Ktore Kayaby beda pasowac ? |
Autor |
Wiadomość |
puntspusy
Forumowicz

Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 505 Skąd: dokąd
|
Wysłany: 29-03-2011, 10:49 Ktore Kayaby beda pasowac ?
|
|
|
Kupuje Amory przednie KAYABA
w katalogu producenta dla wersji 2.0 (CS9W) Rok prod. 09/2003 - KW 99 PS 135 Pojemnosc. 1997
widnieja dwa typy amortyzatorow dla sportowego zawieszenia i bez sportowego zawieszenia
i tu mam zagwozdke bo wiem ze wersja 2.0 posiada tylko jedno zawieszenie
wydaje mi sie ze katalog kayaby jest troche zwalony bo te same typy amorow sa dla wersji 1,6
ale chcialbym o potwierdzenie dla spokoju ducha
http://www.kyb-europe.com/kyb-poland/catalogue.asp |
|
|
|
 |
Haiku
Forumowicz

Auto: ASX 1.6 + Lancer Intense 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 184 Skąd: Łask
|
Wysłany: 31-03-2011, 12:14
|
|
|
Katalog jest ok. Ostatnio u siebie wymieniałem na przodzie 334369. Z tego co wiem wersja 2.0 dohc posiada tylko zawieszenie sportowe. Ciekawe tylko dlaczego odnośnie amortyzatorów na tył już nie podają info odnośnie zawieszenia sportowego/nie sportowego? Może na tył nie ma znaczenia i są te same.
Jeśli chodzi o przód to jestem pewien - KYB nr 334369. |
_________________ Lancer CS0 4G63
ASX 1.6 |
|
|
|
 |
puntspusy
Forumowicz

Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 505 Skąd: dokąd
|
Wysłany: 31-03-2011, 12:44
|
|
|
chyba inzynierowie kayaby doszli do wniosku ze kazdy posiadacz wersji 1,6 moze sobie wrzucic zawieszenie z wersji 2,0 i odwrotnie,
amory juz mam u siebie przyszly 334369, teraz tylko wrzucic |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 31-03-2011, 13:30
|
|
|
E tam dużo myśleć. Na inne rynki (np. USA) mogło być bez sportowego... |
|
|
|
 |
puntspusy
Forumowicz

Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 505 Skąd: dokąd
|
Wysłany: 31-03-2011, 13:59
|
|
|
tez fuckt |
|
|
|
 |
Haiku
Forumowicz

Auto: ASX 1.6 + Lancer Intense 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 184 Skąd: Łask
|
Wysłany: 31-03-2011, 20:00
|
|
|
puntspusy tak z ciekawości jaki masz przebieg?
Czy słabe amory na tyle mogą powodować zząbkowanie opony po krawędzi ? Jak sądzicie ? (mam tak z tyłu) przebieg obecnie 135 tys |
_________________ Lancer CS0 4G63
ASX 1.6 |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 31-03-2011, 20:03
|
|
|
Raczej zbieżność do poprawy. |
|
|
|
 |
puntspusy
Forumowicz

Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 505 Skąd: dokąd
|
Wysłany: 01-04-2011, 07:26
|
|
|
mam rowno 170tys |
|
|
|
 |
Haiku
Forumowicz

Auto: ASX 1.6 + Lancer Intense 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 184 Skąd: Łask
|
Wysłany: 01-04-2011, 08:23
|
|
|
krzychu napisał/a: | Raczej zbieżność do poprawy. |
Zbieżność ostatnio robiłem ale faktycznie... może poprzedni właściciel zaniedbał sprawę. Najlepiej chyba będzie jak dam na tył dwie dobre opony i tyle. |
_________________ Lancer CS0 4G63
ASX 1.6 |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 01-04-2011, 10:05
|
|
|
No i poprawili zbieżność? Nie pourywali śrub? A sprawdzali chociaż tylne (można się spotkać z fachmanami co robią to po łebkach).
A 2 pozostałe masz dobre? Mocno są pościnane? Asymetryczne czy kierunkowe?
Ja mało ścięte to można przerotować z przodem albo odwrócić jeśli nie asymetryczne. Zresztą i tak wypadało by Ci sprawdzić czy problem ustąpił przed założeniem nowych. A czy nowe dać na tył przy przód to temat dość drażliwy dla co niektórych. IMO to na przodu nowe. |
|
|
|
 |
nerx
Mitsumaniak
Auto: Lancer Kombi 1,6 Sport 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2010 Posty: 46 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 01-04-2011, 13:00
|
|
|
Mam ten sam problem z oponami gdy kupowałem auto w niemczech opony były starte na krawędziach szczególnie zimówki były wręcz gładkie. Zrobiłem w Polsce zbieżność ale niestety dalej go ściąga w prawo. Zbieżność była robiona w dobrym zakładzie. Nie mam pojęcia w czym tkwi problem. |
|
|
|
 |
Haiku
Forumowicz

Auto: ASX 1.6 + Lancer Intense 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 184 Skąd: Łask
|
Wysłany: 04-04-2011, 09:52
|
|
|
krzychu napisał/a: | No i poprawili zbieżność? Nie pourywali śrub? |
No i w tym problem. Nie było mnie przy robieniu zbieżności. Z wydruku wnioskuje, że tył był wykonywany bo mam na nim wartości początkowe i po zrobieniu zbieżności. U mnie minimalnie ściąga w lewo. Ogumienie na tyle (te zząbkowane i zjechane po rancie to Advan A460). Robię taki patent, że dokupuje nową A460 za stówkę, biorę swoją nową z zapasu i już mam komplet na tył Na zapas dam zząbkowaną. |
_________________ Lancer CS0 4G63
ASX 1.6 |
|
|
|
 |
|