 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Lancer X 1,8 rocznik 2007 |
Autor |
Wiadomość |
kotpin
Nowy Forumowicz
Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lut 2012 Posty: 5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 15-02-2012, 20:39 Lancer X 1,8 rocznik 2007
|
|
|
Witam serdecznie,
mam prośbę o pomoc w podjęciu decyzji o zakupie Lancera z tego ogłoszenia:
http://otomoto.pl/mitsubi...tml#description
(nie wstawiam zdjęć, bo nie chcę naruszać ewentualnych praw autorskich)
rocznik 2007, I rejestracja 04.2008
przebieg 61 tys km (na razie nie widziałem dokumentacji)
pojemność 1,8
sedan, czarny metalic
podobno ma komplet letnich i zimowych opon
cena wywoławcza 34900 (do negocjacji, podobno poważnych nawet)
Sprzedawca (komis) przyznaje się do naprawy zderzaka tylnego po pęknięciu. Wstępne oględziny (przeprowadzone przez znajomego) wskazują na dobry stan (wizualnie). W sobotę planuję obejrzeć samochód osobiście i pewnie będę chciał podjąć decyzję.
Na co szczególnie zwrócić uwagę przy tym roczniku/silniku/przebiegu?
Czego się spodziewać i co powinno wzbudzić czujność? Zdjęcia (zielone drzewa) wskazują, że auto już trochę czasu w komisie spędziło, pewnie ponad pół roku, dlatego zastanawiam się nad ewentualnymi haczykami.
Jakiej ceny końcowej można się domagać? Wasze sugestie, doświadczenia? Może ktoś jest z Siedlec i może coś podpowiedzieć?
pozdrowienia, dziękuję z góry za pomoc |
|
|
|
 |
Toretto
Forumowicz Driver
Auto: Lancer 1.8 SB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Lut 2011 Posty: 40 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: 16-02-2012, 12:22
|
|
|
kotpin napisał/a: | podobno ma komplet letnich i zimowych opon |
A jak z alufelgami? standardowo w tej wersji Invite były jeszcze aluski
Podjedź najlepiej do jakiegoś warsztatu niekoniecznie blisko tego komisu i niech sprawdzą Ci autko. No bo ASO Mitsu w Siedlcach nie ma. Zasadniczo przy tym silniku i przebiegu jeśli jest prawdziwy nic złego nie powinno się dziać. |
|
|
|
 |
kotpin
Nowy Forumowicz
Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lut 2012 Posty: 5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 16-02-2012, 12:29
|
|
|
O alu sprzedawca wspominal, ze są z letnimi oponami, ale podobno "cos z nimi nie tak"
dzęki za podpowiedź |
|
|
|
 |
gzesiolek
Forumowicz

Auto: Mazda 6 GJ 2.5 AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 2698 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 16-02-2012, 12:38
|
|
|
Strasznie niewyrazne fotki wnetrza... wiec liczylbym sie z wiekszym przebiegiem i widocznym zuzyciem tapicerki oraz tej skorki na kierownicy...
Kola na stalowkach a jak kolega wspomnial Invite powinien byc na piecioramiennych alusach...
Sprawdzilbym dokladnie prawy przedni blotnik, bo na tych zdjeciach lakier na nim wyglada lepiej niz na drzwiach i na drugiej stronie na blotniku (zreszta tak jak i lakier na zderzakach, ale tutaj 1. odcień może się różnić na plastiku, 2. sam się przyznał że tylny był robiony)... no ale to moze byc zludzenie z fotki...
No i jak byl robiony tyl to bym sie przyjrzal co sie dzieje pod kolem zapasowym (i dykta )... czy nie widac sladow napraw, naciagania... bo zderzak tak szybko w Lancerku nie peka, chyba ze cos uderzy punktowo... |
_________________ Był: Mitsubishi Lancer 1.5 MT Invite 2008
Jest: Mazda 6 2.5 AT SkyPassion Kombi FL 2015

