Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Artykuł na stronę Mitsumaniaki.com
Autor Wiadomość
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 21-07-2011, 13:27   Artykuł na stronę Mitsumaniaki.com

Witam wszystkich!

Mam prośbę do użytkowników galantów EA, aby napisali kilka zdań o użytkowanym przez siebie aucie. Coś na wzór autocentrum.

Na wstępie krótka informacja. Np.

Rocznik: 1998
Model: EA5A - 2,5V6 sedan
Skrzynia: AT/Tip
Przebieg: 250kkm
Użytkuję od 3 lat.
LPG: Tak/Nie

W tym miejscu krótka historia jak staliście się posiadaczem auta. Co podoba się w nim najbardziej, co się nie podoba. Za co lubicie auto.

Silnik:

Skrzynia:

Jakość wykonania:

Awarie:

Czy poleciłbyś to auto znajomemu:

Porównanie do innych aut, które posiadaliście.

Spalanie PB/LPG:
Miasto:
Trasa:
Średnie
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 21-07-2011, 13:51   Re: Artykuł na stronę Mitsumaniaki.com

Mitsubishi Galant E38A 2.0i 8V OHC 4x4

Rocznik: 1989
Model: E38A - 2.0 GLSi sedan
Skrzynia: MT
Przebieg: 207.000
Użytkuję od 3 lat.
LPG: Nie

Zaczynałem od Wartburga z 1989 roku z silnikiem dwu-suwowym, to był sprzęt :D , później był Merecedes W201 190 2.6 + LPG z 1991 roku, zakup zupełnie nie udany (od kolegi) samochód zmielony razem z budą, chodź silnik super, no i teraz Galant...
Nosiłem się z zamiarem zmiany auta, nie wiedziałem co kupić, aż zupełnie przez przypadek w przystępnej cenie trafił się galanta na "alledrogo" i do tego 4x4, następnego dnia był już mój...

Silnik:
2.0 4G63 8V OHC, Multi ECI, ok. 110 KM
Słaby jak do 4x4, ale nie zawodny!

Skrzynia:
Bardzo dobra, jeździ i nic... a wcale łatwo nie ma...

Jakość wykonania:
Dobra, parę elementów można by poprawić, ale ogólnie oceniam na 5-

Awarie:
Aparat zapłonowy wraz z modułem i sterownik silnika.

Czy poleciłbyś to auto znajomemu:
nie każdemu, ale ogólnie tak.

Porównanie do innych aut, które posiadaliście.
W porównaniu do mercedesa 190 - większy, sztywniejszy, mniejszy bagażnik bogatsze wyposażenie seryjne! Czyli, żaden Niemiec nie oferuje tego co Japończyk w tej samej cenie, zdecydowany + dla Japońców!

Spalanie PB 95:
Miasto: 13l - 15l / 100km
Trasa: 8l - 10l / 100km
Średnie: 10l - 12l / 100km
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
GRZEGORZ 555 
Nowy Forumowicz


Auto: szuka
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 17
Skąd: Białystok
Wysłany: 11-08-2011, 21:59   

Mitsubishi Galant E39A 2.0i 8V OHC 4x4

Rocznik: 1991
Model: E39A
Skrzynia: MT
Przebieg: 245.000
LPG: tak

Silnik: wymiana /awaria na Icylindrze/ :(
Skrzynia:naprawa I i III bieg :(
Awaria komputera :(

Czy poleciłbyś to auto znajomemu: każdemu :lol:

Porównanie do innych aut, które posiadaliście. :takich aut już nie produkują
Miałem Lancera 1992 1,6 16V to "Maluch" -bez porównania

Spalanie;
LPG 20 l/100 -awaria :oops:
Pb średnie 10 l/100 :(
_________________
I Galant 1992 2.0 GTi16V z ECS był
II Lancer 1997 1.6 16V był
III Galant E39A 4x4 1991 2.0 był
IV Carisma 2001 1,9 DiD była
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 12-08-2011, 06:43   

Rocznik: 1991
Model: E32A hatchback
Skrzynia: MT
Przebieg: 435 tkm
Użytkuję od 12 lat.
LPG: Nie

Kupione przez przypadek - zainteresowałem się piękną sylwetką. Zauroczył mnie ciszą w środku i tym, jak miękko potrafią chodzić takie elementy jak skrzynia biegów czy kierownica.

