Galant jedzie na junkarnie |
Autor |
Wiadomość |
kryss
Forumowicz kryss
Auto: Sonata 2,0 GLSi; Lancer CK1A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2009 Posty: 41 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 02-09-2012, 12:07 Galant jedzie na junkarnie
|
|
|
Witam
Odwoże w przyszłym tygodniu (tzn chcę to zrobić do 10.09 bo się kończy OC) swojego Galanta E32 1,8 GLSi rok 1990 na złom jeśli komuś coś potrzeba na prędkości za symboliczną złotówkę (oczywiście z takich rzeczy żeby na złomie nie brzęczeli że brakuje. to piszcie tutaj w aucie wszystko jest i auto poniekąd jest na chodzie tylko aparat zapłonowy się rozleciał ale auto już swoje wyjeździło więc z wszystkimi honorami zostanie pożegnane i odholowane. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24338 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 02-09-2012, 23:42
|
|
|
potrzebuję zaślepkę z bocznej osłony silnika - taka gumowa, okrągła, z 6-7 cm średnicy, jak się ją zdejmie, to widać otwór na 1/2" na wał
oraz 2 szt plastikowe śrubki do podnóżka obok pedału sprzęgła
klimę masz?
przodem był dzwoniony?
bo szukam jeszcze świateł przeciwmgłowych na przód i niewygiętego zderzaka i pasa pod nim |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 02-09-2012, 23:55
|
|
|
Ja potrzebuję regulacji wysokości świateł jak masz. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24338 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 03-09-2012, 00:12
|
|
|
Marku, ja mam - z Colta pasuje przecież |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 03-09-2012, 00:48
|
|
|
Krzyzak, fck, nie pomyślałem Ale i tak chyba jakaś wiążka i lampy do tego |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Drzemacz
Forumowicz

Auto: Galant E3* 2.0 16v 4g63 6Bolt
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Gru 2010 Posty: 183 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 03-09-2012, 09:49
|
|
|
Ja bym potrzebował
-Antene w słupku z adapterem
-i przednie nadkola jeśli są całe (nie popękane i nic nie pourywane)
I jeśli jest możliwość to prosił bym o jakieś fotki tych rzeczy i całego samochodu może byś miał tam jeszcze coś ciekawego co by się przydało i nie wyżucaj komputera silnika
(podaj z niego jakieś numery byś może sie przyda ) |
_________________ GALANT E3*
 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 03-09-2012, 22:10
|
|
|
Przypomniało mi się bardzo ważne - plastik pod schowkiem pasażera ! Dostałem samochód bez niego i ciężko będzie znaleźć. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
kryss
Forumowicz kryss
Auto: Sonata 2,0 GLSi; Lancer CK1A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2009 Posty: 41 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 03-09-2012, 22:19
|
|
|
Krzyżak nie kumam tych rzeczy ale jutro postaram sie je odnaleźć
Klimy nie ma.
Swiateł przeciwmgielnych nie miałem (chodzi pewnie o te u dołu zderzaka)
Zderzak jest po lekkiej stłuczce w płot i jest trochę pogięty. Może nie tyle zderzak co ten pas pod nim.
Maretzky85
Światła są regulowane ale podpowiedzcie jak wyciągnąć tą regulacje?
Drzemacz
Antena została kiedyś wyłamana w myjni ...ten adapter to to mocowanie?? jesli tak to jest połamany i go czymś sklejałem żeby sie jakoś kupy trzymało.
Nadkola są w średnim stanie prawe napewno ma połamane mocowania, ale nie będę ich wyciągał
Komputera nie wyrzucę. |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 03-09-2012, 22:40
|
|
|
Przycisk do regulacji i lampy Wiązka ewentualnie jak jest jeszcze gdzieś jest łączona
No i ten plasticzan pod schowkiem pasażera |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
kryss
Forumowicz kryss
Auto: Sonata 2,0 GLSi; Lancer CK1A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2009 Posty: 41 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 03-09-2012, 22:57
|
|
|
Bede wyciagał komputer to plastik odkręce
Ale lampę mam tylko jedną z regulacją drugą wymieniłem po stłuczce i jest bez regulacji
Prawa lampa jest o.k. z regulacją |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 03-09-2012, 23:11
|
|
|
Coś się wymyśli. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
u157
Mitsumaniak

Auto: Galant E 33, EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 19 Mar 2008 Posty: 344 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 03-09-2012, 23:45
|
|
|
Witam Przydałyby mi się: wewnętrzna zaślepka od lewego lusterka oraz obie zaślepki dojścia do lamp w bagażniku.
Jaka wersja Galanta? Sedan czy hatchback? |
_________________ E33 1991
EA5W 1997
 |
|
|
|
 |
kryss
Forumowicz kryss
Auto: Sonata 2,0 GLSi; Lancer CK1A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2009 Posty: 41 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 04-09-2012, 19:20
|
|
|
u157
Mam nadzieję że chodziło o te plastiki razem z gniazdem do wiązki i żarówkami, jeśli tak to masz oba (o ile ci pasi wersja sedan). Tej zaślepki od lusterka nie udało mi się wyciągnać nie mogłem tego w żaden sposób podejść żeby nie połamać ...i akurat przyjechała laweta to odpuściłem.
Maretzky
Wyjąłem potencjometr do regulacij świateł i obciąłem z 10cm wiązki kabla do niego bo to szło gdzieś pod deską rozdzielczą i pewnie trzeba było rozbierać deche żeby sie to dego dobrać,
Masz też prawą lampę z regulacją wysokości, lewej nie wyciągałem bo nawet nie miała podłączenia do kostki, zdaję się że mam gdzieś tą zbitą lewą lampe tą która była oryginalnie z regulacją to też mogę ci spakować. Może jak zakombinujesz to ci sie uda jakoś klosz przekleic
No i plasticzan spod schowka masz.
Krzyżak
U mnie w silniku nie było tej zaślepki, domyślam się że ona była od lewej strony przysłonięta tym "kolankiem" gdzie jest zamontowany termostat i czujnik temperatury. U mnie w silniku tam nie było dziury na wylot aczkolwiek było takie "wyfrezowanie" odlew bloku, jakby tam coś kiedys miało być ...ani zaślepki ani dziury na wylot nie było.
Śrubki ...okazało się że to są zaślepki od tego podnóżka masz.
Klimy nie było
Komputer wymontowałem napisze o nim kiedy indziej coś więcej.
Napiszcie mi na priva adresy to jakoś się dogadamy co do wysyłki. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24338 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 04-09-2012, 20:24
|
|
|
to była zaślepka z gumy, w plastikowej osłonie - tej przykręcanej do podłużnicy
a nie w silniku... |
|
|
|
 |
kryss
Forumowicz kryss
Auto: Sonata 2,0 GLSi; Lancer CK1A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2009 Posty: 41 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 04-09-2012, 20:31
|
|
|
No toś my się dogadali... no trudno już po ptokach |
|
|
|
 |
|