Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kochajj
30-07-2006, 08:36
Jaka instalacja LPG do Gala 6A12 '94 ??
Autor Wiadomość
baniol
[Usunięty]

Wysłany: 20-07-2006, 14:54   Jaka instalacja LPG do Gala 6A12 '94 ??

Witajcie... tak jak w temacie, noszę się z zamiarem założenia gazu,. Jaką instalacje możecie mi polecić??? No i czy opłaca się robić do tego auta? Wstępnie chce zakładać w ARGAZ'ie w
GD na Sopockiej
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 20-07-2006, 16:16   

Źadną........ a w ostateczności sekwencję lotną - wtryski często padają, ale mieszalnik przy tym silniku to POMYŁKA przez wielkie P
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
baniol
[Usunięty]

Wysłany: 20-07-2006, 16:34   

No tak... może ktoś ma LPG w poobnym silniku albo miał z tym oczynienia ?
 
 
BodoV6
[Usunięty]

Wysłany: 01-08-2006, 13:58   

Jeżeli technicznie silnik masz sprawny, np. nie bierze oleju,wszystkie czujniki sprawne itp., to spokojnie możesz założyć lpg zwracając uwagę aby reduktor/parownik był na moc zdecydowanie większą od 110kW.
No i bum-klapka jest niezbędna.
Przełaczanie na gaz ustaw sobie przy obrotach ok 3100
 
 
Arton
[Usunięty]

Wysłany: 19-11-2006, 18:46   

ja mam instalecje gazową w takim galu z 2 litrowa V6 . Jest to instalacja gazowa II generacji zakladana u najlepszego gazownika w naszym rejonie, bo nie sztuka jest miec markowa instalacje ale musisz miec jeszcze fachowca ktory wie jak ja podlaczyc itp. Takze nie mam problemu z użytkowaniem samochodu . Odczuwam jednak spadek mocy ale 200KM/h pojdzie na gazie takze do odziennej jazdy wystarczy a jak potrzeba ruszyc szybciej to przelaczasz na benzyne i smigasz :)Pamietaj zebys odrazu wymienil kable WN oraz swiece to sa podstawowe rzeczy ktore trzeba wymienic podczas zakladania instalacji gazowej.
Pamietaj ze dobor prawidlowych komponentow instalacji gazowej oraz profesjonalny montaz gwarantuje bezproblemowa eksploatacje.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 19-11-2006, 21:42   

Jeżeli sie zdecydowałeś to ja polecam Instalatora z Chwaszcyna, tel: 607 555 333, ul Oliwska 39. Załozy ci do niego sekwencje 4gaz czyli Stag 300, reduktor LandiRenzo, wtruskiwacze Valtec to wszytko za 3.5 tyś przy tym chłopaki naprawde wiedza co znaczy zakładanie gazu, jesli masz zyczenie to może ci również założyć droższa instalację ale wybór nalezy do ciebie. taka jest moja opinia bo mam założona instalacje, przejechałem 2,5 tyś km i jak narazie zadnego problemu. Odpala mi zawsze na bnzynie, przełancza sie przy 30 st C i/lub 1700 RPM. Jedne co to mam wrazenie ze na wolnych obrotach silnik lekko drga, a na benzyenie jest spokoj, wiec nie wiem czy to nie skałd mieszanki lub coś podobnego.
POzdrawiam
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.