 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[2.5 TD] Zołta kontrolka |
Autor |
Wiadomość |
banderas40
Mitsumaniak

Auto: Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Kwi 2011 Posty: 314 Skąd: Darłowo
|
Wysłany: 13-09-2011, 22:36 [2.5 TD] Zołta kontrolka
|
|
|
Witam wczoraj miałem taki przypadek że na dość ostrym zakręcie zaświeciła żółta kontrolka z wizerunkiem silnika, samochód stracił moc był straszliwi mułowaty nie dało się go rozpędzić powyżej 100 dochodził do 3000 obrotów na 5 i się dusił nie był w stanie się pod górkę niezbyt wielką wyzbierać, zegar doładowanie pokazywał mi jakby nagle turbina ładowała tylko połowę normalnego ciśnienia, zgasiłem silnik, odpaliłem i to draństwo nadal się świeciło, po dojechaniu do Gryfic zostawiłem na parkingu i poszedłem do Sanepidu załatwić jedną sprawę, po powrocie podniosłem maskę poruszałem wtyczki jakie tylko na górze silnika się znajdowały odpaliłem silnik i zółty drań zniknął. Do dzisiaj na razie spokój ale martwi mnie co się mogło mu porobić. Ta zólta kontrolka to zapewne jakiś błąd zasygnalizowała i co to osłabnięcie to był jakiś rodzaj trybu awaryjnego czy coś w tym stylu i czy można podłączyć tego sporta pod kompa celem sczytania błędów ze sterownika. Mój silnik to 2,5 td sport rocznik 2003. |
_________________ Niestety Pajero zamienione na Nissan Nawara NP300 jednak na zawsze pozostanę Mitsumianiakiem
 |
Ostatnio zmieniony przez Gene 26-09-2011, 13:12, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-09-2011, 10:20
|
|
|
Twoj Sport przestraszyl sie Sanepidu.
Powaznie to co napisales praktycznie jest odpowiedzia. Kontrolka jest czescia systemu monitorujacego zespol napedowy. Kontroluje prace silnika i automatycznej skrzyni biegow (jesli jest). Lampka zapala sie gdy pojawia sie jakis problem w w/w ukladzie.
Modul kontrolny silnika gromadzi wszelkie informacje zwiazane z bledami lub niewlasciwa praca kontolowanego ukladu. Jesli nie odetniesz pradu w ASO powinni sprawdzic co sie dzialo. Byc moze trafiles tylko na parszywe paliwo i wystarczy zatanakowac lepsze ale lepiej sprawdzic.
Takim autem ze swiecaca sie kontrolka mozna chwile jezdzic ale lepiej tego nie ignorowac bo mozna wieksze biedy narobic.
Powodzenia |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
banderas40
Mitsumaniak

Auto: Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Kwi 2011 Posty: 314 Skąd: Darłowo
|
Wysłany: 23-09-2011, 19:21
|
|
|
A z tym sanepidem to możliwe aczkolwiek my się już na stosunki z sanepidem uodporniliśmy - w tym roku miałem 2 wizyty przemiłych pań . W chwili obecnej autko śmiga bez problemowo kontrolka zgasła i jak na razie się nie zapala jak będę miał chwilkę to podjadę może na komputer celem odczytania błędów lubię wiedzieć co się dzieje i czego się spodziewać.
Dzięki Gene za odpowiedź na ciebie jak zwykle można liczyć. |
_________________ Niestety Pajero zamienione na Nissan Nawara NP300 jednak na zawsze pozostanę Mitsumianiakiem
 |
|
|
|
 |
|
|