 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Wymiana płynu i konserwacja układu sprzęgła |
Autor |
Wiadomość |
krzysieg
Forumowicz

Auto: Colt CJ1A 00'r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 18 Lut 2011 Posty: 575 Skąd: Jelenia góra
|
Wysłany: 06-08-2011, 00:20 Wymiana płynu i konserwacja układu sprzęgła
|
|
|
witam
Czy też tak macie że spod maski wydobywają sie piski trzeszczenie przy naciskaniu sprzęgła ?
co prawda w czasie jazdy tego nie słychać ale gdy otworze okno na postoju to trochę słychać popiskiwanie przy wciskaniu sprzęgła .
W sumie odkąd kupiłem colta tak mam to nie jest nic wielkiego ale chcę mieć idealnie .
Wyjąłem popychacz (okrągły pręt) z osłonką gumową i nasmarowałem z obu stron czyli od strony tulejki do której wchodzi i na połączeniu jego z łapą sprzęgła ale nic nie dało .
Jak naciskam na łapę (włączam sprzęgło pod maską ) to nie trzeszczy czyli
chodzi o mechanizm naciskania popychacza (pedał-łapa) a nie samo sprzęgło- popychacz .
Sprubuję jeszcze przesmarować pod gumą łapy , smarowałem wazeliną techniczną ze względu na elementy gumowe a jest napisane na niej że że się nadaje do gumy .
Druga sprawa to płyn bym chciał wymienić na nowy ale bez serwisu nie dam rady sam bo jeszcze trzeba odpowietrzyć ?
W corolli sprawdzałem i też coś tam słychać widocznie japonce tak mają ...
Profilaktycznie jeszcze bym prysnoł czymś pod tą kwadratową gumową osłonę dźwigni naciskającej popychacz .
Ile potrzeba płynu dot 4 żeby wymienić w hamulcach i we wspomaganiu sprzęgła ?
[ Dodano: 18-08-2011, 23:04 ]
Przesmarowałem sam popychacz po wyjęciu go i w miejscu gdzie sie styka on z dźwignią -wazeliną techniczną ,bo nie szkodzi na gumę tak jak smar .
Kupiłem litr płynu Dot 4 i mi wymienili w serwisie w obu układach .
Po paru dniach od przesmarowania praktycznie przestało skrzypieć .
temat zamykam . |
|
|
|
 |
|
|