Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Dławi się
Autor Wiadomość
avangarda 
Mitsumaniak


Auto: colt glxi 89r. 4g15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Maj 2009
Posty: 226
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 22-11-2010, 21:45   Dławi się

Przeglądnęłam tematy dot. dławienia się silnika, tylko teraz kwestia, która opcja jest właściwa. Jest tak, misiek stał od piątku nie ruszany, przed chwilą podjechałam na stację zatankować, w drodze na stację wszystko jak zwykle w porządku, w drodze powrotnej po dodaniu gazu dusi się jakby nie dostawał paliwa. Na postoju na jałowym wkręca się bez problemu, podczas jazdy dławienie i kilka strzałów z rury. No i co z tym dalej, może być tak, że to wcale nie wina paliwa tylko tego, że jadąc na stację silnik był zimny, a z powrotem już nagrzany i wtedy się zaczęło, dodam, że po drodze wjechałam bokiem w sporą kałużę, jeśli to może mieć coś wspólnego. Od czego zacząć, kąt zapłonu, cewka, czy zalać innym paliwem i czekać aż samo przejdzie :wink: Kable i świece ok, kopułka i palec wymieniane wcale nie aż tak dawno...
 
 
 
czubekxx 
Forumowicz


Auto: GALANT EA2W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 152
Skąd: Wrocław/Piotrków Tryb.
Wysłany: 22-11-2010, 22:05   

Kurcze dzisiaj u siebie miałem podobnie, a do tego kontrolka CE....silnik miał takie chwile, że jakby się dusił, po chwili wkręcał się dobrze, za chwilę znów jakby coś go lekko dusiło...i do tego nierówna praca silnika, na jałowym w duże wibracje wpada....co to może być??
_________________

 
 
Xsystoff 
Mitsumaniak
user

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 708
Skąd: Szczecin
Wysłany: 22-11-2010, 23:21   

LOL, u mnie dzisiaj w 1.3 12v to samo, auto stalo prawie 5 dni, z czego 4 padalo, wiec wilgoc gigantyczna, 3km przejechalem normalnie, postawilem na 10 minut, wsiadam i ... strzela z wydechu, dlawi sie, gasnie na luzie. Przejechalem kilometr i... jak reka odjal. Podejrzewam, ze gdzies dostala sie wilgoc w uklad zaplonowy i zanim odparowalo to pogubil troche iskre. Niestety jak jest wilgoc to zaplonowy czesto ma przebicia, ktorych nie czuc w normalna pogode, niestety nie widac po maska po ciemku zeby gdzies bylo przebicie. Druga jazda dzisiaj wieczorem mimo deszczu i kaluz w normie nie liczac piszczacego paska po odpaleniu. Ja obstawiam na mega wilgoc w powietrzu.
_________________
Renault Espace IV ph2`08
Renault Laguna II ph1`03
 
 
czubekxx 
Forumowicz


Auto: GALANT EA2W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 152
Skąd: Wrocław/Piotrków Tryb.
Wysłany: 22-11-2010, 23:50   

W sumie u mnie tez dzisiaj wilgotno i deszczowo...u mnie dodatkowo strasznie nierówna praca silnika na biegu jałowym...no i CE, które gaśnie i zapala się...tak swoją drogą wiecie gdzie jest złącze diagnostyczne w c52? muszę sczytać te błędy, które wywalił... :roll:
_________________

 
 
avangarda 
Mitsumaniak


Auto: colt glxi 89r. 4g15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Maj 2009
Posty: 226
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 23-11-2010, 06:17   

czubekxx, złącze masz pod kolumną kierowniczą całkiem po lewej stronie, w tych bezpiecznikach, na tę kostkę fabrycznie jest naciągnięta taka czarna zaślepka, trzeba ją ściągnąć i podpiąć kabelek po przekątnej, obstawiam, że może Ci wywalić 14-czujnik położenia przepustnicy, albo 55 - krokowiec.
U mnie check nie świeci, więc teoretycznie moduł zapłonowy, cewkę mogę wykluczyć...tak?
_________________
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 23-11-2010, 07:08   

z kątem wyprzedzenia zapłonu itd. nic nie robiłaś, więc to nie ten trop
avangarda zacznij od zdjęcia kopułki z aparatu (2 klipsy) i wysuszenia jej
jak nie pomoże, to wtyczki, złączki itp. do potraktowania sprajem kontaktowym (poprawia styk końcówek elektrycznych)
potem filtr paliwa (może zatankowałaś coś niezbyt dobrego?)...
ale pierwsza rzecz to wysuszenie kopułki
 
 
avangarda 
Mitsumaniak


Auto: colt glxi 89r. 4g15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Maj 2009
Posty: 226
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 23-11-2010, 07:14   

