Stukot w silniku Galant 2,5V6 24v |
Autor |
Wiadomość |
krystian870116
Nowy Forumowicz MG POWER
Auto: Galant 2.5 V6 z 1998r Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2011 Posty: 8 Skąd: Gorzow Wlkp
|
Wysłany: 11-01-2012, 17:59 Stukot w silniku Galant 2,5V6 24v
|
|
|
witam zakupilem w sierpniu 2011 galanta 1998 rok 2,5V6 24v wymienilem rozrzad na oryginalny nastepnie przyszla kwestia oleju tu pojawil sie problem bo tez nigdzie nie mialem zadnej naklejki itp bo auto kupilem sciagniete z niemiec poczytalem troche na forum i zalalem mobila 10w40 przy przebiegu 197tys km bo nie moglem dostac valvoline przy 203tys km slysze stukot w gornej czesci silnika, jak odpalam na zimnym to nie slychac dopiero jak silnik sie nagrzeje rowniez przy wyzszych obrotach 2-3 tys stukot cichnie znowu poczytalem popytalem i wymienilem olej na valvoline 10w40 max life i niestety nie pomoglo i teraz pytanie co to jest czy popychacze do wymiany czy tzw szklanki czy wogole sa bo nie mam pojecia |
|
|
|
 |
Kamil_Ziomek
Mitsumaniak
Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 648 Skąd: Żyraków
|
Wysłany: 11-01-2012, 18:39
|
|
|
W tym silniku nie ma szklanek. Tam są popychacze hydrauliczne. Można próbować je wyczyścić albo wymienić. Opis znajdziesz na forum bo temat niejednokrotnie poruszany. |
_________________ Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 |
|
|
|
 |
krystian870116
Nowy Forumowicz MG POWER
Auto: Galant 2.5 V6 z 1998r Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2011 Posty: 8 Skąd: Gorzow Wlkp
|
Wysłany: 12-01-2012, 08:03
|
|
|
to czyli jesli chodzi o wymiane to musze tak wszystkie 24 sztui wymienic bo watpie by czyzszczenie cos dalo |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 12-01-2012, 10:30
|
|
|
krystian870116 napisał/a: | to czyli jesli chodzi o wymiane to musze tak wszystkie 24 sztui wymienic |
To zależy ile ich już klepie-nie trzma ciśnienia.
krystian870116 napisał/a: | bo watpie by czyzszczenie cos dalo |
Jak nie sprawdzisz to się nie przekonasz. |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
krystian870116
Nowy Forumowicz MG POWER
Auto: Galant 2.5 V6 z 1998r Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2011 Posty: 8 Skąd: Gorzow Wlkp
|
Wysłany: 12-01-2012, 17:54
|
|
|
hehe ale lepiej chyba juz wymienic wszystkie i miec swiety spokoj na xxx czasu |
|
|
|
 |
Kamil_Ziomek
Mitsumaniak
Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 648 Skąd: Żyraków
|
Wysłany: 13-01-2012, 19:31
|
|
|
Oczywiście że lepiej wymienić wszystkie ale każdy z nich kosztuje pewnie ponad 30 zł więc jest co najmniej 800zł za popychacze. Ale do podróbek to bym się tak nie pchał w 24 sztuki a cena oryginału pewnie jest kosmiczna. |
_________________ Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 13-01-2012, 20:00
|
|
|
Kamil_Ziomek napisał/a: | każdy z nich kosztuje pewnie ponad 30 zł | 20 zł. krystian870116 napisał/a: | hehe ale lepiej chyba juz wymienic wszystkie i miec swiety spokoj na xxx czasu | Doookładnie. Dopiero jak tak zrobiłem mam święty spokój z tym dziadostwem. |
|
|
|
 |
|