  | 
               
                  Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
                   
                  
  
                  
                | 
               
 | 
             
          
         		             
	  
      
         
         |  Ogłoszenie  | 
         
        
         
 
  
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.  Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta. 
 | 
         
       
	 
	
	
	
 
	
			| 
		"terenowy" galant | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 mitsu_pl  		  
		 
         Forumowicz
  
  
                  Auto: Subaru Forester 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo 
                         | 
      
         
            
                                			    Wysłany: 01-07-2011, 13:07   "terenowy" galant
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Hej.
 
Jakiś czas temu miałem problem z pękniętą sprężyną osi tylnej w swoim E38A, jak wiadomo, nie ma praktycznie nigdziej sprężyn do E38/E39, zaczęły się kombinacje i poszukiwania... Z racji leżącego u nas całego drugiego E88A w częściach, więc to było priorytetem, najpierw próbowałem z tylnymi, ale nie bardzo wychodziło, no dopasowałem prz3ednie - takie same ponoć jak w EAXX. Jest mały problem z tym iż mają trochę większą średnicę dolną - mocowania na amorku, bo góra pasuje idealnie, więc przydałoby się dotoczyć małą tulejkę. Gitara, tył poszedł do góry zrobił się sztywniejszy   , no ale co z przodem... rocznik 1989, więc sprężynki sklepane i dziób przy samej ziemi... Zacząłem kombinować co z tym zrobić, bo na przód niby można założyć zwykłe sprężyny, ale są cieńsze od naszych i mogło by nie pomóc. No i tak przy okazji wymiany sprężyn w Fordzie Mondeo, zauważyłem że też są takie "duże", miałem całą kolumnę McPersona z E33A, sprawdziłem czy pasują na amorka i górne mocowanie i Eureka! Zamówiłem 2 szt. z Mondeo II - tego po lifcie, od wersji 2.5 V6    I tak stałem się właścicielem uterenowionej wersji Galanta   
 
A oto i zdjęcia:
 
 
     | 
             
						
				_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
 
Subaru Forester SF - 1999r.
 
Subaru Outback BI - 2005r.
 
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Wszyc  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: ------> 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 01-07-2011, 15:37   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Wygląda 5 razy lepiej jak stoi wyżej    muszę tak E5 podnieść    | 
             
						
				_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
 
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
 
Mitsubishi Galant E88A '93
 
Mitsubishi Eclipse D22A '92
 
Honda CB500 PC32 '97
 
 
By mjsystem;
 
 
papamitsu napisał/a:	
 
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
 
 
 mjsystem: Czyli dookoła rdza.     | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 xcracing  		  
		 
         Mitsumaniak Fan starszych Mitsu
  
  
                  Auto: Mazda 6 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 16 razy Dołączył: 16 Wrz 2006 Posty: 417 Skąd: Wrocław 
                         | 
      
         
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 mitsu_pl  		  
		 
         Forumowicz
  
  
                  Auto: Subaru Forester 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 01-07-2011, 22:13   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               No akurat ta byłaby dobra na szutry, bo autko się strasznie sztywne zrobiło, zobaczymy jak z żywotnością zawieszenia...    | 
             
						
				_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
 
Subaru Forester SF - 1999r.
 
Subaru Outback BI - 2005r.
 
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
       |