Silnik: 1.8 - kompletnie bezawaryjny, pancerny

Skrzynia: mankament to padający synchronizator 2 biegu

Jakość wykonania: bardzo wysoka - auto robione by przetrwało wieki

Awarie: poważnych brak, czasem się jakaś żarówka przepali (głównie mijania, bo pozostałe jeszcze fabryczne)

Czy poleciłbyś to auto znajomemu: odpowiem dwuznacznie - gdyby produkowali je jako nowe, to w 100% polecam, ale obecnie większość egzemplarzy jest już stara i zużyta, więc auto raczej dla kolekcjonera (chociaż części tanie - ostatnio kompletny rozrząd Mitsuboshi/GMB za 70 zł kupiłem)

Porównanie do innych aut, które posiadaliście: Cicho i precyzyjnie, bardzo wygodne fotele - ponad 400 tkm a wyglądają jak nowe. Pancerna konstrukcja, niewiele rdzy (najczęściej końcówki progów z tyłu), niemal kompletnie bezawaryjne.

Spalanie PB:
Miasto: 8-9
Trasa: 5.5
Średnie: 7
Ostatnio zmieniony przez Krzyzak 16-10-2011, 19:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
wacky 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsu Galant IV
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 10
Skąd: Mikstat
Wysłany: 16-10-2011, 19:00   

Rocznik: 1989
Model: E32A sedan
Skrzynia: MT
Przebieg: 433 000 km
Użytkuję od 5 lat.
LPG: TAK

Kupione specjalnie, żony kuzyn miał Lancera z 90roku i mimo ponad 400 tyś przebiegu i wyglądu odstręczającego dalej jeździł bezawaryjnie. Zauroczyła mnie w nim praca wszystkiego we wnętrzu - pokrętła, przyciski, el. lusterka, szyby, szyberdach, wszystko chodzi delikatniutko, całe wyposażenie sprawne i nigdy nie płatające figlów.
Jak kupowałem, auto miało na liczniku jakieś 300 tyś km a gruby brązowy welur nie wykazywał oznak zmęczenia, na kierownicy nawet teraz mimo prawie pół miliona km przebiegu tylko minimalne oznaki zużycia.


Silnik: 1.8 na gaźniku - kompletnie bezawaryjny chodzi prawie wyłącznie na LPG, jedyna awaria to padnięta uszczelka pod głowicą ( przy przebiegu około 380 tyś km, po zdjęciu okazało się, że to fabryczna uszczelka MMC z 89 roku :) ). jak ciepły odpala na dotyk i to dosłownie, 1sekunda i chodzi, jak zimny na LPG odpala po 2-3sekundach kręcenia ( mam dotrysk gazu do gaźnika, przytrzymuje przycisk i przez 4-5 sekund gaz ulatnia się bezpośrednio do gaźnika ).

Skrzynia: była wymieniana skrzynia, padnięty synchronizator 2giego biegu i kończący się wstecznego. ale biegi spod ręki wybiera jak żadne inne auto. leciuteńki opór i dalej skrzynia sama wciąga lewarek we właściwe położenie.

Jakość wykonania: Wybitna. Japoński mercedes w124.

Awarie: żadna go nie zatrzymała, nawet z padniętą uszczelką pod głowicą jeździłem 2-3 tygodnie, sprzęgło ( zatarło się łożysko oporowe, ale jeszcze tydzień tak jeździłem i nic sie nie rozpadło ). korozja go omija, nawet jak jest jakieś odrapane miejsce do gołej blachy, zachodzi nalotem rdzy i po 3 latach dalej nic - korozja się nie posuwa.

Czy poleciłbyś to auto znajomemu: ale tylko idealnie utrzymane egzemplarze, a o te już wyjątkowo trudno.

Porównanie do innych aut, które posiadaliście: wybitnie bezawaryjne, drogie części bez porównania droższe niż do niemców itp. idealnie ergonomiczne stanowisko kierowcy. Silnik 1,8 troche słaby na LPG, ale gdy trzeba więcej mocy, przełączam na PB i idzie już na miare współczesnego kompaktu z silnikiem 100KM.

Spalanie LPG:
Miasto: 11,0
Trasa: 8,0
Średnie: 9,0
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.