 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: glina 29-05-2014, 13:56 |
[Cari 1.8 GDI] Zakup carismy 1,8gdi |
Autor |
Wiadomość |
cariwroc
Nowy Forumowicz
Auto: cari 1,8 gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Kwi 2011 Posty: 10 Skąd: Wroclaw
|
|
|
|
 |
Mario
moderator ...............

Auto: Eclipse 3g RS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 29 razy Dołączył: 10 Mar 2007 Posty: 3009 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 15-04-2011, 15:24
|
|
|
Co do spalanie w mieście, to moja opinia jest taka, że to raczej niemożliwe te 8l.
Ja bym liczył bliżej 10.
Co do
2: pęknięty zderzak, ale to pewnie widziałeś i brak listew z boku
3: silnik, aż razi i nie podobają mi się za bardzo te chromowane listwy przy łączeniu zderzaka z błotnikami |
|
|
|
 |
kuzi [Usunięty]
|
Wysłany: 15-04-2011, 18:40 Re: Zakup carismy 1,8gdi
|
|
|
cariwroc napisał/a: | Jak to jest z tym spalaniem da sie utrzymac w granicach 8l w miescie czy to jest fantazja |
Mojej matce, która jeździ dość delikatnie GDIk pali 7,5l w mieście. |
|
|
|
 |
gigant87
Mitsumaniak

Auto: BMW 3GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 15 Gru 2005 Posty: 1877 Skąd: OOL & DW
|
Wysłany: 15-04-2011, 19:27
|
|
|
Mi po Wrocku GDI paliło ok 9-14 litrów. Dystanse poniżej 5 km w ścisłym centrum. Jak tylko jechałem na Bielany lub Leśnicę to od razu spadało bliżej 8 |
_________________ Była:Mitsubishi Carisma '96 1.6 automat HTB
Obecnie: F34 |
|
|
|
 |
Saqu
Mitsumaniak

Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 2233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 15-04-2011, 21:00
|
|
|
co do tej z gniezna, to raczej bym proponował nie napalać się na nią
szczególnie jeśli chodzi o ten "komis", potrafią dziać się cuda |
|
|
|
 |
cariwroc
Nowy Forumowicz
Auto: cari 1,8 gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Kwi 2011 Posty: 10 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 18-04-2011, 23:22
|
|
|
[quote="MaRIo_"]Co do spalanie w mieście, to moja opinia jest taka, że to raczej niemożliwe te 8l.
Ja bym liczył bliżej 10.
Co do
2: pęknięty zderzak, ale to pewnie widziałeś i brak listew z boku
jakich listew ? |
|
|
|
 |
wojzi
Mitsumaniak

Auto: Carisma Elegance 1.8 GDI 122KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Mar 2011 Posty: 1713 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 19-04-2011, 01:15
|
|
|
Jeśli idzie o spalanie, to ja właśnie przejeździłem bak cały i nalałem do pełna i wychodzi, że w Kraku spala ok 10.72 na 100 km. Przy czym jestem świeżym kierowcą więc może mi palić więcej.
Co do wozików: to zgadzam się z MaRIo co do 3. Ja do auta z mytym silnikiem bym nawet nie podszedł - choć znam takich co sprzedają i wiem, że myją silniki, nie koniecznie dlatego, że coś cieknie tylko dlatego, że jeden frajer z drugim nie mytego nie weźmie. Co nie zmienia faktu myty = obchodź jak pies jeża |
_________________
Z samochodem jest jak z żoną. Kochasz go za to jaki jest, jak wygląda, jakie ma wnętrze i za przyjemność jaką Ci daje podczas jazdy , a nie za to że mało je.
 |
|
|
|
 |
cariwroc
Nowy Forumowicz
Auto: cari 1,8 gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Kwi 2011 Posty: 10 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 19-04-2011, 17:34 Re: Zakup carismy 1,8gdi
|
|
|
Bylem, zobaczylem , dramat
Ad1 Cari zmasakrowana wizualnie, podrapana, powgniatana, falujace obroty ,gasnaca , silnikowi zostalo moze z 80KM ze 125KM
Ad2 Jesli chodzi o silnik zero zastrzezen, jesli chodzi o strone wizualna - lipa , malowana, zmatowione elementy, niedlugo pewnie bedzie klar schodzil, przetarty fotel kierowcy, falujace obroty
Ad3 jade chyba zobaczyc "stan idealny"
Czy falujacymi obrotami trzeba sie bardzo przejmowac czy da sie to wyeliminowac czyszczeniem przepustnicy ? |
|
|
|
 |
i9i
Mitsumaniak Szary Obywatel

Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 2219 Skąd: Kerkrade
|
Wysłany: 20-04-2011, 00:01
|
|
|
Falujące obroty mogą oznaczać zepsuty krokowiec, lub coś gorszego np. zapowietrzający się układ chłodzenia lub kłopoty z paleniem na jednym z garów, nie daj się nabrać na pogawędki typu: wyczyścisz sobie przepustnicę ..., mechanik Ci to za grosze zrobi ... i tym podobne, wystarczy się zastanowić czemu tego nie zrobił skoro to takie tanie i proste. Na komisy w Gnieźnie uważaj bo lubią oszukiwać i nie mogę sobie przypomnieć czy jak kupowałem swoją to przypadkiem się o tą błękitną we wrześniu właśnie w Gnieźnie nie otarłem tylko kosztowała około 12 tys. i komis był już zamknięty.
Sprawdź czy zapala się i gaśnie SRS i kontrolki wszystkie, powąchaj olej i obmacaj te 140 tys. przebiegu
Na realne 8 litrów we Wrocku raczej się nie napalaj, ale jak dostaniesz tę gwarancję co wspominają o niej na piśmie to warto to przemyśleć
A i jak już pojedziesz oglądać to zapytaj jak się zmienia wskazania komputera pokładowego (spalanie/dystans/śr. prędkość) bo zauważyłem, ze radio ma nieoryginalne |
_________________ Pozdrawiam
Adrian
Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje
 |
|
|
|
 |
|
|