wszystko pasowac jesli chodzi o podlaczenie? tak samo jesli chodzi o cisnienie oleju i boost - pytanie czy bede musial kombinowac ze zmiana kabelkow, szukac innych podlaczen itp jesli niebedzie wszystko z orginalu pasowac do auto-gauge, to czy jest duzo przy tym pracy?
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 09-02-2011, 00:32   

misi3000gt, jak już koniecznie musisz zmieniać, to przynajmniej porządne Defi byś kupił a nie jakiegoś śmieciowego auto-gauge...
Ale odpowiadając na Twoje pytanie - z a-g zawsze jest dużo pierniczenia i kabelkologii i uszczelniania i więcej za przeproszeniem srania niż to warte :P
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Devill 
Forumowicz


Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 306
Skąd: Z daleka
Wysłany: 09-02-2011, 11:46   

pasować nie pasuje, trzeba na nowo puszczać kable , ale nie ma z tym w cale dużo roboty. Wszystkie kable jak i instrukcje masz w komplecie przy zegarach.
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 09-02-2011, 11:51   

Devill napisał/a:
Wszystkie kable

kilka centymetrów.... trzeba dokupować kable do połączenia czujnika z zegarem.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
udi 
Forumowicz


Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 233
Skąd: Lututow/Luxemburg
Wysłany: 12-02-2011, 00:17   

Nie wiem dlaczego piszecie ze jest z tym duzo kombinacji.Mialem zamontowane te zegarki w misku i nie bylo z tym duzo roboty jezeli chodzi o kable.
Wiadomo zasilanie ciagniesz od starych zegarow.Wymieniasz czujnik cisnienia oleju na ten z zestawu,gwint pasuje i podlaczasz do niego orginalny kabel ,ktory byl podlaczony do orginalnego czujnika.Nastepnie znajdujesz kabelek od cisnienia oleju w gniezdzie od starych zegarow i podlaczasz do nowego zegara.
Identyczna sytuacja jest przy zegarze z temperatura wody.
Zadnych nowych kabli nie przeciagalem.
Inaczej sprawa sie ma z Boost.Jak masz zegar manualny to musisz po prostu oprocz wspomnianego zasilania ,doprowadzic do niego wezyk(z zestawu) z cisnieniem z dolotu.Montujesz trojnik na wezyku przy dolocie i przeciagasz do zegara.Wszystko.
_________________
GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 
 
kochajj 
Mitsumaniak


Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2024
Skąd: z daleka
Wysłany: 13-02-2011, 11:47   

Maretzky85 napisał/a:
misi3000gt, jak już koniecznie musisz zmieniać, to przynajmniej porządne Defi byś kupił a nie jakiegoś śmieciowego auto-gauge...
Ale odpowiadając na Twoje pytanie - z a-g zawsze jest dużo pierniczenia i kabelkologii i uszczelniania i więcej za przeproszeniem srania niż to warte :P


rozumiem, że zdanie poparte doświadczeniem...
Miałem AG i mam DEFI... Z ag nie miałem nigdy problemów ( 6 zegarów)... podłączenie bajeczne proste
Rożnica w stosunku do DEFI to oprócz spraw jakościowych cena... komplet 6 szt defi wraz z centralką ponad 7000zł... komplet AG w 1000 się zmieści... wskazania praktycznie identyczne...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.