Krzyzak napisał/a:
może zatankowałaś coś niezbyt dobrego?
zawsze tankuję na tej stacji (Bliska) albo na BP, i nigdy jeszcze się nie zdarzyło nic podobnego, dlatego powiedziałam od razu, że to może być zbieg okoliczności. Ok, więc najpierw zacznę od kopułki jak wrócę z pracy, bo faktycznie to może być przez wilgoć, dzięki Krzyzak
_________________
 
 
 
rus_one 
Mitsumaniak


Auto: Colt(sold) MSR 1,8 94r sold
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 728
Skąd: Kostrzyn
Wysłany: 23-11-2010, 16:45   

Krzyzak napisał/a:
to wtyczki, złączki itp. do potraktowania sprajem kontaktowym (poprawia styk końcówek elektrycznych)
potem filtr paliwa (może zatankowałaś coś niezbyt dobrego?)...
ale pierwsza rzecz to wysuszenie kopułki


Możliwe że pomoże. W swoim jakiś czas temu poprawiałem wszystkie kable przy cewce i poprawiło mu się :biggrin:
_________________

A to mój colcik :-) )) Sprzedany... MSR 1,8 automat 94 r sprzedany... MM nr. 507 Obecnie hmmm- opel


Uploaded with ImageShack.us
 
 
 
avangarda 
Mitsumaniak


Auto: colt glxi 89r. 4g15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Maj 2009
Posty: 226
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 23-11-2010, 20:43   

Dziś żadnych objawów nie było już... ale dziś nie padało, nie było wilgoci. Sprawdziłam tę kopułkę, sucha, ale po wyciągnięciu palca okazało się, że jest jedna blaszka w środku oderwana, nie wiem czy to ma jakiś wpływ na iskrę i w ogóle, ale pewnie jakiś ma, w każdym razie póki co jest po staremu, zobaczę jak znów wilgoć przyjdzie czy się nie powtórzy. Profilaktycznie jednak zmienię ten filtr paliwa w najbliższym czasie, dziś już dolałam paliwka z BP żeby się zmieszało z tym wczorajszym, tak na wszelki wypadek :wink:
_________________
 
 
 
Mateusz071 
Forumowicz


Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 329
Skąd: Wrocław
Wysłany: 23-11-2010, 20:50   

zawilgotniały filtr powietrza i bledne wskazania przepływki?
 
 
 
czubekxx 
Forumowicz


Auto: GALANT EA2W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 152
Skąd: Wrocław/Piotrków Tryb.
Wysłany: 23-11-2010, 22:01   

więc to złącze jest pod kolumną w skrzynce bezpieczników czy tak jak pisze Krzyżak na swojej stronce - pod maską koło skrzynki bezpieczników?? kurcze nie mam kiedy sprawdzić...przed chwilą z pracy wróciłem, ciemno, zimno... :? jutro rano zobaczę co i jak...
_________________

 
 
avangarda 
Mitsumaniak


Auto: colt glxi 89r. 4g15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Maj 2009
Posty: 226
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 23-11-2010, 22:12   

czubekxx napisał/a:
więc to złącze jest pod kolumną w skrzynce bezpieczników czy tak jak pisze Krzyżak na swojej stronce - pod maską koło skrzynki bezpieczników??
nie wiem jak w innych wersjach silnikowych, ale w 1.5 GLXi pod kierownicą jest to złącze, i nie w samej skrzynce tylko luzem wisi wiązka z kostką, używałam tej kostki nie raz więc na pewno jest w tym miejscu, tylko trzeba sięgnąć i pogrzebać trochę
_________________
 
 
 
rvr_157 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsu colt c50 125km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lis 2010
Posty: 11
Skąd: Od kumpla
  Wysłany: 04-12-2010, 22:30   

Panowie to jest rura ktura idzie od silnika do filtra powietrza sprawdzcie czy nie jest dziurawa trzeba ja wymienic lub obklejic tasma u mnie tez tak bylo i bylo ok i dowiedzialem ile moje mitsu ma mocy bmw e34 2litry benzyna zostaje w tyle heheheheh
_________________
zamyka szafe zatrzymuje sie na cycku od kasowania km
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 06-12-2010, 08:36   

rvr_157 napisał/a:
bmw e34 2litry benzyna zostaje

nie wiem co to za bmw, ale 520 z 1991 zostaje w tyle za Coltem 1.5 84 KM (w każdym razie do 100 km/h), więc za takim 125 KM to nawet nie ma co mówić...
 
 
Xsystoff 
Mitsumaniak
user

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 708
Skąd: Szczecin
Wysłany: 06-12-2010, 09:38   

To ma 10.6 do 100 wiec moje C51A na niskiej oponie by go tez klepnelo ;) Gorzej z vmaxem, i przyspieszeniem 100-200.
_________________
Renault Espace IV ph2`08
Renault Laguna II ph1`03
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.