Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C52A 1.5] Problem z napinaczem paska rozrządu
Autor Wiadomość
czubekxx 
Forumowicz


Auto: GALANT EA2W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 152
Skąd: Wrocław/Piotrków Tryb.
Wysłany: 20-01-2011, 20:39   [C52A 1.5] Problem z napinaczem paska rozrządu

Witam,
Mam poważny problem, wczoraj oddałem auto na wymianę rozrządu, zgodnie z zaleceniami kupiłem zestaw: pasek SUN, napinacz GMB, pompa AISIN. Dzisiaj dostaję informację od mechanika, że są problemy ze złożeniem rozrządu, ponieważ napinacz nie pasuje - różni się od tego,który był zamontowany minimalnie wymiarowo i pasek się z niego zsuwa :( mechanik pojechał do hurtowni, wziął 2 inne napinacze do C52 i za każdym razem to samo....w końcu dorobił jakąś tulejkę, wsadził napinacz, złożył, ale słychać jakieś dziwne odgłosy z okolic rozrządu i powiedział, że znów trzeba rozebrać....tylko jaki ja mam napinacz włożyć teraz żeby grało.... :| ???? starego nie włożę bo to się mija z celem, nowy nie pasuje, do końca nie wiem z jakiego powodu. Miał ktoś taką sytuację?? Czy to możliwe, że 3 napinacze nie pasują???? może wyszła wadliwa seria???? Pomóżcie bo nie wiem co robić, jutro rano będę u mechanika i nie wiem co robić dalej... :(
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 20-01-2011, 21:21   

czubekxx cóż Ci tu można pomóc. Po pierwsze przy rozrządzie lepiej nic nie dorabiać :) Po drugie, wydaję mi się, że po prostu mechanik dostaje nie taki napinacz jak trzeba. Zadzwoń w tej sprawie do Japaneze (422154402) on jest obeznany w częściach, może podeślę Ci dobry napinacz. Przygotuj VIN.
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
czubekxx 
Forumowicz


Auto: GALANT EA2W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 152
Skąd: Wrocław/Piotrków Tryb.
Wysłany: 20-01-2011, 21:52   

cały zestaw do rozrządu jest od Japaneze... :?
_________________

 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 20-01-2011, 22:03   

Cytat:
cały zestaw do rozrządu jest od Japaneze... :?
W takim razie nie mam pojęcia OCB. Może masz silnik nie taki jak mówi VIN? Malik się raczej nie myli... Próbujcie sprawdzić z innych pojemności może :roll:
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
czubekxx 
Forumowicz


Auto: GALANT EA2W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 152
Skąd: Wrocław/Piotrków Tryb.
Wysłany: 20-01-2011, 22:23   

nie ma takiej opcji żebym nie wiedział co mam pod maską....silnik to 1.5 12v i do tego silnika był dobierany cały zestaw.....
_________________

 
 
j-rules 
Mitsumaniak
devil inside


Auto: Lancer 93 sedan GLXi 1.6 4g92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1422
Skąd: Tarnów
Wysłany: 20-01-2011, 22:26   

czubekxx, masz jakis numer tego napinacza?
_________________
Najpierw ty popracujesz a ja odpoczne, pozniej na odwrót, ja odpoczne a ty popracujesz
 
 
 
czubekxx 
Forumowicz


Auto: GALANT EA2W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 152
Skąd: Wrocław/Piotrków Tryb.
Wysłany: 20-01-2011, 22:28   

mam numer z katalogu Inter Cars, numeru, który jest wytłoczony na napinaczu nie mam niestety, ale były już podpasowywane 2 inne napinacze do tego silnika i jest to samo....jest możliwe, że jest uszkodzony silnik w jakiś dziwny sposób, że poprostu nie da się poprawnie złożyć rozrządu???? :(
 
 
j-rules 
Mitsumaniak
devil inside


Auto: Lancer 93 sedan GLXi 1.6 4g92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1422
Skąd: Tarnów
Wysłany: 20-01-2011, 22:31   

podaj ten numer z IC, łatwiej bedzie wykluczyc niektore sprawy :)
_________________
Najpierw ty popracujesz a ja odpoczne, pozniej na odwrót, ja odpoczne a ty popracujesz
 
 
 
czubekxx 
Forumowicz


Auto: GALANT EA2W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 152
Skąd: Wrocław/Piotrków Tryb.
Wysłany: 20-01-2011, 22:36   

E45033
_________________

 
 
j-rules 
Mitsumaniak
devil inside


Auto: Lancer 93 sedan GLXi 1.6 4g92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1422
Skąd: Tarnów
Wysłany: 20-01-2011, 22:41   

no to powinien pasowac zarówno do 4g13 jak i 4g15.
Jesteś pewny mechaniora? Bo to na prawde niespotykany przypadek. Musial ktos cos kiedys jakos kombinowac, no ale przeciez napinacz wraz z paskiem w komplecie MUSI pasowac.
_________________
Najpierw ty popracujesz a ja odpoczne, pozniej na odwrót, ja odpoczne a ty popracujesz
 
 
 
czubekxx 
Forumowicz


Auto: GALANT EA2W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 152
Skąd: Wrocław/Piotrków Tryb.
Wysłany: 20-01-2011, 22:43   

Cytat:
Jesteś pewny mechaniora?


sam już nie wiem...

Cytat:
Musial ktos cos kiedys jakos kombinowac


tylko co takiego??
_________________

 
 
j-rules 
Mitsumaniak
devil inside


Auto: Lancer 93 sedan GLXi 1.6 4g92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1422
Skąd: Tarnów
Wysłany: 20-01-2011, 22:46   

podjedz na konsultacje do innego warsztatu. Na prawde ciezko cos wydumac na odleglosc :(
_________________
Najpierw ty popracujesz a ja odpoczne, pozniej na odwrót, ja odpoczne a ty popracujesz
 
 
 
czubekxx 
Forumowicz


Auto: GALANT EA2W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 152
Skąd: Wrocław/Piotrków Tryb.
Wysłany: 20-01-2011, 22:50   

podjechać będzie ciężko bo samochód nie jest złożony...generalnie powinno być tak, że nawet bez obudowy rozrządu pasek nie powinien się zsuwać z napinacza?? czy może to obudowa trzyma pasek na napinaczu?? raczej wykluczam możliwość, że 3 napinacze są źle zrobione...
_________________

 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 20-01-2011, 23:03   

czubekxx napisał/a:
.generalnie powinno być tak, że nawet bez obudowy rozrządu pasek nie powinien się zsuwać z napinacza??
Tak
j-rules napisał/a:
Bo to na prawde niespotykany przypadek. Musial ktos cos kiedys jakos kombinowac, no ale przeciez napinacz wraz z paskiem w komplecie MUSI pasowac.
Nie musi, niedawno spotkałem się z identycznym przypadkiem, producent wprowadził bubla na rynek, jakimś cudem powstał napinacz o przeciw zgodnym systemie działania, co najfajniejsze, to był oryginał :lol: Jeszcze lepszy był fakt, ze po skrosowaniu numerów nadwozia i oryginału z zamiennikami, wychodził własnie ten bubel.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
czubekxx 
Forumowicz


Auto: GALANT EA2W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 152
Skąd: Wrocław/Piotrków Tryb.
Wysłany: 20-01-2011, 23:07   

czyli nie mogę wykluczyć opcji, że trafiłem na jakiś bubel, który nie pasuje...?? tylko, że były sprawdzane napinacze 2 producentów: 2xGMB - od Japaneze i z IC, i JC z IC...
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.