Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E32A 1.8] galant przerywa
Autor Wiadomość
Darou 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant1.8i EXE E32A
Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 75
Skąd: Wrocław
Wysłany: 24-07-2011, 22:30   [E32A 1.8] galant przerywa

Witam, od kilku dni walczę z zapłonem. Na początku miałem problemy poważne bo samochód tracił moc, przerywał i ledwo jechał. Po wymianie kopułki, palca rozdzielacza, świec i kabli na chwilę pomogło. Ale za chwilę znowu wrócił podobny problem. Więc zacząłem kombinować z aparatem zapłonowym. Znalazłem używany i oddałem do mechanika. Zrobił z jednego "dobry", zamontował i ustawił zapłon. Polepszyło się tylko trochę. Przerywał na obrotach między 2000 a 3000. Diagnoza mechanika była taka, że do wymiany jest cewka. W piątek wymienił i niestety nic to nie dało. Generalnie tak samo reaguje na gazie i na benzynie. Nawet na biegu jałowym jak delikatnie dodaję gazu to podobnie reaguje w tym zakresie. Nie wiem za co mam się dalej zabrać?
Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 24-07-2011, 22:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 24-07-2011, 22:36   

A jak tam ładowanie ?
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Darou 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant1.8i EXE E32A
Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 75
Skąd: Wrocław
Wysłany: 25-07-2011, 11:48   

Na włączonym silniku 14,4V, na wyłączonym 13,3V.

[ Dodano: 25-07-2011, 17:23 ]
Sprawdziłem bardziej szczegółowo objawy. Jak wciskam pedał do dechy to nie odczuwam żadnych szarpań, idzie jak burza. Wystarczy że zrobię odwrotnie czyli bardzo delikatnie przyspieszam to odczuwam szarpanie już od 2000 obr. lub jak staram się utrzymać prędkość to też szarpie i zamula.
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 25-07-2011, 23:02   

Może pod kopułkę dostaje się woda ?
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Darou 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant1.8i EXE E32A
Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 75
Skąd: Wrocław
Wysłany: 28-07-2011, 20:12   

Dzisiaj przejechał się mechanik galantem i powiedział, że to może coś być z zaworem EGR. Niestety dopiero za w przyszłym tygodniu będzie mógł pogrzebać bo teraz nie ma czasu.
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 28-07-2011, 23:57   

a dorzucę 2 grosze od siebie, Marku czy kłopoty z potencjometrem przepustnicy mogą się tak objawiać jak u Darou (wytarta ścieżka czy coś w tym stylu) ?
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 29-07-2011, 06:39   

Darou napisał/a:
to może coś być z zaworem EGR

wątpię
najprędzej kwestia przepustnicy, TPS i aparatu zapłonowego
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 01-08-2011, 08:15   

mitsu_pl napisał/a:
kłopoty z potencjometrem przepustnicy

Krzyzak napisał/a:
TPS


Zgadzam się z Wami:)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Darou 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant1.8i EXE E32A
Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 75
Skąd: Wrocław
Wysłany: 03-08-2011, 14:10   

To jak powinienem podejść do tego tematu? Macie może jakieś wskazówki co i jak?
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 03-08-2011, 17:58   

Zmierzyć, wyregulować ewentualnie wymienić jak ma jakieś przerwy na ścieżkach.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Darou 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant1.8i EXE E32A
Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 75
Skąd: Wrocław
Wysłany: 04-08-2011, 17:04   

Dzisiaj galant był u mechanika. Niestety nie jestem do końca zadowolony. Sprawdzał egr i wszystko było ok. Podmieniał przepływomierz i też nie było różnicy. Jak odłączył przepływomierz to widać było różnicę tzn nie przerywał. Mówił, że przepływomierz nie powinien mieć wpływu bo tak samo przerywa na gazie i na benzynie. Jak na razie mam odłączony przepływomierz. No ale to chyba nie rozwiązuje problemu...

[ Dodano: 09-08-2011, 11:17 ]
Sprawdziłem błędy. Przez kilka dni jeździłem na wyłączonym przepływomierzu, a przed pomiarem błędu podłączyłem i zacząłem zapis błędów. Wyszło mi 12,13,23,25,41. Nie wiem czy dobrze zrobiłem tzn czy po podłączeniu przepływomierza miałem włączyć silnik i wyłączyć i dopiero zmierzyć czy tak jak zrobiłem na wyłączonym silniku podłączyłem przepływomierz i zmierzyłem?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.