Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
2500 km za mną
Autor Wiadomość
KrisKros
[Usunięty]

Wysłany: 30-10-2006, 13:31   2500 km za mną

Chciałbym podzielić się z Wami moimi spostrzeżeniami dotyczacymi użytkowania Cari. Póki co przez miesiąc przejechałem 2500km. Autko pali mi ok 6,5l w mieście i ok 5,8 na trasie. Nie szaleję ale i nie jeżdże "dziadkowato". Komfort - raj nic dodać nie do porównania z puntem. Silnik jest ok pod względem mocy i elastycznosci. Czasem zakopci jak mu przycisnę ale doczytałem się że jest to naturalne w dieslach. Można nim jechać i nie czuć zmęczenia. Duzy minus - jest głośny (mam wrażenie że jest głośniej niż było) wydech niby szczelny ale coś mi rezonansuje basowo nie wiem czy tak ma być?? W jakimś poście na technicznym było też info o odgłosie jak u grzechotnika - jakby zawory grały - potwierdzam też tak mam i mnie to wnerwia :? . Ostatnio wałkowany temat zarówek - potwierdzam lampy w Cari są cienki ale załozyłem żarówki night g... Philipsa i jest troszkę lepiej. Niestety do Cari po lifcie nie ma soczewkowych na jakimkolwiek rynku :shock: . Póki co z problemów wychwyciłem - problem z włączeniem przeciwmgielnych - włącznik coś pstryka - ewidentnie nieużywany prezełącznik - do zrobienia później, raz niestety nie chciał mi zapalić. Co ciekawe po wygaśnięciu kontrolek (żarowe również) a on nic - nie chciał zapalić a kontrolka silnika nawet nie błysła. Zakrecil a że nie zapalił to odpaliłem ponownie i było ok. Czy ktoś ma zdjęcie gdzie co jest w tym silniku? EGR, itp. Jak rozpoznać czy wynmienione były świece zarowe - jak je skontrolować?
Pozdr
Krzysztof
 
 
kris_S
[Usunięty]

Wysłany: 03-11-2006, 23:44   

Na Twoim miejscu sprawdził bym świece żarowe. Mój mechanik zrobił to używając po prostu żarówki i dwóch kabli. Sprawna świeca zamykała obwód. Poprzedniej zimy moja Cari też nie chciała palić na dotyk a przy -20 to już pare razy musiałem zakręcić. Okazało się, że 3 świece były spalone po wymianie jak ręką odjął. Co do wrażeń audio w trakcie jazy dieselkiem to potwierdzam, trzeba raczej z włączonym radiem. Pocieszę Cię jednak, że na przykład w Focusie jest dużo gorzej, to samo w Octawi a te auta są przeciez z podobnego pułapu cenowego. Ciekawy jestem jak z regulacją tego silnika. Na przykład luz zworowy. Może coś by pomogło?
Pozdrawiam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.