[E32A 1.8] galant przerywa |
Autor |
Wiadomość |
Darou
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant1.8i EXE E32A
Dołączył: 02 Lip 2008 Posty: 75 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 24-07-2011, 22:30 [E32A 1.8] galant przerywa
|
|
|
Witam, od kilku dni walczę z zapłonem. Na początku miałem problemy poważne bo samochód tracił moc, przerywał i ledwo jechał. Po wymianie kopułki, palca rozdzielacza, świec i kabli na chwilę pomogło. Ale za chwilę znowu wrócił podobny problem. Więc zacząłem kombinować z aparatem zapłonowym. Znalazłem używany i oddałem do mechanika. Zrobił z jednego "dobry", zamontował i ustawił zapłon. Polepszyło się tylko trochę. Przerywał na obrotach między 2000 a 3000. Diagnoza mechanika była taka, że do wymiany jest cewka. W piątek wymienił i niestety nic to nie dało. Generalnie tak samo reaguje na gazie i na benzynie. Nawet na biegu jałowym jak delikatnie dodaję gazu to podobnie reaguje w tym zakresie. Nie wiem za co mam się dalej zabrać? |
Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 24-07-2011, 22:36, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 24-07-2011, 22:36
|
|
|
A jak tam ładowanie ? |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Darou
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant1.8i EXE E32A
Dołączył: 02 Lip 2008 Posty: 75 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 25-07-2011, 11:48
|
|
|
Na włączonym silniku 14,4V, na wyłączonym 13,3V.
[ Dodano: 25-07-2011, 17:23 ]
Sprawdziłem bardziej szczegółowo objawy. Jak wciskam pedał do dechy to nie odczuwam żadnych szarpań, idzie jak burza. Wystarczy że zrobię odwrotnie czyli bardzo delikatnie przyspieszam to odczuwam szarpanie już od 2000 obr. lub jak staram się utrzymać prędkość to też szarpie i zamula. |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 25-07-2011, 23:02
|
|
|
Może pod kopułkę dostaje się woda ? |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Darou
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant1.8i EXE E32A
Dołączył: 02 Lip 2008 Posty: 75 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 28-07-2011, 20:12
|
|
|
Dzisiaj przejechał się mechanik galantem i powiedział, że to może coś być z zaworem EGR. Niestety dopiero za w przyszłym tygodniu będzie mógł pogrzebać bo teraz nie ma czasu. |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 28-07-2011, 23:57
|
|
|
a dorzucę 2 grosze od siebie, Marku czy kłopoty z potencjometrem przepustnicy mogą się tak objawiać jak u Darou (wytarta ścieżka czy coś w tym stylu) ? |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 29-07-2011, 06:39
|
|
|
Darou napisał/a: | to może coś być z zaworem EGR |
wątpię
najprędzej kwestia przepustnicy, TPS i aparatu zapłonowego |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 01-08-2011, 08:15
|
|
|
mitsu_pl napisał/a: | kłopoty z potencjometrem przepustnicy |
Zgadzam się z Wami:) |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Darou
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant1.8i EXE E32A
Dołączył: 02 Lip 2008 Posty: 75 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 03-08-2011, 14:10
|
|
|
To jak powinienem podejść do tego tematu? Macie może jakieś wskazówki co i jak? |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 03-08-2011, 17:58
|
|
|
Zmierzyć, wyregulować ewentualnie wymienić jak ma jakieś przerwy na ścieżkach. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Darou
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant1.8i EXE E32A
Dołączył: 02 Lip 2008 Posty: 75 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 04-08-2011, 17:04
|
|
|
Dzisiaj galant był u mechanika. Niestety nie jestem do końca zadowolony. Sprawdzał egr i wszystko było ok. Podmieniał przepływomierz i też nie było różnicy. Jak odłączył przepływomierz to widać było różnicę tzn nie przerywał. Mówił, że przepływomierz nie powinien mieć wpływu bo tak samo przerywa na gazie i na benzynie. Jak na razie mam odłączony przepływomierz. No ale to chyba nie rozwiązuje problemu...
[ Dodano: 09-08-2011, 11:17 ]
Sprawdziłem błędy. Przez kilka dni jeździłem na wyłączonym przepływomierzu, a przed pomiarem błędu podłączyłem i zacząłem zapis błędów. Wyszło mi 12,13,23,25,41. Nie wiem czy dobrze zrobiłem tzn czy po podłączeniu przepływomierza miałem włączyć silnik i wyłączyć i dopiero zmierzyć czy tak jak zrobiłem na wyłączonym silniku podłączyłem przepływomierz i zmierzyłem? |
|
|
|
 |
|