Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CJ1A 1.3] Blokada przyspieszania przy 2,5tys RPM
Autor Wiadomość
greagh 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt 1,3 glx
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 3
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-07-2011, 20:15   [CJ1A 1.3] Blokada przyspieszania przy 2,5tys RPM

Witam,

Mam dość dziwny problem z moim coltem. Raz na jakiś czas (ostatnio częściej) następuje blokada przyspieszania przy około 2500 RPM. Auto nie przyspiesza pomimo wciskania gazu do podłogi. Blokada trwa kilka sekund po czym wszystko wraca do normy. Podczas blokady przyspieszania czuć szarpanie samochodem - tak jakby chciał jechać szybciej a nie mógł.

Czy ktoś już miał podobny problem? Co może być uszkodzone? Czy jest to wina filtra paliwa?

Pozdrawiam i liczę na wsparcie.
Grzesiek.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 20-07-2011, 23:19   

greagh napisał/a:
Co może być uszkodzone? Czy jest to wina filtra paliwa?
Może być, ale na początek zacznij od rzeczy bardziej prawdopodobnych: świece zapłonowe, przewody WN, kopułka i palec aparatu zapłonowego.
 
 
piotrekdm1983 
Forumowicz

Auto: COLT CJ0 GLX 1.3 12V 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 69
Skąd: PIŁA
Wysłany: 21-07-2011, 10:10   

Ja miałem identyczny problem jak ty . wykręcenie całego aparatu zapłonowego + jego dokładne wyczyszczenie i wyczyszczenie wtyczki z pinami do aparatu pomogło . Wtyczka była zaśniedziała i w aparacie też coś było nie tak . Wcześniej wymieniłem pół samochodu :) kable , filtry , rozrząd , świece , końcówkę elastyczną + regulacja zaworów a okazała się taka pierdoła :)
 
 
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 21-07-2011, 10:16   

dzieje Ci sie to na zimnym/ciepłym silniku ?
czy nie ma znaczenia?
_________________
02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )


Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)




 
 
kamilknz21 
Nowy Forumowicz

Auto: colt CJ0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 2
Skąd: Łódź
Wysłany: 21-07-2011, 12:19   

Ja mam taki sam problem. Wciskam gaz a samochód szarpie. Dzieje się to przy zimnym i ciepłym silniku. nie wiem co mam zrobić.
 
 
greagh 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt 1,3 glx
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 3
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-07-2011, 18:09   

Zarówno na zimnym jak i na ciepłym silniku, na różnych biegach ale zawsze w okoli 2500 RPM.
 
 
krzysieg 
Forumowicz


Auto: Colt CJ1A 00'r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 575
Skąd: Jelenia góra
Wysłany: 26-07-2011, 23:39   

A powyżej 2500RPM też ?
jeśli tylko przy tych obrotach to myślę że wiem co to
może być tylko nie wiem jak to jest w colcie rozwiązane .
W oplu miałem podobny problem , usterką był przepływomierz .
Dodając gazu - im więcej to tym bardziej odchylała się łopatka przepływomierza
wraz ze stykiem potencjometru ,gdy styk trafił na wytarcie ścieżki rezystancyjnej silnik przerywał .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.