 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Zmiana felg z alu na stalowe , co z nakrętkami ? |
Autor |
Wiadomość |
krzysieg
Forumowicz

Auto: Colt CJ1A 00'r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 18 Lut 2011 Posty: 575 Skąd: Jelenia góra
|
Wysłany: 11-12-2011, 21:17 Zmiana felg z alu na stalowe , co z nakrętkami ?
|
|
|
Witam
Zmieniłem felgi z aluminiowych Alutec 15" na stalowe oryginalne od colta 13".
Nakrętki miałem długie zamknięte a w stalowych powinny być krótkie otwarte ,
bo nie założe kołpaków ale to jedyny problem ?
Wewnętrzna strona nakrętek tych co mam jest jakby w kształcie stożka a nie płaska ,
wydaję mi się że te zwężenie w nakrętce lekko weszło w otwór w feldze . |
|
|
|
 |
KlaudiuszBdg
Mitsumaniak

Auto: Colt '00
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Sie 2010 Posty: 200 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 11-12-2011, 21:21
|
|
|
Do felg ori przychodza stozki krotkie, ja mam akurat zamkniete i nie sprawiaja problemu z kolpakami (tez ori ?)
BTW mi spece w wulkanizacji przykrecili krotkimi alufelgi... Gdybym zlapal kapcia to skonczyloby sie na telefonie do assistance, bo udalo sie odkrecic dopiero nasadka kluczem do swiec |
|
|
|
 |
krzysieg
Forumowicz

Auto: Colt CJ1A 00'r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 18 Lut 2011 Posty: 575 Skąd: Jelenia góra
|
Wysłany: 12-12-2011, 07:54
|
|
|
Przyjrzałem się i końcówka nakrętki czyli ten stożek wchodzi ,chowa się w otworze felgi
czyli jest w porządku ,tylko że bardziej wystaje ale na kołpakach mi nie zależy więc nie ma sensu kupować drugiego kpl. śrub .
Trochę szpeci otwór na środku , do tylnych wejdą kapsle ale do przednich nie założe bo wystaje ośka .
Nie rozumiem czemu alufelgi muszą być na krótkich i co ma do tego klucz do świec ... |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 12-12-2011, 17:23
|
|
|
krzysieg napisał/a: | Nie rozumiem czemu alufelgi muszą być na krótkich i co ma do tego klucz do świec ... |
Tu nie chodzi o krotkie / dlugie.
Chodzi o ten wlasnie stozek. Mialem ALutec felgi (ale nie w Colcie) i tam zwykle nakretki ze stalowych nie pasowaly dobrze. Konieczne bvyly inne nakretki.
Jezeli ci pasuje stozek srub ze stalowych - do alu to ok.
Ale nie zawsze sie to udaje i konieczne sa 2 komplety nakretek / srub. |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
KlaudiuszBdg
Mitsumaniak

Auto: Colt '00
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Sie 2010 Posty: 200 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 12-12-2011, 22:52
|
|
|
Rozwine co mialem na mysli:
Dlugosc nakretek przy niektorych (m in, Ronal) felgach ma znaczenie; za krotkie nakretki schowaja sie zbyt gleboko w felge i nie odkrecisz ich normalnym kluczem, tylko odpowiednia nasadka o cienkich sciankach ( u mnie akurat przypasil klucz do swiec, kazda inna nasadka byla zbyt gruba) |
|
|
|
 |
|
|