 |
|
|
|
 |
kotpin
Nowy Forumowicz
Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lut 2012 Posty: 5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 16-02-2012, 13:42
|
|
|
dziękuję serdecznie
ten przebieg mi też wydaje się nieco niski, szczególnie zwraca to uwagę w czasach powszechnego przekręcania
z drugiej strony - pierwsza rejestracja to 04.2008, pewnie od dobrego sierpnia 2011 stoi w komisie, więc zostaje nam 3,5 roku realnej jazdy tak naprawdę (o ile nie stal jeszcze parę miesięcy w warsztacie po wypadku...), a to oznacza około 20 tys km rocznie, a więc - jakoś w miarę realnie, sam tyle mniej więcej teraz robię...
wnętrze podobno wygląda bez zarzutu, nie ma wyraźnych śladów zużycia ani na tapicerce, fotelach, ani na kierownicy/gałce zmiany biegów
oceni się w weekend na własne oczy
a to koło zapasowe - co z nim może być źle?? sprawdzić czy nie jest krzywe? zużyte w jakiś szczególny sposób? |
|
|
|
 |
gzesiolek
Forumowicz

Auto: Mazda 6 GJ 2.5 AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 2698 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 16-02-2012, 14:41
|
|
|
kotpin, bardziej chodzilo mi o blachy pod kolem
Bo jak byl mocno w tyl strzelony to moze byc tam widac... a naprawiajac o estetyke tamtych rejonow dba sie rzadko... |
_________________ Był: Mitsubishi Lancer 1.5 MT Invite 2008
Jest: Mazda 6 2.5 AT SkyPassion Kombi FL 2015

 |
|
|
|
 |
kotpin
Nowy Forumowicz
Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lut 2012 Posty: 5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 16-02-2012, 18:34
|
|
|
Gratuluję oka
Robiony był prawy przód, a nie tył. Tył podobno nie ruszany. Felg alu nie ma. Pewnie sprzedali, bo jak potwierdziłem - samochód stoi od sierpnia. |
|
|
|
 |
gzesiolek
Forumowicz

Auto: Mazda 6 GJ 2.5 AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 2698 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 17-02-2012, 09:42
|
|
|
kotpin, pewnie felga poszla przy zdarzeniu... a jak mieli ori 2-3szt. to lepiej sprzedac niz szukac do kompletu...
tak czy siak do dokladnego obejrzenia pod maska czy nie ma jakiejs cepelii w naprawach... Generalnie ja bym chyba odpuscil, bo idzie znalezc za niewiele wyzsza cene niebitego z polskiego salonu... |
_________________ Był: Mitsubishi Lancer 1.5 MT Invite 2008
Jest: Mazda 6 2.5 AT SkyPassion Kombi FL 2015

 |
|
|
|
 |
kotpin
Nowy Forumowicz
Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lut 2012 Posty: 5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 17-02-2012, 16:55
|
|
|
gzesiolek, z ciekawosci pewnie go jutro zobacze, pewnie sie przejade
ale cos mi sie zdaje, ze faktycznie to nie ten
[ Dodano: 18-02-2012, 17:59 ]
Widziany i przejechany
Ewdentnie egzemplarz po zdarzeniu drogowym - brak felg aluminiowych, zdjęcia sprzed naprawy, ewidentnie malowana maska (czujnik lakieru), widoczne nierówności w okolicach tylnego zderzaka. chociaż pod maską wygląda OK.
Egzemlarz sprowadzony z Niemiec, w PL zarejestrowany w 2010 roku. Przebieg niby udokumentowany, ale poziom wyrobienia kierownicy i gałki drążka zmiany biegów, świecenie przy przyciskach najbardziej popularnych, sugeruje co najmniej 161 tys, a nie 61. No chyba, że ktoś miał bardzo twarde dłonie...
Co ważniejsze - na konsoli świeci się żółta lampka "check engine" i wyczuwalny jest brak mocy. W mojej corolli taki objaw to padnięta cewka zapłonowa lub jakiś tego typu alarm na sondzie lambda.
Silnik 1,8 143KM przyspiesza na 4 tys obrotów gorzej niż moja 10-letnia corolla 1,4 Szkoda, że nie mam porównania z innymi Lancerami, ale coś tam było nie tak. Słyszalne "cykanie" w pracy silnika, trochę jak u diesla.
Szukam dalej, dziękuję za pomoc. |
|
|
|
 |
|
|