Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Większy remont sporta
Autor Wiadomość
artmix 
Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 33
Skąd: Łódź
Wysłany: 25-04-2011, 14:08   Większy remont sporta

Witam Mitsumaniaków!
Pytanie z zakresu pytań naiwnych(nie będę udawał speca)
Co jaki czas powinienem wymieniać uszczelkę pod głowicą w sporcie?
Mam zamiar zrobić w tym roku większy remont miśka a nie chciałbym czegoś pominąć.
Autko wiekowe 1999r.-u mnie 2 lata(pierwsze upragnione 4x4)
Ogólnie chodzi mi o to na co mam zwrócić szczególną uwagę przy takim głębszym remoncie?
Ci z was,którzy mają swoje miśki dłużej pewnie mogą pomóc swoja sugestią.

1.Wymieniam elementy zawieszenia
2.oleje
3.filtry
4.robię hamulce
5.I co dalej? :)

Wolę być laikiem i się do tego przyznać niż pozostać ignorantem.
Pozdro.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 25-04-2011, 16:33   Re: Większy remont sporta

artmix napisał/a:
Witam Mitsumaniaków!
Pytanie z zakresu pytań naiwnych(nie będę udawał speca)
Co jaki czas powinienem wymieniać uszczelkę pod głowicą w sporcie?
Mam zamiar zrobić w tym roku większy remont miśka a nie chciałbym czegoś pominąć.
Autko wiekowe 1999r.-u mnie 2 lata(pierwsze upragnione 4x4)
Ogólnie chodzi mi o to na co mam zwrócić szczególną uwagę przy takim głębszym remoncie?
Ci z was,którzy mają swoje miśki dłużej pewnie mogą pomóc swoja sugestią.

1.Wymieniam elementy zawieszenia
2.oleje
3.filtry
4.robię hamulce
5.I co dalej? :)
Wolę być laikiem i się do tego przyznać niż pozostać ignorantem.
Pozdro.


Nie ma czegoś takiego że uszczelkę pod głowicą wymienia sie co ileś km.
Wymieniasz jak puszcza. albo za każdym razem gdy ściągasz głowicę.
Przy remoncie zwalasz głowice i dajesz ja do roboty
Sprawdzasz stan gładzi w cylindrach, stan tłoka.
Wymieniasz ewentualnie tłoki jak są kiepskie.
Jak są rysy w cylindrach to robisz szlif ew. wymieniasz tuleje.
Wymieniasz na pewno:
Pierścienie, panewki, pompę wody rozrząd filtry
sprawdzasz stan wału bo jak co to też albo wymiana albo szlif.
sprawdzasz pompę oleju i napęd pompy
sprawdzasz stan kół rozrządów, i napęd pompy oleju.
Wymieniasz wszystkie uszczelki i uszczelniacze, oringi.
To tak z grubsza.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
Ostatnio zmieniony przez zbyszekm2 25-04-2011, 22:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
artmix 
Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 33
Skąd: Łódź
Wysłany: 25-04-2011, 17:24   

Dzięki Zbyszek,pytałem dlatego,że na owners polska był taki temat i troche mnie to zastanowiło.Poczytałem i się wolałem zapytać.A tak przy okazji wysłałem do Was na e-pajero zapytanie o parę klamotów(tak na początek póżniej będzie pewnie więcej jak mechanik przejrzy dokładniej )
Pozdrawiam.
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-04-2011, 19:25   

Jesli w sklad
Cytat:
4.robię hamulce
wchodza tloczki, uszczelki, plyn i sprawdzenie przewodow to dobrze.
No i jak dasz rade obejrzyj rame. Warto w takim aucie z ruda uwazac.
Powodzenia
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
artmix 
Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 33
Skąd: Łódź
Wysłany: 26-04-2011, 08:18   

Dzięki Gene-powodzenie się przyda.
Rama oczywiście ruda jak rudy rydz.Na marginesie do zabezpieczenia polecam taką farbę
którą zabezpiecza się okręty w stoczni.Sprawdzone na 100%
Sprzedał mi kiedyś jeden koleś,ale za cholerę nie wiem gdzie to można teraz skombinować.
Wygląda jak taka tłusta minia.Otwarte w puszce może stać i nie zsycha się.
A potem można pływać autkiem.
A i tak dla wyjaśnienia mam tu na myśli taką farbę,,od ruskich'' bo taką zawsze malowałem z dobrym efektem.Z innymi okrętówkami nie eksperymentowałem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.